Hansje Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Carniv�*le is an American television series set in the United States during the Great Depression and Dust Bowl. In tracing the lives of two disparate groups of people, its overarching story depicts the battle between good and evil and the struggle between free will and destiny; the storyline mixes Christian theology with gnosticism and Masonic lore, particularly that of the Knights Templar. The show was filmed in Santa Clarita, California, and other Southern Californian locations. Carniv�*le was produced by HBO and ran for two seasons between September 14, 2003 and March 27, 2005. The show was created by Daniel Knauf, who also served as executive producer with Ronald D. Moore and Howard Klein. The incidental music was composed by Jeff Beal. Nick Stahl and Clancy Brown starred as Ben Hawkins and Brother Justin Crowe, respectively. Early reviews praised the style of Carniv�*le but questioned the approach and execution of the story. Carniv�*le's first episode set a new audience record for an HBO original series but the show was unable to retain its ratings in its second season. Carniv�*le was canceled after 24 episodes, cutting its intended six-season run short by four seasons. The show won five Emmys in 2004, was nominated for 10 further Emmy awards, and received numerous other nominations and industry awards between 2004 and 2006. Bron: wikipedia Ben er ook maar eens aan begonnen, twee afleveringen ver. Dit wordt een toppertje, dat weet ik nu al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 november 2011 Auteur Share Geplaatst 29 november 2011 Carniv�*le is an American television series set in the United States during the Great Depression and Dust Bowl. In tracing the lives of two disparate groups of people, its overarching story depicts the battle between good and evil and the struggle between free will and destiny; the storyline mixes Christian theology with gnosticism and Masonic lore, particularly that of the Knights Templar. The show was filmed in Santa Clarita, California, and other Southern Californian locations. Carniv�*le was produced by HBO and ran for two seasons between September 14, 2003 and March 27, 2005. The show was created by Daniel Knauf, who also served as executive producer with Ronald D. Moore and Howard Klein. The incidental music was composed by Jeff Beal. Nick Stahl and Clancy Brown starred as Ben Hawkins and Brother Justin Crowe, respectively. Early reviews praised the style of Carniv�*le but questioned the approach and execution of the story. Carniv�*le's first episode set a new audience record for an HBO original series but the show was unable to retain its ratings in its second season. Carniv�*le was canceled after 24 episodes, cutting its intended six-season run short by four seasons. The show won five Emmys in 2004, was nominated for 10 further Emmy awards, and received numerous other nominations and industry awards between 2004 and 2006. Bron: wikipedia Ben er ook maar eens aan begonnen, twee afleveringen ver. Dit wordt een toppertje, dat weet ik nu al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Yay, bereid je maar voor. Brother Justin is echt een freaking held. Ondanks dat je weet dat het maar twee seizoenen duurt, komt het einde echt als een fucking domper. Niet omdat het een slecht einde is, maar omdat hier nog zo enorm veel mee mogelijk was geweest. Nu heeft het maar twee seizoenen geduurd en was het al zo belachelijk sterk, terwijl het verhaal nog veel dieper had kunnen gaan. Enjoy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Àbsolute topserie, je had geen betere keuze kunnen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 november 2011 Auteur Share Geplaatst 29 november 2011 Àbsolute topserie, je had geen betere keuze kunnen maken Is mij ook aangeraden door Vin, dus heb er alle vertrouwen in ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Is mij ook aangeraden door Vin, dus heb er alle vertrouwen in ;) Drop zo nu en dan een postje wat je ervan vindt. Het is echt een van mn all time favorites maar ik ken niemand die hem ook gezien heeft, leuk om hem hier langs te zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien, maar ben er nog niet helemaal van onder de indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Ik heb het vroeger op tv gevolgd, publiek kanaal, jaar of 6 geleden. Men vriendin heeft het laatst gezien en was erg onder de indruk, dus ik zal ook ooit aan een tweede kijkbeurt moeten geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Geweldige serie! Echt balen dat er maar 2 seizoenen van zijn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Ben ook begonnen, gisteren aflevering één gezien. Werd nog niet weggeblazen, maar de aflvering zelf vertoonde al een stijgende lijn, dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Seizoen één is goed, seizoen twee gaat het pas echt los. De strijd goed vs. kwaad met de bijbel als rode draad, gecombineerd met mystiek, intriges en een beetje magie... Fucking geniaal. Om het nog maar niet te hebben over de fantastische setting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Ik heb seizoen 1 al 4 maanden op me computer staan... Laat ik er maar wat mee doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 december 2011 Auteur Share Geplaatst 12 december 2011 Zo, net aflevering 6 gezien, zit dus mooi in de helft van seizoen 1. Momenteel nog heel veel vragen, en zo hoort het natuurlijk ook. Nog geen uitgebreid verslag, maar ben hier heel hard van aan het genieten. Aflevering 5, 'Babylon', behoort tot de beste episodes die ik ooit heb gezien van een serie. Zo verdomd duister. Verder is Brother Justin inderdaad cool, ben ik best wel benieuwd naar 'management'( nog geen idee waar dat naartoe gaat), vertrouw ik Lurtz voor geen haar( geen idee waarom though) en is Samson nu al een van m'n favo personages. Alleen al de manier waarop 'ie 'Let's shake some dust' zegt is fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Jullie maken me wel benieuwd, ik heb hem momenteel ook in de download staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 En dan moet Brother Justin nog losgaan. There's enough dust still to be shaken. :< @Thijs: ik hoop dan wel dat je een kwalitatief hoogwaardige kwaliteit downloadt, fullscreen met maximaal 320p dvd-formaat is echt te min. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 4 afleveringen gezien en ik moet zeggen dat de serie me toch wel erg pakt. Mijn gevoel komt een beetje overeen met Hans, inderdaad zeer benieuwd naar 'Management' en Samson is een held (vooral in aflevering vier bij die prostituee). Verder vind ik Nick Stahl ook erg sterk als Ben Hawkins. Lodz zit volgens mij nog wel aan de goede kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2012 Eindelijk de tijd gevonden de laatste twee afleveringen van seizoen 1 te zien. Hoewel het al een constant erg hoog niveau had, schieten de makers in de laatste aflevering nog een versnelling hoger. Damn zeg, wat een heerlijke twists op alle vlakken, grandioze sfeer, en Brother Justin...als die aan een preek begint, instant kippevel. Wat eens heerlijke stem en charisma. Snel op naar seizoen 2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Brother Justin is inderdaad bril-fucking-jant, in seizoen twee komt 'ie nog meer los. Bijna overal waar ik over de serie las, was het Ben die geroemd werd. Hij speelt ook een fantastische rol, maar Brother Justin is toch echt de opperbaas hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Preach on Brother Kurgan :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik heb echt haat aan jullie. Dankzij jullie heb ik weer een serie erbij die ik moet gaan kijken:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Het is geen alledaagse dramaseries he, houd daar wel even rekening mee: heel erg gericht op verhalen uit de bijbel en afspelend tijdens de Great Depression, moet je hier wel erg voor open staan. Maar als je er open voor staat: zeker zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Heb wel redelijke onderbouwing daarin dus dat gaat wel goedkomen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2012 Wou eigenlijk wachten met seizoen 2 tot na mijn examens, maar ik kon de verleiding niet weerstaan en net de eerste aflevering gekeken. En sweet Jezus, het was het waard. Management, Samson, Brother Justin, eindjes beginnen in elkaar te vallen stilaan, je hebt echt het gevoel dat er opgebouwd wordt naar iets groots. En die oranje/rood gefilterde shots bij die boom, goddamned, prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Op Ebay is seizoen 1 en 2 samen te koop voor een kleine 30 euro. Ik heb de serie nog niet gezien, maar aangezien nog geen hele goede kwaliteit op internet op gevonden zit ik er aan te denken om hem aan te schaffen. Want als ik de reacties lees en sommige shots zie, krijg ik het gevoel dat mij dit wel ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2012 Kan me absoluut niet voorstellen dat het je zou teleurstellen. Mooi prijsje ook. Ik zou niet twijfelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten