Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Paaseieren zoeken in de Gashouder. Heb nog mooi kaartjes voor de UK special op de kop weten te tikken. Perc & Truss _O_

Haha wordt echt een lekker feest. vorig jaar zijn ze 1.5uur langer doorgegaan dan gepland hehe. Kijk echt uit naar dit feestje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hhaha gister kregen we uitnodiging van ajax-gozer voor illegaal feestje in weterpark.

Nou wij kwamen rond half4 maar wat een feest zeg. Was echt geen moer aan maar na paar bacos werd het lachen. Maar die mensen...gewoon vollebak snuiven terwijl er ook zwangere hipsters liepen, zelfs een vader en moeder met hun dochter, terwijl iedereen aan de troep zat. Hoe die gasten (die chicks lopen er vaak nog wel geil bij haha) erbij lopen...hoe haal je het in je kop. Iedereen keek ons ook van: wtf doen die mensen hier en dan kwam de dj af en toe naar ons omdat we die kennen van Ajax.

Mooi dagje (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; :huhu: Ga binnenkort sowieso naar Fresthival in Enschede, heb je ook wel kleine techno stage, ff kijken of dat wat is.

Binnenkort in Zutphen ook mooi technofeestje. Pathfinder, ik ben er ook te vinden of course

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort in Zutphen ook mooi technofeestje. Pathfinder, ik ben er ook te vinden of course

Chill, zal 'm in de gaten houden. :)

19 juli bedoel je?

Zutphen brah represent, ben alleen nog nooit naar Pathfinder geweest ;c stond altijd bekend als een zwaar drugs feest maar is inmiddels wel aardig populair aan het worden.

Als ik dan niet op vakantie ben zal ik kijken of ik er ook heen kan, zieke MU meet-up nomsayin'

Link naar opmerking
Deel via andere websites