Big Mike Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Er is 1 comedy die ik echt heel graag zou zien, namelijk The Bernie Mac show, alleen is daar jammer genoeg alleen het eerste seizoen van te vinden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Misschien The Wire maar eens gaan downloaden als ik jullie hier zo lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Het derde seizoen is juist wel weer leuk van Prison Break, vier hoef je inderdaad niet te zien, maar 3 raad ik je zeker nog wel aan. Mwah, vond dat seizoen ook verre van goed eigenlijk. Alleen seizoen 1 kijken is eigenlijk al genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Breaking Bad staat bij mij toch wel stipt op één! Nieuwe aflevering is komende zondag te zien op AMC. Eindelijk! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Entourage eindelijk eens volledig binnengehaald en mee begonnen nu :) Emily: [they both go out] Turtle: I thought he quit. Johnny Drama: Cigarettes, not pussy. Bij deze scene heb ik letterlijk een mondvol cola uitgeproest :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Zie je, Johnny is een held (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Hij heeft zn momenten.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik heb Kevin Dillon, die Johnny speelt, altijd een verschrikkelijke acteur gevonden, zover dat ik bijna een hekel aan hem kreeg, maar naar mate de serie verder kwam vond ik hem echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 E: I'm not searching a girl just to f*ck her Johnny: Why not? E: 'Cause it's mean Johnny: No no no, mean is when I made Jess Mancini ride her bike home after I ass f**ked her. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 Misschien The Wire maar eens gaan downloaden als ik jullie hier zo lees. Niet downloaden, kopen. Ga je geen spijt van krijgen en je gaat hem gegarandeerd vaker willen zien. Bovendien zijn (goede) ondertitels bij deze serie erg prettig. Valt me trouwens op in de top-10's die ik tot nu toe heb gezien: Band of Brothers ontbreekt volledig. Toch een van de beste series die ik ken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathias Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 Niet downloaden, kopen. Ga je geen spijt van krijgen en je gaat hem gegarandeerd vaker willen zien. Bovendien zijn (goede) ondertitels bij deze serie erg prettig. Valt me trouwens op in de top-10's die ik tot nu toe heb gezien: Band of Brothers ontbreekt volledig. Toch een van de beste series die ik ken. BoB aant kijken (1e aflevering al gezien) en is inderdaad al geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 Niet downloaden, kopen. Ga je geen spijt van krijgen en je gaat hem gegarandeerd vaker willen zien. Bovendien zijn (goede) ondertitels bij deze serie erg prettig. Valt me trouwens op in de top-10's die ik tot nu toe heb gezien: Band of Brothers ontbreekt volledig. Toch een van de beste series die ik ken. Band of Brothers is een miniserie, toch wat anders dan een gewone serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 Band of Brothers is een miniserie, toch wat anders dan een gewone serie. Mee eens, maar ik zou hem in zo'n top-10 toch gewoon opnemen. Dat in elk geval niet laten omdat het een miniserie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 Vond dat toen hij bij SBS 6 uitgezonden werd al een topper, maar is gewoon niet het genre wat mee aanspreekt, vandaar dat ik hem eigenlijk nooit meeneem in mijn lijstjes. Vind miniseries ook meer lange films dan echte series. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten