jj1 Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Paaseieren zoeken in de Gashouder. Heb nog mooi kaartjes voor de UK special op de kop weten te tikken. Perc & Truss _O_ Haha wordt echt een lekker feest. vorig jaar zijn ze 1.5uur langer doorgegaan dan gepland hehe. Kijk echt uit naar dit feestje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Ik kijk eigenlijk naar alles wel uit, maar vooral zij ja en Clouds :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Straks naar de Gashouder. Ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 A ik mag morgenavond. Zal wel goed feesie worden, enjoy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Helaas laat ik verstek gaan, goede vriendin is vandaag gecremeerd en heb absoluut geen feestkriebels :( Dus heb mn ticket verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Gecondoleerd. Feest kan je ook in een goede zin bezig houden. Ik zit op hete kolen. Zo de trein naar Adam maar eens pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Hehehe wordt mooi feestje. let op gebruik, ze controleren ziek erg ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Leek gister wel mee te vallen. Fouillering ging ook weinig over haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Gister iemand met 47pillen en 7gr coke gepakt hehe. Maar ze fouilleren zelfs op de dansvloer plotseling mensen. Maatje die werkt zegt ook dat we op moeten letten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Die dansjes van die stoere mannetjes trouwens ;e. Manman iedereen hetzelfde. Ziet er niet uit ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Ja erg he, outdoor/festivals helemaal erg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Gecondoleerd. Feest kan je ook in een goede zin bezig houden. Klopt ja, maar ik heb mn ticket al verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Had je nog Awakefest kaarten voor de zaterdag? :) [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Zat en zondag. Voor de zaterdag heb ik sr 4 voor de verkoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Wat wil je hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Hhaha gister kregen we uitnodiging van ajax-gozer voor illegaal feestje in weterpark. Nou wij kwamen rond half4 maar wat een feest zeg. Was echt geen moer aan maar na paar bacos werd het lachen. Maar die mensen...gewoon vollebak snuiven terwijl er ook zwangere hipsters liepen, zelfs een vader en moeder met hun dochter, terwijl iedereen aan de troep zat. Hoe die gasten (die chicks lopen er vaak nog wel geil bij haha) erbij lopen...hoe haal je het in je kop. Iedereen keek ons ook van: wtf doen die mensen hier en dan kwam de dj af en toe naar ons omdat we die kennen van Ajax. Mooi dagje (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Hahaha zo herkenbaar die illegale feestjes :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Ik ben geen kenner in deze muziekstijl, maar zitten er nog leuke grote festivals aan te komen in de komende paar maanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Awakenings festival 28 en 29 juni is een van de grootste van de wereld geloof ik. Komen bijna alle namen. Voorderest organiseren veel organisaties een weekender dit jaar. Check de facebook pages van Soenda, Dekmantel, Voltt, Straf Werk etc [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Thx [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; :huhu: Ga binnenkort sowieso naar Fresthival in Enschede, heb je ook wel kleine techno stage, ff kijken of dat wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Thx [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; :huhu: Ga binnenkort sowieso naar Fresthival in Enschede, heb je ook wel kleine techno stage, ff kijken of dat wat is. Binnenkort in Zutphen ook mooi technofeestje. Pathfinder, ik ben er ook te vinden of course Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Binnenkort in Zutphen ook mooi technofeestje. Pathfinder, ik ben er ook te vinden of course Chill, zal 'm in de gaten houden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Binnenkort in Zutphen ook mooi technofeestje. Pathfinder, ik ben er ook te vinden of course Chill, zal 'm in de gaten houden. :) 19 juli bedoel je? Zutphen brah represent, ben alleen nog nooit naar Pathfinder geweest ;c stond altijd bekend als een zwaar drugs feest maar is inmiddels wel aardig populair aan het worden. Als ik dan niet op vakantie ben zal ik kijken of ik er ook heen kan, zieke MU meet-up nomsayin' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Techno / Minimal Dat t een zwaar drugsfeest wordt heb ik niet zoveel problemen mee ;c wel lachen volk altijd. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Nee ik verder ook niet hoor ;c wil zelf wel is 4fmp proberen op technofeestjes enzo hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten