Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Serie heeft me eigenhandig weer aan het lezen gebracht. Werd helemaal gek van al die cliffhangers :D Ten tijde van aflevering 6 konden Amerikanen ook aflevering 7 downloaden via HBO Go en dat heb ik toen ook maar gedaan. Gevolg: twee weken moeten wachten op ep 8 na een té erge cliffhanger. Toen heb ik wel redelijk wat haren uit mijn kop getrokken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben na het zien van GOT echt helemaal in zo'n middeleeuwse mood :cab: kent iemand nog series van ongeveer hetzelfde niveau als GOT met dezelfde sfeer?

Ik heb net Pillars of the Earth van Ken Follett uitgelezen en daar is in 2010 een achtdelige miniserie van uitgekomen. Het verhaal speelt zich af in het Engeland van de 12de eeuw. De serie zelf heb ik (nog) niet gezien maar het boek is alleszins een aanrader.

[YOUTUBE]pU3bUJroGNg[/YOUTUBE]

En Rome is inderdaad een juweeltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan u trouwens ook de boeken aanraden waarop de serie is gebaseerd, als je een lezer bent natuurlijk.
Een echte lezer ben ik niet, maar ik kan wel genieten van een goede reeks op z'n tijd. Bedankt voor de tip! ;)

Ik heb net Pillars of the Earth van Ken Follett uitgelezen en daar is in 2010 een achtdelige miniserie van uitgekomen. Het verhaal speelt zich af in het Engeland van de 12de eeuw. De serie zelf heb ik (nog) niet gezien maar het boek is alleszins een aanrader.

[YOUTUBE]pU3bUJroGNg[/YOUTUBE]

En Rome is inderdaad een juweeltje.

Mooi, ziet er zeker tof uit. Thanks! :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites