Manager Mitchell Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Zal wel ff duren, zijn dit jaar al geweest bij Electric Deluxe special Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ja dat denk ik ook wel en dit kalenderjaar sowieso niet meer. De Planet Rose feestjes staan volgens mij vaak al een lange tijd vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Draaien geloof ik ook op Soenda 7 november... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Klopt. Ook wel een stevige line-up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Blawanm nu ook online voor de liefhebber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Donderdag Nachtcollege (eindelijk weer), zaterdag Soenda. Gas d'r op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Zaterdag Roosje, weer een leuke avond gehad. Bodzin was nice, met z'n power of ten show. AaxFuXpcQmE Oliver Weiter was wel minder, maar die sloot 'm wel heerlijk af: B7EfbICXKjw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 11 December zeer vermoedelijk naar Jeff Mills in Roosje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Kaarten binnen voor Chateau de 21e. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Kaarten binnen voor Chateau de 21e. :) Ik ga ze verpatsen denk ik. Matig feest altijd. Wel dikke line up weer, maar dat geluid is het gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Ah ik zou het niet weten, nooit geweest nog. Wat is er mis mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Beetje zacht. Weinig sub imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Vanavond Soenda, beat that. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Fijn line-upje met Speedy en Tommy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Beetje zacht. Weinig sub imo. Ah dat is wel jammer. Maarja, we gaan het zien. Ik vermaak me wel. :) Deze vind ik zo lekker. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Die Boiler Rooms zijn zo genieten haha, zit er nu eentje van Maceo Plex te kijken van een jaar geleden, iedereen op de achtergrond zit 'm zo hard te spacen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Dat publiek op die filmpjes ja :huhu: Je had er ook een waar een heel duidelijke drugsdeal werd gedaan op de achtergrond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 [soundcloud]https://soundcloud.com/markednl/marked-series-001-alex-trilb[/soundcloud] Voor degenen die houden van een flinke pot raggen, harde techno (niet te verwarren met hardtechno). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DirkJan275 Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 https://soundcloud.com/set-dj/gui-boratto-live-at-kehakuma-pres-kompakt-total-space-ibiza-18072015 Iemand een idee hoe het nummer heet dat in deze set vanaf ongeveer 1.20.30 wordt gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Dat publiek op die filmpjes ja :huhu: Je had er ook een waar een heel duidelijke drugsdeal werd gedaan op de achtergrond. 5vHRUsP20dQ Sowieso is deze mix al genieten, maar vanaf 3.30 die gozer links in beeld met die sticker op zijn kop, intens genieten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Boiler room _O_ Mensen hier trouwens over 2 weken naar verknipt? Avondje gaan warehouse 2 hoor, die andere stages zie je niet. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Ja ik (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Soenda was vies hoor. Heerlijke sets. Het is dat ik door m'n rug ging. Maar wat een lekker feestje. Nu even rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Komend weekend Welcome to the Future (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten