fm-helden Geplaatst 21 juni 2017 Share Geplaatst 21 juni 2017 Mensen die tegen je aan staan de springen/dansen/beuken, italianen. En dan vooral de italianen met een italiaanse vlag als cape. Vervelende cokesnuivers die alleen maar op zoek zijn naar ruzie. Dat soort opzichten. Haha oke, meerdere malen geweest op awakenings maar nooit iets irritants of doms meegemaakt. Vind het altijd heel gemoedelijk juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 juni 2017 Share Geplaatst 21 juni 2017 Ben sowieso niet zo van Awakenings, veel te veel toeristen en mensen die niet echt voor de muziek komen. Veel liever een feestje in Factory010 waar echt liefhebbers komen, daar is de sfeer echt een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 juni 2017 Share Geplaatst 21 juni 2017 (bewerkt) Awake= matig publiek en muzikaal niet bepaald hoogstaand/interessant. Maar als je met een toffe groep bent zal je best een leuke dag hebben, ja. 21 juni 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Ach vind het soms ook wel leuk een beetje dat volk. Kan er altijd wel van genieten als ik mensen spreek die voor het eerst een feestje pakken en dan helemaal happy en euforisch zijn. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Awake= matig publiek en muzikaal niet bepaald hoogstaand/interessant. Maar als je met een toffe groep bent zal je best een leuke dag hebben, ja. Dit vooral hoor. Toffe/grote groep en je hebt een super dag. Al die kut toeristen, vooral Italianen. Drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 Gister nog last minute naar Awake gegaan, was er rond 4u. Wat blijft Len Faki toch een baas he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 Gister nog last minute naar Awake gegaan, was er rond 4u. Wat blijft Len Faki toch een baas he. Ik pak straks ook lekker de fiets richting Awake. Ben niet echt een super liefhebber van techno, maar we gaan met een leuke groep heen dus dan boeit de muziek me niet eens zo, als het maar geen hardcore/style ofzo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Biem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 Jammer dat ik donderdag en zondag niet kan. Ga ik nog mensen tegenkomen op Verknipt vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 Vrienden van mij. Zelf te vinden bij Giegling op thuishaven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 Ah ja die was vandaag ook he. Maar die komen al met een hele showcase naar Lowlands dit jaar dus ben toch maar voor Verknipt gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 Ah ja die was vandaag ook he. Maar die komen al met een hele showcase naar Lowlands dit jaar dus ben toch maar voor Verknipt gegaan. Klopt. Staam idd ook op LL. Heel sick :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 (bewerkt) Die Reaktor line up tho, fucking dik zeg https://soundcloud.com/techno4life19...al-2017-area-x _O_ één van de beste sets van zondag!!! 3 juli 2017 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 (bewerkt) Zaterdag naar By The Creek, 3u lang Speedy J en AnD die afsluit. :< 3 juli 2017 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Zaterdag naar By The Creek, 3u lang Speedy J en AnD die afsluit. :< Zieke line up is dat inderdaad.. Zou bijna zeggen dat ik 'helaas' op Ibiza ben dan. Eén van de beste festivals van de zomer, zonder twijfel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Ah ik ben ook op By the Creek. Als ik je kop zie zal ik je aantikken Chris. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Dat publiek op thuishaven. :-D 'Lekker dagje naar de grote stad met mn girllsss' figuren. Muziek echt top, maar manmanman wat werd er veel stil gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Ah ik ben ook op By the Creek. Als ik je kop zie zal ik je aantikken Chris. :D Haha is goed, ik heb tegenwoordig wel haar he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Haha is goed, ik heb tegenwoordig wel haar he! Ai hoop dat ik je herken dan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 (bewerkt) Dat publiek op thuishaven. :-D 'Lekker dagje naar de grote stad met mn girllsss' figuren. Muziek echt top, maar manmanman wat werd er veel stil gestaan. Komt door die Geraldine Kemper figuren en zo. Daardoor gaan van die wijven die denken dat Thuishaven een beetje classy is of zo, kan het niet uitleggen. Echt zwaar irritant. Durf trouwens te wedden dat het publiek op Verknipt 2x zo erg is, al gaat de meerderheid wel los daar. 4 juli 2017 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Staat eindelijk online hoor, vanavond maar eens luisteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Komt door die Geraldine Kemper figuren en zo. Daardoor gaan van die wijven die denken dat Thuishaven een beetje classy is of zo, kan het niet uitleggen. Echt zwaar irritant. Durf trouwens te wedden dat het publiek op Verknipt 2x zo erg is, al gaat de meerderheid wel los daar. Die was er nog wel. Lekker wijffie. maar wel waar ja. Ik knal Truss/MPIA3 nu alvast aan. lekker wakker worden zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Ach ik vind dat nog wel leuk, dat Thuishaven volk enzo. Lekker mee beppen enzo. Maar ik lul ook altijd met iedereen op festivals dus ik erger me niet aan zulke mensen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 die mixes van Charlotte, genietunnnnngs. Bij minuut 31 kunde me oprapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten