Vegas Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Komt wel goed joh. Kijk het nu voor de 4de keer terug vanaf seizoen 1. En het verveelt gewoon niet, zo geweldig. Seizoen 3 met Chris en Ben voor het eerst is ook zo geniaal, sowieso Rob Lowe, wat een koning (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Nick_Offerman twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:17:32 Notes:- one does not "whittle" a canoe.- one propels a Canoe with a paddle, not an oar.- Parks and Rec has been picked up for Season 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Yes! :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Woehoe! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2013 Way to be, NBC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Nice ja! Op FOK! vlogen de gifjes ook om de oren, sowieso zijn alleen de P&R-gifjes al goud waard, zo heb ik me daar pas geloof ik een goed uur mee vermaakt. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 http://www.vulture.com/2013/05/parks-and-recreation-everything-ron-swanson-has-eaten.html Alles dat Ron Swanson heeft gegeten. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 Kijk nu voor de 5de keer alle seizoenen terug, en ik denk dat deze serie inmiddels wel m'n alltime favoriet is. Totaal niet te vergelijken met een Game of Thrones, of Californication, maar alles is gewoon zo goed op mekaar afgestemd. Ik ga iedere keer weer stuk gewoon. Alle personages zijn stuk voor stuk zo geniaal. Ben super blij dat er een seizoen 6 komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 Is al ongeveer bekend wanneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 Als ik IMDB moet geloven 26 september van dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Hoe geniaal, ik kom er net pas achter dat Ron & Tammy II in het echt gewoon getrouwd zijn :-D Nick Offerman en Megan Mullally dus. Bazen stel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 (bewerkt) Haha Tammy II :D Wel geniaal dan ja (h) “Every time she laughs, an angel dies. Even telemarketers avoid her. Her birth was payback for the sins of man. But you know the worst thing about her? She works for the library.” 24 juli 2013 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Geniale serie zeg, heb de afgelopen weken seizoen 1 tm 4 gezien en vind t echt schitterend. Binnenkort maar eens aan seizoen 5 beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thet Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ron Swanson_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Ik heb nu de eerste twee afleveringen gezien, maar gaat het nog beter worden? Anders kap ik er mee, vind er niet veel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Gaat veeeeeeeeeel beter worden, eerste seizoen is mehhh maar daarna wordt t een stuk leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Strootje dit moet je echt verder kijken! Zelden zoveel gehuild van het lachen als om deze serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Strootje dit moet je echt verder kijken! Zelden zoveel gehuild van het lachen als om deze serie _O_De mix van de karakters is echt zó geniaal. Kan niet wachten op S6. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Rona Lisa :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Rona Lisa :huhu: Hahaha mooi. Zin in het nieuwe seizoen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Iemand de nieuwe al gezien? Ik heb m net gezien, heerlijk weer hoor :mrgy: Blijft een briljante serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Idd. Dat stukje met HBO :mrgy: Hoe het ze al seizoenen lang lukt he(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten