sirkeith Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 New Girl is een Amerikaanse sitcom waarvan de eerste aflevering op 20 september 2011 door de Fox Broadcasting Company werd uitgezonden. De hoofdrollen in deze door Elizabeth Meriwether bedachte serie worden gespeeld door Zooey Deschanel, Jake Johnson, Max Greenfield, Lamorne Morris en Hannah Simone. De sukkelige maar schattige Jess is op zoek naar een nieuwe woning nadat ze haar vriend betrapt met een ander meisje. Ze komt te wonen in een appartement met drie vrijgezelle mannen: bartender Nick, fitnesstrainer Coach en vrouwenversierder Schmidt. Ze overtuigt hen haar te accepteren door te vertellen dat ze bevriend is met modellen. In de eerste afleveringen probeert het drietal haar weer op de been te krijgen. In de tweede aflevering heeft Coach de serie verlaten. Na de opnames van de pilot werd bekend dat een tweede seizoen van Wayans' serie Happy Endings zou volgen, waardoor hij onverwacht niet meer beschikbaar was voor zijn rol in New Girl. In plaats daarvan werd het personage Winston Bishop geïntroduceerd. Volgens het verhaal komt Winston terug uit Letland, waar hij professioneel basketbal speelde. Hij onderverhuurde zijn kamer aan Coach. Echt serieus een zeer leuke comedy! Ga hem dus kijken mensen en laat even horen wat je er van vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 New Girl is een Amerikaanse sitcom waarvan de eerste aflevering op 20 september 2011 door de Fox Broadcasting Company werd uitgezonden. De hoofdrollen in deze door Elizabeth Meriwether bedachte serie worden gespeeld door Zooey Deschanel, Jake Johnson, Max Greenfield, Lamorne Morris en Hannah Simone. De sukkelige maar schattige Jess is op zoek naar een nieuwe woning nadat ze haar vriend betrapt met een ander meisje. Ze komt te wonen in een appartement met drie vrijgezelle mannen: bartender Nick, fitnesstrainer Coach en vrouwenversierder Schmidt. Ze overtuigt hen haar te accepteren door te vertellen dat ze bevriend is met modellen. In de eerste afleveringen probeert het drietal haar weer op de been te krijgen. In de tweede aflevering heeft Coach de serie verlaten. Na de opnames van de pilot werd bekend dat een tweede seizoen van Wayans' serie Happy Endings zou volgen, waardoor hij onverwacht niet meer beschikbaar was voor zijn rol in New Girl. In plaats daarvan werd het personage Winston Bishop geïntroduceerd. Volgens het verhaal komt Winston terug uit Letland, waar hij professioneel basketbal speelde. Hij onderverhuurde zijn kamer aan Coach. Echt serieus een zeer leuke comedy! Ga hem dus kijken mensen en laat even horen wat je er van vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Heb de eerste twee afleveringen gezien en bij mij kon er heeel af en toe met moeite een glimlachje vanaf. Niet mijn ding eerlijk gezegd. Of wordt het daarna beter ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Heb het ook een kans gegeven omdat het vlak voor het geniale Modern Family komt, maar het kan mij ook niet bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Heb de eerste twee afleveringen gezien en bij mij kon er heeel af en toe met moeite een glimlachje vanaf. Niet mijn ding eerlijk gezegd. Of wordt het daarna beter ofzo? Het wordt zeer zeker beter ja, begin is leuk maar later gewoon simpelweg geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Het begint matig, wordt wel aardig en blijft ook hangen op dat niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Zelfs als het niet al te best kan je nog altijd met een ietwat verliefde, zwijmelende blik genieten van de oprechte schoonheid van Zooey. Wat sowieso al beter is dan 95% vh huidige televisie-aanbod. Dus altijd gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Zit regelmatig hard te lachen en dat lukt niet veel comedies. Elke aflevering heeft ook wel minder geslaagde momenten, maar overall vind ik het echt leuk. Ook zit er tot nu toe wel verschil tussen de afleveringen, met name de eerste paar zaten wat minder geslaagde tussen. De laatste twee vond ik echter zeer de moeite waard, kijk al met veel zin uit naar dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Zelfs als het niet al te best kan je nog altijd met een ietwat verliefde, zwijmelende blik genieten van de oprechte schoonheid van Zooey. Wat sowieso al beter is dan 95% vh huidige televisie-aanbod. Dus altijd gewonnen. Dit dus. Al heb ik nog maar 1 aflevering gezien ;c Met die kalkoen enzo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Is toch dezelfde die in een tijdje in Weeds gespeeld hebt, mooi maar bloedirritante met de uitstraling van een achterlijke actrice vind ik dat. Alleen jammer dat de leukste personage uit de pilot er weer uit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Is toch dezelfde die in een tijdje in Weeds gespeeld hebt, mooi maar bloedirritante met de uitstraling van een achterlijke actrice vind ik dat. Alleen jammer dat de leukste personage uit de pilot er weer uit is. Komt omdat ten tijde van de pilot nog niet bekend was of Happy Endings een tweede seizoen kreeg. Die heeft dat, gelukkig, wel gekregen. Daar is die acteur overigens ook echt een baas:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Haha, de pilot van deze serie gaf mij ook dat idee, dus heb Happy Endings ook in de download gezet :) Waar gaat het ongeveer over? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 De serie begint bij een huwelijk waarbij de bruid er vandoor gaat. Vervolgens volg je de vriendengroep waarvan zowel de bruid als de bruidegom deel uit maken. Van dat huwelijk zie je voor de rest niet zo heel veel meer terug trouwens. Af en toe wat grappen en verwijzingen, maar daar blijft het ook wel bij. Beste omschrijving is denk ik een moderne Friends. Zonder lachband, zonder echte vaste locaties etc. Gaat voor de rest vooral over de dynamiek binnen de vriendengroep en hun belevingen. Qua concept dus niet heel speciaal, maar de uitwerking is erg tof. Wat mij betreft leukste nieuwkomer op comedygebied van 2011. Edit: Oja en [spoiler=Elisha Cuthbert] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Vind dit wel een mooie serie ja, Zooey is uiteraard ook nice, kende haar voor deze serie niet echt dus wist niet dat ze zo nice was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Ben ik trouwens de enige die liever die vriendin (Cece) heeft dan Jess ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Niet liever, maar ze is wel een goede 2e.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Ben ik trouwens de enige die liever die vriendin (Cece) heeft dan Jess ;c Ik geef haar zeker de voorkeur, ben niet zo heel kapot van Dechanel. Ze is zeker niet lijk, maar zo mooi als velen haar hier vinden, vind ik haar niet. Heb nu de eerste 4 afleveringen gezien, wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Vind het echt met de aflevering beter worden. Gisteren (kijk de uitzendingen op RTL5) verschillende keren echt zitten schateren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 RTL is snel, gister werd aflevering 12 pas uitgezonden in US. Leuke sitecom die als het zo doorgaat de plaats over gaat nemen van HIMYM/TAAHM (die echt met de week slechter worden.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 maar zo mooi als velen haar hier vinden Ik denk dat het niet alleen mooi, maar ook vertederend, aandoenlijk en schattig is. Zooey is gewoon lief! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Vind haar eigenlijk vrij irritant als actrice, ook in Weeds en nu ook weer in New Girl. Dat hele flowerpower hippie typetje wat ze speelt (zowel nu als in Weeds) is gewoon niet echt mijn stijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Vind haar eigenlijk vrij irritant als actrice, ook in Weeds en nu ook weer in New Girl. Dat hele flowerpower hippie typetje wat ze speelt (zowel nu als in Weeds) is gewoon niet echt mijn stijl. Kan ik me goed voorstellen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Het begint matig, wordt wel aardig en blijft ook hangen op dat niveau. Nu een maand en twee(?) afleveringen verder moet ik zeggen dat ik het ook steeds leuker begin te vinden. Hoewel ik het nog niet zo briljant vind als dat sommige mensen het hier voor doen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Briljant is het zeker niet, maar gewoon even leuk. Spijtig dat er geen comedyserie meer is die het niveau van Friends haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Kijk het elke dinsdag en vind het ook wel per week leuker worden. Helaas is dat bij het programma erna, Modern Family, andersom. Die vind ik echt per week minder worden qua afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten