Thierryvane Geplaatst 22 september 2015 Share Geplaatst 22 september 2015 Helaas de week van ADE gewoon stage, dus geen doordeweekse feestjes zoals vorig jaar. Die zondag wel naar Awakie gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 september 2015 Share Geplaatst 22 september 2015 Die line up voor Chateau Techno is ook weer ranzig smerig voor in november. Jammer van die matige locatie (slecht geluid). Was echt matig geweest ook vorige week vrijdag begreep ik. Veel jong publiek ook. Hier in november sowieso verknipt. Nog altijd onduidelijkheid hier voor ADE ivm met stages en verjaardag binnen de vriendengroep zal wel iets fixen via ticketswap last moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 [YOUTUBE]CynKCC3Ocns[/YOUTUBE] Ik denk dat jij deze heel erg gaaf vindt [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Heeft wat weg van die Shifted Remix die ik laatst in het "Ik luister nu" topic plaatste (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Kaleidoscope komend weekend ook aan de planning toegevoegd. Over drie weken Drumcode Awake en in november WTTF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Kaleidoscope komend weekend ook aan de planning toegevoegd. Over drie weken Drumcode Awake en in november WTTF. 'MU-meeting' Ik denk dat jij deze heel erg gaaf vindt [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Wat een plaat. Alweer. Tering. Hoe kom je hier nou weer aan? Nooit van gehoord. Die vorige die je had geplaatst draai ik nog dagelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Die namen van al die feestjes trouwens ;e Smeerboel, Strafwerk, Zeezout, Gastgezin, Inboedelverzekering, Surrogaatmoeder etc. Dekmantel, nog zo'n parel van een naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Zijn inboedelverzekering en surrogaatmoeder echt ja? :r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Toen ik Google raadpleegde kreeg ik "Houd er rekening mee dat u uw eigen inboedelverzekering moet inschakelen als er privé-eigendommen (laptop, tablet, telefoon etc.) zijn meegenomen uit de..." ;c Nee dus. Maar qua naam past 'ie zo in het rijtje. Of Stofhoek, Theekopje, Wasdroger, kan allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 'MU-meeting' Wat een plaat. Alweer. Tering. Hoe kom je hier nou weer aan? Nooit van gehoord. Die vorige die je had geplaatst draai ik nog dagelijks. Ken jij toevallig de (geheime) groep Beukplaten? Ik weet niet of het kan, maar ik zal je even de link sturen, anders moet je me maar even op fb toevoegen, dan kan ik je in de groep gooien (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Ken jij toevallig de (geheime) groep Beukplaten? Ik weet niet of het kan, maar ik zal je even de link sturen, anders moet je me maar even op fb toevoegen, dan kan ik je in de groep gooien (y) Komt me wel heel bekend voor. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Kaleidoscope komend weekend ook aan de planning toegevoegd. Over drie weken Drumcode Awake en in november WTTF. 'MU-meeting' Tot daar guys, Zin aan (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Toen ik Google raadpleegde kreeg ik "Houd er rekening mee dat u uw eigen inboedelverzekering moet inschakelen als er privé-eigendommen (laptop, tablet, telefoon etc.) zijn meegenomen uit de..." ;c Nee dus. Maar qua naam past 'ie zo in het rijtje. Of Stofhoek, Theekopje, Wasdroger, kan allemaal. Hehe precies :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 september 2015 Share Geplaatst 25 september 2015 Geknaekt in de bajes, wat op 3 oktober gehouden zou worden is uitgesteld voor onbepaalde tijd. Erg jammer. Leek me echt een toffe locatie in die oude gevangenis. Gelukkig nog kaartjes op ticketswap kunnen krijgen voor Stekker in de tunnel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 september 2015 Share Geplaatst 26 september 2015 Geknaekt in de bajes, wat op 3 oktober gehouden zou worden is uitgesteld voor onbepaalde tijd. Erg jammer. Leek me echt een toffe locatie in die oude gevangenis. Gelukkig nog kaartjes op ticketswap kunnen krijgen voor Stekker in de tunnel. Heb juist m'n kaartje verkocht voor Stekker. Locatie is gruwelijk, alleen de line-up vind ik drie keer niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 september 2015 Share Geplaatst 26 september 2015 Line-up is ook niet helemaal mijn ding, maar wil er toch wel heen. Een van de weinige weekenden dat ik iets kan gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Gek feestje hoor Kaleidoscope. Alleen Central Studios + de organisatie: dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Het kon beter inderdaad qua organisatie. Maar heb me goed vermaakt, zeker bij Finnebassen en Cleavage. Maar ik ging ook super chill dus de negatieve dingen heb ik ook niet echt gemerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Eens, het duurde een goede anderhalf uur voordat je binnen was en munten had, maar daarna was het een erg fijn feestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Eens, het duurde een goede anderhalf uur voordat je binnen was en munten had, maar daarna was het een erg fijn feestje. Precies 52 minuten in de rij gestaan en dan nog redelijk wat gesmokkeld. I know, tokkie. Maar goed. Altijd raak bij CS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Eens, het duurde een goede anderhalf uur voordat je binnen was en munten had, maar daarna was het een erg fijn feestje. Precies 52 minuten in de rij gestaan en dan nog redelijk wat gesmokkeld. I know, tokkie. Maar goed. Altijd raak bij CS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Wij konden ineens doorlopen en bij de munten misschien 10 minuten. (d) Maar daarna heerlijk hoor. Chill hoekje stonden we ook al zeg ik het zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 http://ellentube.com/videos/0-j9crc6na/ :r :r :r :r Amerikanen weten er natuurlijk weer een of ander raar 90's rave nummer uit te pikken door op youtube techno mix in te typen ofzo en dan dat pakje wat ze krijgt. Dat is precies waarom Amerikanen mooi van techno af moeten blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 nos.nl/artikel/2060862-trimbos-waarschuwt-voor-levensgevaarlijke-xtc-pil.html Oppassen dus voor de snoeperts onder ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Tsja ADE komt eraan he, dan heb je die golddiggers die alleen maar geld willen en niet denken aan de gezondheid van anderen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Welke halve Louis koopt dan ook z'n shit op straat. Partijtje zin in ADE. Dag vrij weten te fixen dus donderdag naar Verknipt, zondag Awake en daarna een week in bed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten