Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Leuk einde, natuurlijk beetje kalmte na de storm van vorige week.

Heb me voorgenomen om toch elke dag een hoofdstukje te lezen vanaf vandaag. Zit nu rond 350 in boek 2, nog niet eens halfweg het tweede deel dus :cab: Voor diegenen die nog willen beginnen met de boeken: boek 1 kan je eigenlijk overslaan als je echt niet wilt, serie volgt het verhaal eigenlijk 90%. Vanaf het tweede boek worden de verschillen wel groter merk ik dus die moet je wel meepakken.

[spoiler=S03]Heb natuurlijk ook toch al eens snel de "red wedding" gaan lezen in boek 3 ;c Op zich wel leuk die verschillen. "Jaime Lannister sends his regards" vs "The Lannisters send their regards". En het is in de boeken een kleinzoon die Cat de keel over snijdt net voor ze zelf sterft ipv een vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=final ep]

Wat een vet einde. Ramsay is een baas met die worst. Vooral benieuwd wat er gaat gebeuren in seizoen 4 met Arya, verwacht iets met Jaqen, gaat dus een vet vervolg krijgen. En dan nog benieuwd naar de reacties op Jaimes terugkeer. Helemaal benieuwd naar zijn relatie met Cersei of toch iets voor het manwijf Brienne. Kortom, laat seizoen 4 maar komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh oh oh oh :< :< :<

[spoiler=Finale] Wat heb ik genoten zeg. Die slotscene i.c.m. met die muziek, hoe intens (d) Maar de beste scene voor mij was Jaime die binnen kwam lopen bij Cersei, goh, echt geweldig gewoon.

Daarnaast ook genieten van Arya en The Hound en die scene met Joffrey :-D Tywin is ook zo'n heerlijke baas.

Nu weer wachten ;(

Link naar opmerking
Deel via andere websites