Roprop Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Was de alcohol er nog niet uit ofzo? Ronduit denigrerend voor zo'n topserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Denigrerend ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Haha, oke dat was overdreven ;c Maar ik vind m echt niet grappig :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 (bewerkt) Casting nieuws. Mensen die de boeken niet lezen kunnen 'm beter niet openen. [spoiler=spoiler/] http://winteriscoming.net/2013/10/three-eyed-raven-cast/ Three Eyed Raven dus gecast. Bran's verhaallijn wordt dus iets naar voren gehaald. Wel logisch. 31 oktober 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Naja moet ook bijna wel, want ze zitten nu op ongeveer 2/3 van boek 3 dus dan moeten er verhaallijnen van boek 4/5 in. Dit is alleen een korte verhaallijn in de boeken dus ik ben wel benieuwd waarom nu juist deze, maar goed ik denk ook dat er weinig andere opties zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 december 2013 Share Geplaatst 28 december 2013 Er is zo'n 8 seconde aan beeldmateriaal, maar verder niet echt iets. Setfoto's enzo zijn al wel wat van uitgelekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Hmm het zijn er maar vier. ;c Niet echt de moeite maargoed http://www.youtube.com/watch?v=siAivHRY2xE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Waarschijnlijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Analyses kun je evengoed wel schrijven hoor. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Dit geeft waarschijnlijk niets weg, maar die ruiter is waarschijnlijk een Martell. De andere 3 zijn wel flinke spoilers dus daar zeg ik niets over :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Red Viper (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Ja eindbaas :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Nog zo'n 100 pagina's in boek 3, man man man wat een boek_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Wanneer begint het nieuwe seizoen van de tv-serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Wanneer begint het nieuwe seizoen van de tv-serie? 31 maart 03:00 begint de eerste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Nog zo'n 100 pagina's in boek 3, man man man wat een boek_O_ Zit echt geen matig hoofdstuk meer tussen na [tekst] de Red Wedding[/tekst]. Die laatste 100 pagina's zijn ook briljant, dat einde. _O_ Zelf nu 100 pagina's in A Dance With Dragons (de vijfde). Is weer vooral wat inleiding maar ik zit er alweer goed in. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Zit echt geen matig hoofdstuk meer tussen na [tekst] de Red Wedding[/tekst]. Die laatste 100 pagina's zijn ook briljant, dat einde. _O_ Zelf nu 100 pagina's in A Dance With Dragons (de vijfde). Is weer vooral wat inleiding maar ik zit er alweer goed in. :< Zieke aflevering was dat zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Ben wel heel erg benieuwd naar hoe Robert Huisman het gaat doen als Daario Naaharis, voor die rol verwacht je in eerste instantie geen Nederlander :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Michiel Huisman toch? Man ik heb weer zin in deze serie zeg. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 BREAKING: Game of Thrones Season 4 premieres April 6 at 9PM and the first trailer will air this Sunday at 8: 58PM ET on HBO before True Detective. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Deze zondag al de trailer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Kijk hoe the Red Viper of Dorne daar uit komt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Paar korte fragmenten van de trialer al beshcikbaar. :) http://winteriscoming.net/2014/01/hbo-releases-5-sneak-peeks-of-the-s4-trailer/ Ik zie al wat hele vette dingen voorbij komen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Hmm ik kon ze niet allemaal direct plaatsen, maar aantal zijn wel heel duidelijk wat wat is als je de boeken hebt gelezen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Een trailer voor de trailer dus. :cab: Maar wel een vette :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten