Justin Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Denk niet dat ze er zoveel van hebben eigenlijk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 goeie episode weer, tetteuh :mrgy: Die Tyrion heeft het ook echt niet gemakkelijk he. Getrouwd met een 14-jarige :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 goeie episode weer, tetteuh Ja en ook nog van de 2 mooiste in de serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 http://www.happyplace.com/24039/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-8 Nieuwe. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Yeah!;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Ik zat er al op te wachten :P Moest vooral lachen om de opmerking over de leech van Joffrey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Die Carice van Houten, ik vind dat toch maar niks, elke keer weer als ze der mond open trekt denk ik van, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Morgen maar eens een bezoek brengen aan de expositie in de Amsterdamse Posthoornkerk, al mensen die geweest zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Die Carice van Houten, ik vind dat toch maar niks, elke keer weer als ze der mond open trekt denk ik van, nee. Ze heeft wel fijne tietjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Ja niet verkeerd nee, al ben ik sinds kort wat anders gewend :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 (bewerkt) Ik wordt echt zo moe van [tekst]Robb en zijn strategische plan op die tafel :cab: En Jon Sneeuw die maar aan het aanmodderen is met die dame..... zucht. Denaerys (of hoe je het ook schrijft) is samen met Sansa/Tyrion nog hetgeen de serie voor mij cool maakt. En The Hound + Arya is ook nog cool, maar de magie van seizoen 1, die is er niet meer, grrr :S Ik vind het stuk met Greyjoy ook zeer frustrerend, omdat het al 3/4 eps zo gaat en je nog altijd geen flauw idee hebt wat er aan de hand is[/tekst]. Ik begin een beetje een brompot te worden wat betreft de serie, sorry :S 23 mei 2013 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Wacht maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Die scènes van Theon kan je toch niet beu worden met zo'n acteur :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Nja, op zich geef ik Pietertje wel gelijk. Kan nog komen hoor, en vindt het ook nog een fantastische serie, maar seizoen 1 was echt :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Ja maar seizoen 1 was ook alles nieuw he. Toen had je 0 verwachtingen. Dus is het ineens allemaal geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Re: Game of Thrones Seizoen 1 ging ook veel sneller. Nu is die Jamie al een seizoen onderweg naar Kings Landing. Een schip kopen/vinden lijkt opeens ook een onmogelijke opgave Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Je kunt waarschijnlijk sneller van Harrenhal naar Kings Landing gaan via land en Jaime is natuurlijk het grootste deel van dit seizoen een gevangene geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Actrice weigert nog naakt te gaan in ‘Game of Thrones’ De hitserie ‘Game of Thrones’ staat niet alleen bekend om zijn draken en puike acteerwerk, maar ook om de vele naaktscènes die erin voorkomen. Eén actrice vond dat na twee seizoenen welletjes geweest. Dat onthulde medespeelster Oona Chaplin, die echter geen namen noemde. ‘Een van de vrouwen in de show die in de eerste paar seizoenen het vaakst uit de kleren ging, doet dat nu helemaal niet meer,’ vertelt Oona Chaplin, de kleindochter van Charlie Chaplin, die Robb Starks vrouw Tulisa speelt in de fantasyreeks ‘Game of Thrones’, ‘Ze zei: ‘Ik wil gekend zijn omwille van mijn acteerwerk, niet mijn borsten.’’ Chaplin weigerde de naam van haar plots principiële collega te noemen, maar volgens bronnen zou het om actrice Emilia Clarke gaan. De mooie Clarke speelt Daenerys Targaryen, de laatste overgebleven telg van haar ras en de ‘moeder’ van een stel draken. In seizoenen één en twee konden kijkers haar veelvuldig naakt bewonderen, maar in de laatste tien afleveringen - nu te zien op Amerikaanse zender HBO - moeten we het met haar vechtlust en strategisch inzicht stellen. Een andere naam die genoemd wordt, is die van Lena Heady. Heady speelt Cersei Lannister, moeder van kinderkoning Joffrey, en ook zij komt in het derde seizoen opvallend minder pikant in beeld. Chaplin zelf zegt dat ze beslissingen als die van haar anonieme medespeelster dubbel vindt: ‘Ik ben op dat vlak vrij controversieel want ik hou nu eenmaal van het vrouwenlichaam.’ Ze heeft er dan ook geen problemen mee als haar personage Tulisa bloot in beeld moet. ‘Het is de kijker die er een lustobject van maakt, of er schoonheid in ziet. Ik voel me heel comfortabel bij naaktscènes.’ Aldus de actrice. Neem aan dat het hier dan om Heady gaat, zeker na wat we deze week gezien hebben dan toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Heady is nog nooit naaktgegaan? Moet haast wel Emila Clarke zijn, al bewijst de vorige aflevering het tegendeel:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Zou zonde zijn. Wanneer wordt Sansa eens 18 eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Over 4 jaar :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Ze is nu 14 in de serie, dus dat duurt nog wel even ;) In het echt is ze 17 en wordt ze in februari 18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Ze is nu 14 in de serie, dus dat duurt nog wel even ;) In het echt is ze 17 en wordt ze in februari 18. :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Natuurlijk geen garantie dat ze bloot gaat;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten