ElPrincipito Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Hoeveel kost zo'n seizoentje tegenwoordig op bluray? Ja ik had ze voor 45 euro per stuk, maar zijn nu in de aanbieding. Seizoen 1, 2 en 3 kun je voor 25 euro per stuk halen en ik had seizoen 4 voor 33 euro. Bij mediamarkt moet je eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Deze maand maar weer beginnen met season 4, gewoon om er weer in te komen voor 12 april! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 http://comicbook.com/2015/03/07/game-of-thrones-season-5-plot-synospis-for-first-three-episodes-/ "The House of Black and White":< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnnnnnnnngggggg zo benieuwd naar de uitwerking van arya's verhaallijn, een van m'n favorieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 http://comicbook.com/2015/03/07/game-of-thrones-season-5-plot-synospis-for-first-three-episodes-/ "The House of Black and White":< Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit gaat zien. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Wegens de mensen die mij GoT hebben aangeraden ben ik ermee begonnen. Twee afleveringen gezien en vind het tot nu toe maar matig. Ben sowieso niet zo van de middeleeuwse shit, maar ik ga doorzetten en kijken of het wat is. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Wegens de mensen die mij GoT hebben aangeraden ben ik ermee begonnen. Twee afleveringen gezien en vind het tot nu toe maar matig. Ben sowieso niet zo van de middeleeuwse shit, maar ik ga doorzetten en kijken of het wat is. :D Als je dit niks vind dan vind je nooit meer wat goed ;c. Nee gekheid natuurlijk. Ik moest er zelf ook wel een beetje inkomen de eerste paar afleveringen. Maar toen ik er helemaal in zat was ik verkocht. Heerlijke trailer overigens :<. Moet nodig beginnen met boek 4. Maar eerst nog ff Allegiant uitlezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Oh man wat heb ik weer zin in het nieuwe seizoen, laatste maandje duurt altijd het langst. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Eerste afleveringen had ik geen idee waar ik naar zat te kijken. Geen flauw idee wie iedereen was en hoe de verhoudingen lagen, waarna ik was gestopt. Paar maanden later opnieuw begonnen en wel doorgezet; beste keuze ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 @.Nick; Eerste afleveringen had ik geen idee waar ik naar zat te kijken. Geen flauw idee wie iedereen was en hoe de verhoudingen lagen, waarna ik was gestopt. Paar maanden later opnieuw begonnen en wel doorgezet; beste keuze ooit. Had ik ook al door ja. :huhu: Punt is dat ik qua series niet zoveel doorzettingsvermogen heb, waardoor ik niet zo snel in een serie terechtkom. Dat is dan de reden dat ik wel met The Walking Dead en Prison Break ben doorgegaan en nooit met series als Arrow en Breaking Bad ben doorgegaan. Ik ga proberen nog een aflevering of vijf te kijken en dan kijken of ik het nog leuk vind. Wel lang hoor, een uur per episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Had ik ook al door ja. :huhu: Punt is dat ik qua series niet zoveel doorzettingsvermogen heb, waardoor ik niet zo snel in een serie terechtkom. Dat is dan de reden dat ik wel met The Walking Dead en Prison Break ben doorgegaan en nooit met series als Arrow en Breaking Bad ben doorgegaan. Ik ga proberen nog een aflevering of vijf te kijken en dan kijken of ik het nog leuk vind. Wel lang hoor, een uur per episode. Ben benieuwd of je blijft hangen, kan me haast niet voorstellen van niet :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Kan niet wachten! Vooral niet na het zien van die heerlijke trailer. Moet eerlijk zeggen dat ik na 3 afleveringen ook nog niet verkocht was, maar gedurende het eerste seizoen was ik helemaal om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Elke dag een episode kijken en het is zo seizoen 5 ;) Ja ik was een tijdje terug begonnen aan een recap, maar toen kwam ik er weer in en zie het dan maar eens bij 1 ep per dag te houden. Dat ging ook echt zwaar ten koste van m'n nachtrust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 :< Draakjes worden groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Wordt toch tijd om even een aantal seizoen terug te kijken hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Dany is sinds seizoen 2 een verschrikking :cab: dodelijk saaie scenes en verhaallijn, en ze ziet er ook een stuk minder leuk uit (zeker vanaf seizoen 3) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Ben bij het herkijken van de serie bij [spoiler=niet kijken als je seizoen 4 niet gezien hebt] De dood van Oberyn, jammer dat hij uit de serie is verdwenen. Één van de betere acteurs vond ik.. Plus een ontzettend nare dood :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Dany is sinds seizoen 2 een verschrikking :cab: dodelijk saaie scenes en verhaallijn, en ze ziet er ook een stuk minder leuk uit (zeker vanaf seizoen 3) Die handmaiden van Dany (Doreah) in seizoen twee was ook echt :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Ben bezig met een recap, omdat ik de eerste twee seizoenen gezien heb zonder ondertiteling en zodoende soms de draad kwijt door de accenten. Nu bij episode 8 van season 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Hey boys, niet om het een of ander maarreh.. Een weekje nog. (d)(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Hey boys, niet om het een of ander maarreh.. Een weekje nog. (d)(d) Ja geweldig. En dit seizoen kan ik als serie kijker tenminste niet door de boeken lezers meer gespoilerd worden :LO: (d) :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Dat kan nog twee seizoenen lang zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Dat kan nog twee seizoenen lang zelfs. Dan weet jij meer dan ik. Ik heb vernomen van die hard lezers dat dat in seizoen 4 al bij vlagen gebeurde en al helemaal met S5 staat te gebeuren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Dan weet jij meer dan ik. Ik heb vernomen van die hard lezers dat dat in seizoen 4 al bij vlagen gebeurde en al helemaal met S5 staat te gebeuren ;) S1 = boek 1 S2 = boek 2 S3 = voornamelijk eerste helft boek 3 S4 = voornamelijk tweede helft boek 3, en stukjes van boeken 4 en 5. Paar scenes die verzonnen zijn als fillers ahw eigenlijk, en 1 scene die zelfs voor boeklezers iets spoilert (the Night's King) S5 = voornamelijk boek 4 en 5 gecombineerd (waarschijnlijk, die twee boeken zullen iig voor het grootste gedeelte de basis vormen) Na dit seizoen heeft de serie dus de boeken min of meer bijgehaald. Als Winds of Winter niet voor seizoen 6 uitkomt, zal de serie waarschijnlijk de boeken voorbij gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten