Vegas Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Hopen mag altijd :LO: Maar denk het ook niet inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 DIe Sansa is toch helemaal niet mooi? Kut stem heeft ze ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Sowieso een kutpersonage. Achterlijke naïeve trut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Sowieso een kutpersonage. Achterlijke naïeve trut. Absoluut, ik stoor me ook aan haar. Doe mij m'n avatar maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Absoluut, ik stoor me ook aan haar. Doe mij m'n avatar maar. Ja wanneer gaat die eens naakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Doe dan maar Marjorie Tyrel. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Missandei zou ook niet verkeerd zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Doe dan maar Marjorie Tyrel. (d) Seizoen 2 ep 3 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Dat snoetje van Margaery soms :love: Smelten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Als je seizoen 1 en 2 terugkijkt weet je wel weer wat een schoft Theon is, meteen geen medelijden meer vanwege de marteling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 GoT 90's Style _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Joffrey ook met die oorbellen :-D Baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Missandei zou ook niet verkeerd zijn Inderdaad. (d) Vette plaatjes trouwens. Zou zo GTA in kunnen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Vandaag naar de Game of Thrones exhibition geweest. Was wel leuk om te zien, alleen jammer dat we er maar een kwartiertje in mochten. Wel echt de moeite waard, want veel grappige en toffe dingen gezien. Zoals de arm van die pastor die dood ging na het wegsturen van de dochter van Cersei :-D (met die bijna Sansa verkrachting scene daarna) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Ik volg de serie niet maar aanradertje? Op basis van 57 pagina's denk ik namelijk wel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Nee. Echt een totale flop deze serie. Dialogen slaan nergens op. Cinematografie is om te huilen. Plot is voorspelbaar. Personages zijn plat. Echt troep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Nee. Echt een totale flop deze serie. Dialogen slaan nergens op. Cinematografie is om te huilen. Plot is voorspelbaar. Personages zijn plat. Echt troep. Haha grapjas:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Nee. Echt een totale flop deze serie. Dialogen slaan nergens op. Cinematografie is om te huilen. Plot is voorspelbaar. Personages zijn plat. Echt troep. En geen tettuh :LO: Geen idee waarom er naar gekeken wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Stop met dit topic bumpen :moop: Denk de hele tijd dat er een nieuwe aflevering is en die is er niet :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Voor de mensen die zich afvragen wat en waar de dingen met Theon gebeuren. De regiseurs hebben kleine hints in de serie gestopt om erachter te komen waar Theon is. De hints komen vaak na de martelscenes. Meer zal ik niet verklappen. [spoiler= Spoiler tip] Kijk naar de banieren en tekens die daarop staan in de scene's om en rond Theon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Leuk nieuwtje voor boeklezers: [spoiler=casting seizoen 4] Mace Tyrell en Oberyn Martell (!) worden gecast. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 The Red Viper (h) Al bekend wie er gecast is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Nee dat nog niet. Ben benieuwd wie er nog meer gecast worden. Voor seizoen 4 verder niemand nodig denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten