Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

New Girl

sirkeith

Aanbevolen berichten

New-Girl-Jess.jpg

New Girl is een Amerikaanse sitcom waarvan de eerste aflevering op 20 september 2011 door de Fox Broadcasting Company werd uitgezonden. De hoofdrollen in deze door Elizabeth Meriwether bedachte serie worden gespeeld door Zooey Deschanel, Jake Johnson, Max Greenfield, Lamorne Morris en Hannah Simone.

De sukkelige maar schattige Jess is op zoek naar een nieuwe woning nadat ze haar vriend betrapt met een ander meisje. Ze komt te wonen in een appartement met drie vrijgezelle mannen: bartender Nick, fitnesstrainer Coach en vrouwenversierder Schmidt. Ze overtuigt hen haar te accepteren door te vertellen dat ze bevriend is met modellen. In de eerste afleveringen probeert het drietal haar weer op de been te krijgen.

In de tweede aflevering heeft Coach de serie verlaten. Na de opnames van de pilot werd bekend dat een tweede seizoen van Wayans' serie Happy Endings zou volgen, waardoor hij onverwacht niet meer beschikbaar was voor zijn rol in New Girl. In plaats daarvan werd het personage Winston Bishop geïntroduceerd. Volgens het verhaal komt Winston terug uit Letland, waar hij professioneel basketbal speelde. Hij onderverhuurde zijn kamer aan Coach.

Echt serieus een zeer leuke comedy! Ga hem dus kijken mensen en laat even horen wat je er van vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

New-Girl-Jess.jpg

New Girl is een Amerikaanse sitcom waarvan de eerste aflevering op 20 september 2011 door de Fox Broadcasting Company werd uitgezonden. De hoofdrollen in deze door Elizabeth Meriwether bedachte serie worden gespeeld door Zooey Deschanel, Jake Johnson, Max Greenfield, Lamorne Morris en Hannah Simone.

De sukkelige maar schattige Jess is op zoek naar een nieuwe woning nadat ze haar vriend betrapt met een ander meisje. Ze komt te wonen in een appartement met drie vrijgezelle mannen: bartender Nick, fitnesstrainer Coach en vrouwenversierder Schmidt. Ze overtuigt hen haar te accepteren door te vertellen dat ze bevriend is met modellen. In de eerste afleveringen probeert het drietal haar weer op de been te krijgen.

In de tweede aflevering heeft Coach de serie verlaten. Na de opnames van de pilot werd bekend dat een tweede seizoen van Wayans' serie Happy Endings zou volgen, waardoor hij onverwacht niet meer beschikbaar was voor zijn rol in New Girl. In plaats daarvan werd het personage Winston Bishop geïntroduceerd. Volgens het verhaal komt Winston terug uit Letland, waar hij professioneel basketbal speelde. Hij onderverhuurde zijn kamer aan Coach.

Echt serieus een zeer leuke comedy! Ga hem dus kijken mensen en laat even horen wat je er van vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit regelmatig hard te lachen en dat lukt niet veel comedies. Elke aflevering heeft ook wel minder geslaagde momenten, maar overall vind ik het echt leuk. Ook zit er tot nu toe wel verschil tussen de afleveringen, met name de eerste paar zaten wat minder geslaagde tussen.

De laatste twee vond ik echter zeer de moeite waard, kijk al met veel zin uit naar dinsdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs als het niet al te best kan je nog altijd met een ietwat verliefde, zwijmelende blik genieten van de oprechte schoonheid van Zooey. Wat sowieso al beter is dan 95% vh huidige televisie-aanbod. Dus altijd gewonnen.

Dit dus. Al heb ik nog maar 1 aflevering gezien ;c Met die kalkoen enzo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is toch dezelfde die in een tijdje in Weeds gespeeld hebt, mooi maar bloedirritante met de uitstraling van een achterlijke actrice vind ik dat. Alleen jammer dat de leukste personage uit de pilot er weer uit is.

Komt omdat ten tijde van de pilot nog niet bekend was of Happy Endings een tweede seizoen kreeg. Die heeft dat, gelukkig, wel gekregen. Daar is die acteur overigens ook echt een baas:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De serie begint bij een huwelijk waarbij de bruid er vandoor gaat. Vervolgens volg je de vriendengroep waarvan zowel de bruid als de bruidegom deel uit maken. Van dat huwelijk zie je voor de rest niet zo heel veel meer terug trouwens. Af en toe wat grappen en verwijzingen, maar daar blijft het ook wel bij.

Beste omschrijving is denk ik een moderne Friends. Zonder lachband, zonder echte vaste locaties etc. Gaat voor de rest vooral over de dynamiek binnen de vriendengroep en hun belevingen. Qua concept dus niet heel speciaal, maar de uitwerking is erg tof. Wat mij betreft leukste nieuwkomer op comedygebied van 2011.

Edit: Oja en [spoiler=Elisha Cuthbert]elisha-cuthbert-8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik trouwens de enige die liever die vriendin (Cece) heeft dan Jess ;c

Ik geef haar zeker de voorkeur, ben niet zo heel kapot van Dechanel. Ze is zeker niet lijk, maar zo mooi als velen haar hier vinden, vind ik haar niet.

Heb nu de eerste 4 afleveringen gezien, wel aardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites