stevehh Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 straks even episode 1 kijken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Ze beginnen over een paar dagen/weken met het filmen van seizoen 2, en voor de liefhebbers, onze eigen Carice van Houten zal een rol krijgen in seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Ze beginnen over een paar dagen/weken met het filmen van seizoen 2, en voor de liefhebbers, onze eigen Carice van Houten zal een rol krijgen in seizoen 2. Dan begin ik met volgen vanaf het 2e seizoen:p:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2011 Ze beginnen over een paar dagen/weken met het filmen van seizoen 2, en voor de liefhebbers, onze eigen Carice van Houten zal een rol krijgen in seizoen 2. Boeh!! Het was zo'n leuke serie :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Poeh, gisteren begonnen met deze serie, geniaal zeg! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Hier ook, gisteren begonnen en echt genieten. Had nooit gedacht dat ik dit stijltje leuk zou vinden. Maargoed, geen orks, elven, of volop tovenaars scheelt al wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Een vriend van mij komt in meerdere episodes voor als extra, wel grappig. Werd toen getaped in Noord-Ierland. Ik kan er zelf niet echt inkomen, heb het al 2 x geprobeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 Serie heeft me eigenhandig weer aan het lezen gebracht. Werd helemaal gek van al die cliffhangers :D Ten tijde van aflevering 6 konden Amerikanen ook aflevering 7 downloaden via HBO Go en dat heb ik toen ook maar gedaan. Gevolg: twee weken moeten wachten op ep 8 na een té erge cliffhanger. Toen heb ik wel redelijk wat haren uit mijn kop getrokken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 Ik ben na het zien van GOT echt helemaal in zo'n middeleeuwse mood :cab: kent iemand nog series van ongeveer hetzelfde niveau als GOT met dezelfde sfeer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Rome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Alleen is Rome niet middeleeuws! :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Goh genius. Maar het heeft wel dezelfde sfeer qua intriges etc. Als je echt naar de middeleeuwse sfeer zoekt dan kun je ook Camelot, The Borgia's of The Tudors kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Goh genius. Maar het heeft wel dezelfde sfeer qua intriges etc. En daar doelde ik net op. Bedankt, zal al eens beginnen met Rome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 En daar doelde ik net op. Bedankt, zal al eens beginnen met Rome. Ik kan u trouwens ook de boeken aanraden waarop de serie is gebaseerd, als je een lezer bent natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik ben na het zien van GOT echt helemaal in zo'n middeleeuwse mood :cab: kent iemand nog series van ongeveer hetzelfde niveau als GOT met dezelfde sfeer? Ik heb net Pillars of the Earth van Ken Follett uitgelezen en daar is in 2010 een achtdelige miniserie van uitgekomen. Het verhaal speelt zich af in het Engeland van de 12de eeuw. De serie zelf heb ik (nog) niet gezien maar het boek is alleszins een aanrader. [YOUTUBE]pU3bUJroGNg[/YOUTUBE] En Rome is inderdaad een juweeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik kan u trouwens ook de boeken aanraden waarop de serie is gebaseerd, als je een lezer bent natuurlijk.Een echte lezer ben ik niet, maar ik kan wel genieten van een goede reeks op z'n tijd. Bedankt voor de tip! ;) Ik heb net Pillars of the Earth van Ken Follett uitgelezen en daar is in 2010 een achtdelige miniserie van uitgekomen. Het verhaal speelt zich af in het Engeland van de 12de eeuw. De serie zelf heb ik (nog) niet gezien maar het boek is alleszins een aanrader. [YOUTUBE]pU3bUJroGNg[/YOUTUBE] En Rome is inderdaad een juweeltje. Mooi, ziet er zeker tof uit. Thanks! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Heb ik ook al gezien (het zal eens niet :cab:). Kan bij lange na niet tippen aan GoT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Heb net aflevering 1 gezien van PoTE en het is wel een aardig begin maar de magie van het boek ontbreekt toch een beetje in de serie zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 [YOUTUBE]xkptadiDABo[/YOUTUBE] Wow, van sommige dingen had ik nooit durven denken dat ze fake waren. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Pffft, wat is er toch veel mogelijk zeg met die computers.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Geniaal! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 [YOUTUBE]jyjto2RqSLI[/YOUTUBE] Geweldig toch wat ze tegenwoordig toch allemaal kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ook maar eens aan het binnensleuren, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 maat van me had het er gisteravond over. Dat Carice gaat meespelen is een pluspunt want goeiedag eem. Wat vind ik dat een lekker wijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Heb de serie ook binnengehaald, ziet er alleszins goed uit.;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten