Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Shield

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

shield.jpg

IMDB

Wikipedia

Enkele personages:

TheShieldVicMackey.jpg

Detective Vic Mackey

NEmfctnrCoQXpv_1_1.jpg

Detective Shane Vendrell

tve57104-20020312-1825.gif

Captain David Aceveda

p184790_n224808_cc_v3_aa.jpg

Officer Danni Sofer

p184790_n69528_cc_v3_aa.jpg

Officer Julien Lowe

tve70638-20020312-1825.gif

Detective Holland Wagenbach

tve14004-20020312-1825.gif

Detective Claudette Wyms

Filmpjes:

[YOUTUBE]DOHXl8GMdrc[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]z4ut8WUrncQ[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak je borst maar nat voor seizoen vijf, maar zorg er wel voor dat je er niets over leest. Als je niet geraakt wordt door dat einde, dan ben je gevoelloos. Nu ik er weer aan denk krijg ik potverdrie gewoon weer kippenvel. Het einde van de serie is geniaal, het einde van seizoen vijf is geniaal en een beetje meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik persoonlijk misschien nog wel de beste scene uit de serie vond was toen [tekst]Mackey in de één-na-laatste aflevering alles opbiechtte aan die agente van ICE. Dat was eigenlijk pas de eerste keer in de serie dat ik dacht: "Damn, die man is echt een psychopaat." Al was de "LEM I'M SO SORRY" ook echt geweldig.[/tekst] Kan momenteel even nog niet kiezen tussen die twee. Misschien als die eerste scene wat minder vers in het geheugen staat.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen pas de eerste keer? Haha, dan heeft 'ie je goed voor de gek weten te houden. Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als met Tony Soprano: despite everything, you still kinda love him.

Tuurlijk wist ik [tekst]dat hij een klootzak was, waarbij er geen grenzen bestaan. Maar hij leek altijd wel een soort van legitieme reden te hebben. Maar toen hij al die shit zo vertelde zag je echt iemand die totaal geen berouw had van zijn acties. Het enige waar hij ooit berouw van heeft geheeft is dat hij er door in de problemen kwam. Met dan als prachtige afronding dat hij na uren van zieke verhalen opstaat en doet alsof hij net iets heel normaals heeft vertelt.[/tekst] Fucking 'held' dat het is :D

Edit:

@ Wouter: Ik wist het einde van seizoen 5 al en als nog maakte het een grootse indruk.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke beter is het sowieso dat staat buiten kijf. Alleen The Unit heeft dan weer zn onderwerp nee, special forces :<

Van de week moest ik zo lachen zegt Vic tegen zo een Armeniër met zn hoofd boven een olievat houdend iets van You have the right to remain silent, but I wouldn't reccomend it. Wat een baas _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fuckkkk [tekst]dit had ik niet zien aankomen, ik had me blijkbaar goed vergist dat ik het wist of ik ben in het ootje genomen ik weet het nu niet eens meer. Dat het zo moet eindigen met Lem :X Ik was er sprakeloos van. Ik durfde niet eens meer te ademen.[/tekst].

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites