Arsène Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 IMDB Wikipedia Enkele personages: Detective Vic Mackey Detective Shane Vendrell Captain David Aceveda Officer Danni Sofer Officer Julien Lowe Detective Holland Wagenbach Detective Claudette Wyms Filmpjes: [YOUTUBE]DOHXl8GMdrc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]z4ut8WUrncQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2011 IMDB Wikipedia Enkele personages: Detective Vic Mackey Detective Shane Vendrell Captain David Aceveda Officer Danni Sofer Officer Julien Lowe Detective Holland Wagenbach Detective Claudette Wyms Filmpjes: [YOUTUBE]DOHXl8GMdrc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]z4ut8WUrncQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Fantastische serie, jammer dat het in Nederland niet zo groot is. Het einde van seizoen 5 is het beste seizoenseinde dat ik ooit heb gezien. Het einde van de serie is symbolisch gezien misschien wel net zo goed. Enorme aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik ga straks aan seizoen 2 beginnen. Afgelopen week seizoen 1 gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Moet er ook nog aan beginnen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2011 Seizoen 2 zit er ook op _O_ Ik kijk hem nog sneller dan The Unit, nou betekend dat niet meteen dat The Shield beter is maar het zegt toch wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Zag op bol.com een box met seizoen 1 t/m 5 voor 75 euro. Denk dat ik die binnenkort maar eens aanschaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Net het einde, pas, gezien. Wat een ontzettend mooi en knap einde. Dit is de eerste keer dat ik na het zien van een serie-final berusting voelt. Het is mooi zo. De serie stopt precies op het juiste moment en op de juiste manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 (bewerkt) Nou inderdaad, vooral op de juiste manier. Dit is natuurlijk [tekst]de enige manier waarop Vic daadwerkelijk gestraft wordt[/tekst]. Geniaal. 30 augustus 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik heb toevallig net seizoen 3 afgekeken. Ik wou direct seizoen 4 gaan kijken maar helaas bleken die niet goed gedownload te zijn dus moet het even overnieuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Maak je borst maar nat voor seizoen vijf, maar zorg er wel voor dat je er niets over leest. Als je niet geraakt wordt door dat einde, dan ben je gevoelloos. Nu ik er weer aan denk krijg ik potverdrie gewoon weer kippenvel. Het einde van de serie is geniaal, het einde van seizoen vijf is geniaal en een beetje meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 (bewerkt) Wat ik persoonlijk misschien nog wel de beste scene uit de serie vond was toen [tekst]Mackey in de één-na-laatste aflevering alles opbiechtte aan die agente van ICE. Dat was eigenlijk pas de eerste keer in de serie dat ik dacht: "Damn, die man is echt een psychopaat." Al was de "LEM I'M SO SORRY" ook echt geweldig.[/tekst] Kan momenteel even nog niet kiezen tussen die twee. Misschien als die eerste scene wat minder vers in het geheugen staat. 30 augustus 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Toen pas de eerste keer? Haha, dan heeft 'ie je goed voor de gek weten te houden. Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als met Tony Soprano: despite everything, you still kinda love him. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik denk dat ik het einde van seizoen 5 al weet, bij de download van 6 stond namelijk iets van Nadat ....... gaat het verhaal verder zoiets Nou ja ik doe wel net alsof ik van niks weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 (bewerkt) Toen pas de eerste keer? Haha, dan heeft 'ie je goed voor de gek weten te houden. Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als met Tony Soprano: despite everything, you still kinda love him. Tuurlijk wist ik [tekst]dat hij een klootzak was, waarbij er geen grenzen bestaan. Maar hij leek altijd wel een soort van legitieme reden te hebben. Maar toen hij al die shit zo vertelde zag je echt iemand die totaal geen berouw had van zijn acties. Het enige waar hij ooit berouw van heeft geheeft is dat hij er door in de problemen kwam. Met dan als prachtige afronding dat hij na uren van zieke verhalen opstaat en doet alsof hij net iets heel normaals heeft vertelt.[/tekst] Fucking 'held' dat het is :D Edit: @ Wouter: Ik wist het einde van seizoen 5 al en als nog maakte het een grootse indruk. 30 augustus 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik wist het einde inderdaad ook al. Had ik het niet geweten, dan denk ik dat het me nóg meer had gedaan dan nu. En nu heeft het me al zo geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ben benieuwd! Sowieso morgen heel seizoen 4 er doorheen jassen en dan hopelijk zondag 5. Ik ga niet zeggen dat het beter dan The Unit is want dat zou mijn geloofwaardigheid aantasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Iemand die zichzelf durft te corrigeren en zijn mening kan herzien is geloofwaardiger dan iemand die koppig bij één standpunt blijft, dus geef het maar gewoon toe. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2011 Oke beter is het sowieso dat staat buiten kijf. Alleen The Unit heeft dan weer zn onderwerp nee, special forces :< Van de week moest ik zo lachen zegt Vic tegen zo een Armeniër met zn hoofd boven een olievat houdend iets van You have the right to remain silent, but I wouldn't reccomend it. Wat een baas _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Moet hier ooit nog eens mee verdergaan, heb seizoen 1 jaartje geleden ofzo gezien, Vic is echt een baas natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Het beste moet nog komen, dus zeker doorkijken :D Eerste seizoenen vallen in het niets bij de laatste paar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 september 2011 Auteur Share Geplaatst 3 september 2011 Tina : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 september 2011 Share Geplaatst 3 september 2011 Idd! Zij komt ook nog eens in haar lingerie langs :o Kwam er laatst trouwens achter dat zij ook in alle Harold & Kumar-films speelt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 september 2011 Auteur Share Geplaatst 4 september 2011 (bewerkt) Fuckkkk [tekst]dit had ik niet zien aankomen, ik had me blijkbaar goed vergist dat ik het wist of ik ben in het ootje genomen ik weet het nu niet eens meer. Dat het zo moet eindigen met Lem :X Ik was er sprakeloos van. Ik durfde niet eens meer te ademen.[/tekst]. 30 augustus 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Durf nu nog maar eens te claimen dat The Unit beter is. :nee: Maareh, heftig einde toch? Ik kan me niet voorstellen hoe het aankomt als je het niet echt weet. Als ik het niet had geweten had ik denk ik een traantje gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten