Tijn Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Seizoen vier gaat over het tweede deel van het derde boek, dus je hoeft dan nog maar twee boeken te lezen voor volgend jaar april. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Ja dat weet ik maar ze pakken er misschien ook nog een deel van boek 4 bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Leuk einde, natuurlijk beetje kalmte na de storm van vorige week. Heb me voorgenomen om toch elke dag een hoofdstukje te lezen vanaf vandaag. Zit nu rond 350 in boek 2, nog niet eens halfweg het tweede deel dus :cab: Voor diegenen die nog willen beginnen met de boeken: boek 1 kan je eigenlijk overslaan als je echt niet wilt, serie volgt het verhaal eigenlijk 90%. Vanaf het tweede boek worden de verschillen wel groter merk ik dus die moet je wel meepakken. [spoiler=S03]Heb natuurlijk ook toch al eens snel de "red wedding" gaan lezen in boek 3 ;c Op zich wel leuk die verschillen. "Jaime Lannister sends his regards" vs "The Lannisters send their regards". En het is in de boeken een kleinzoon die Cat de keel over snijdt net voor ze zelf sterft ipv een vrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 (bewerkt) Nu dit seizoen klaar is de boeken maar eens bestellen. Die gedachte heb ik ook. EDIT: Heb ze besteld :D 10 juni 2013 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Daenerys, wat een bazenwijf. Ben echt benieuwd wat er daar mee gaat gebeuren._O_ Kan al niet meer wachten op seizoen 4, wanneer staat dat gepland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Jaartje wachten zoals gewoonlijk zeker ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Gewoon weer eind maart/begin april, 2014. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 [spoiler=Spoiler]"You put the king to bed without supper" :-D Hoogtepunt van dit seizoen vond ik dit toch wel: JMLT8xfsrZw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Tyrion is al de hele serie echt een enorme baas _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 [spoiler=Spoiler]"You put the king to bed without supper" :-D Hoogtepunt van dit seizoen vond ik dit toch wel: JMLT8xfsrZw Ja daar werd hij echt vernederd. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Tyrion is al de hele serie echt een enorme baas _O_ Ondanks dat het de bad guy is: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Hier moest ik waarschijnlijk nog het hardst om lachen, die kop van Joffrey wanneer die binnenloopt bij de small council meeting :-D Als iemand daar een gifje van heeft ben je een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Hij is trouwens echt de beste acteur van de serie. Mijn hemel wat zijn hij een prestatie neer. Joffrey is een kut kind, maar wel briljant gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Hier moest ik waarschijnlijk nog het hardst om lachen, die kop van Joffrey wanneer die binnenloopt bij de small council meeting :-D "Did you kill some puppies" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Als iemand daar een gifje van heeft ben je een held http://25.media.tumblr.com/a2f85aab43377dfb823ca7a167b7c746/tumblr_mo5x0erfvF1r8wb5ko1_250.gif Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 http://25.media.tumblr.com/a2f85aab43377dfb823ca7a167b7c746/tumblr_mo5x0erfvF1r8wb5ko1_250.gif :-D Zo is beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Hehe ja idd, echt een zieke psycho die jongen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Was echt een geweldige scene ja :-D "Did you kill some puppies?" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 [spoiler=final ep] Wat een vet einde. Ramsay is een baas met die worst. Vooral benieuwd wat er gaat gebeuren in seizoen 4 met Arya, verwacht iets met Jaqen, gaat dus een vet vervolg krijgen. En dan nog benieuwd naar de reacties op Jaimes terugkeer. Helemaal benieuwd naar zijn relatie met Cersei of toch iets voor het manwijf Brienne. Kortom, laat seizoen 4 maar komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Oh oh oh oh :< :< :< [spoiler=Finale] Wat heb ik genoten zeg. Die slotscene i.c.m. met die muziek, hoe intens (d) Maar de beste scene voor mij was Jaime die binnen kwam lopen bij Cersei, goh, echt geweldig gewoon. Daarnaast ook genieten van Arya en The Hound en die scene met Joffrey :-D Tywin is ook zo'n heerlijke baas. Nu weer wachten ;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nu weer bijna een jaar wachten idd :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Dat is wel ergerlijk zeg, een jaar wachten :cab: gaat nergens over. Ben overigens begonnen met de boeken (in het Engels), kan niet wachten tot Joffrey sterft. Daarvoor lees ik t. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Oh, thanks voor de spoiler [MENTION=1473]Captain[/MENTION];. Gelukkig niet zo'n kleine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Ik wil de boeken niet lezen, omdat ik me dan ga irriteren aan de serie. Aangezien boeken meestal veel beter zijn dan de verfilming, zal ik alleen maar teleurgesteld zijn. En zodra ik begin met boek 1, wil ik meteen alle boeken lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten