Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ik wordt echt zo moe van [tekst]Robb en zijn strategische plan op die tafel :cab: En Jon Sneeuw die maar aan het aanmodderen is met die dame..... zucht. Denaerys (of hoe je het ook schrijft) is samen met Sansa/Tyrion nog hetgeen de serie voor mij cool maakt. En The Hound + Arya is ook nog cool, maar de magie van seizoen 1, die is er niet meer, grrr :S Ik vind het stuk met Greyjoy ook zeer frustrerend, omdat het al 3/4 eps zo gaat en je nog altijd geen flauw idee hebt wat er aan de hand is[/tekst]. Ik begin een beetje een brompot te worden wat betreft de serie, sorry :S

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Actrice weigert nog naakt te gaan in ‘Game of Thrones’

De hitserie ‘Game of Thrones’ staat niet alleen bekend om zijn draken en puike acteerwerk, maar ook om de vele naaktscènes die erin voorkomen. Eén actrice vond dat na twee seizoenen welletjes geweest. Dat onthulde medespeelster Oona Chaplin, die echter geen namen noemde.

‘Een van de vrouwen in de show die in de eerste paar seizoenen het vaakst uit de kleren ging, doet dat nu helemaal niet meer,’ vertelt Oona Chaplin, de kleindochter van Charlie Chaplin, die Robb Starks vrouw Tulisa speelt in de fantasyreeks ‘Game of Thrones’, ‘Ze zei: ‘Ik wil gekend zijn omwille van mijn acteerwerk, niet mijn borsten.’’ Chaplin weigerde de naam van haar plots principiële collega te noemen, maar volgens bronnen zou het om actrice Emilia Clarke gaan.

De mooie Clarke speelt Daenerys Targaryen, de laatste overgebleven telg van haar ras en de ‘moeder’ van een stel draken. In seizoenen één en twee konden kijkers haar veelvuldig naakt bewonderen, maar in de laatste tien afleveringen - nu te zien op Amerikaanse zender HBO - moeten we het met haar vechtlust en strategisch inzicht stellen. Een andere naam die genoemd wordt, is die van Lena Heady. Heady speelt Cersei Lannister, moeder van kinderkoning Joffrey, en ook zij komt in het derde seizoen opvallend minder pikant in beeld.

Chaplin zelf zegt dat ze beslissingen als die van haar anonieme medespeelster dubbel vindt: ‘Ik ben op dat vlak vrij controversieel want ik hou nu eenmaal van het vrouwenlichaam.’ Ze heeft er dan ook geen problemen mee als haar personage Tulisa bloot in beeld moet. ‘Het is de kijker die er een lustobject van maakt, of er schoonheid in ziet. Ik voel me heel comfortabel bij naaktscènes.’ Aldus de actrice.

Neem aan dat het hier dan om Heady gaat, zeker na wat we deze week gezien hebben dan toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites