vinnypassy Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Het einde is ook vrij geniaal, dus veel plezier ermee. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Ja einde was erg geniaal. Weet niet wat ik van moet denken. Ik denk dat ie schijt heeft en gewoon de straat weer op gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 december 2012 Auteur Share Geplaatst 6 december 2012 We zullen het nooit weten :( Al vond ik het wel een mooi einde van een geweldige[/b ]serie. Ik denk dat hij mn leven heeft veranderd. In ieder geval verrijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Iemand die dit nog kijkt? Ben er pas mee begonnen. Vic Mackey :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 FRS heeft een aanbieding. Alle zeven seizoenen voor 39.99, dus denk maar eens aanschaffen dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Aardig gek inderdaad, stond ook in m'n inbox vanochtend. Nog geen zes euro per seizoen, hele grote aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ik ga ook even langs de Free Record Shop vandaag denk ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2013 Dat is echt geen geld joh :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ondertussen klaar met seizoen 2 :< Bazenserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Halverwege seizoen 1 en ik vind het een leuke serie tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 FRS heeft een aanbieding. Alle zeven seizoenen voor 39.99, dus denk maar eens aanschaffen dit weekend. Blijkt dat ze geen FRS meer hebben in Utrecht :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Is die in Hoog Catherijne weg ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Is die in Hoog Catherijne weg ja? Ja, alle vestigingen zijn gesloten in Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Blijkt dat ze geen FRS meer hebben in Utrecht :moop: Was ook alleen maar dit weekend en bij online bestellen. Ben het zelf ook vergeten :'). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Was ook alleen maar dit weekend en bij online bestellen. Ben het zelf ook vergeten :'). Ik was er zaterdag ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 bol.com heeft hem voor 45 euro. Geen groot verschil ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2013 Dat is echt niet duur hoor, maar deze serie zit me nog te vers in het geheugen om hem weer te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Vraag me altijd af, waarom kopen als je het kan downloaden in topkwaliteit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Zit nu in seizoen 5 maar vind het nu toch even wat minder worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Zit nu in seizoen 5 maar vind het nu toch even wat minder worden. Wacht maar. Wacht jij maar... Op zeker dat je hier op terug gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 Wacht maar. Wacht jij maar... Op zeker dat je hier op terug gaat komen. Ik hoop het want dat gezever met de IAD begint mij een beetje de neus uit te komen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Pff echt? Whittaker als Kavanaugh vind ik zoooo sterk he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Pff met Kavanaugh was juist erg goed vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 En het einde van dat seizoen bestempel ik volgens mij nog steeds als beste seizoenseinde dat ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 En het einde van dat seizoen bestempel ik volgens mij nog steeds als beste seizoenseinde dat ik ooit heb gezien. Idem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten