Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Die line up voor Chateau Techno is ook weer ranzig smerig voor in november. Jammer van die matige locatie (slecht geluid).

Was echt matig geweest ook vorige week vrijdag begreep ik. Veel jong publiek ook.

Hier in november sowieso verknipt.

Nog altijd onduidelijkheid hier voor ADE ivm met stages en verjaardag binnen de vriendengroep zal wel iets fixen via ticketswap last moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaleidoscope komend weekend ook aan de planning toegevoegd. Over drie weken Drumcode Awake en in november WTTF.

'MU-meeting'

Ik denk dat jij deze heel erg gaaf vindt [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Wat een plaat. Alweer. Tering. Hoe kom je hier nou weer aan? Nooit van gehoord. Die vorige die je had geplaatst draai ik nog dagelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'MU-meeting'

Wat een plaat. Alweer. Tering. Hoe kom je hier nou weer aan? Nooit van gehoord. Die vorige die je had geplaatst draai ik nog dagelijks.

Ken jij toevallig de (geheime) groep Beukplaten? Ik weet niet of het kan, maar ik zal je even de link sturen, anders moet je me maar even op fb toevoegen, dan kan ik je in de groep gooien (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik Google raadpleegde kreeg ik "Houd er rekening mee dat u uw eigen inboedelverzekering moet inschakelen als er privé-eigendommen (laptop, tablet, telefoon etc.) zijn meegenomen uit de..." ;c Nee dus. Maar qua naam past 'ie zo in het rijtje. Of Stofhoek, Theekopje, Wasdroger, kan allemaal.

Hehe precies :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geknaekt in de bajes, wat op 3 oktober gehouden zou worden is uitgesteld voor onbepaalde tijd. Erg jammer. Leek me echt een toffe locatie in die oude gevangenis.

Gelukkig nog kaartjes op ticketswap kunnen krijgen voor Stekker in de tunnel.

Heb juist m'n kaartje verkocht voor Stekker. Locatie is gruwelijk, alleen de line-up vind ik drie keer niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites