Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Wegens de mensen die mij GoT hebben aangeraden ben ik ermee begonnen. Twee afleveringen gezien en vind het tot nu toe maar matig. Ben sowieso niet zo van de middeleeuwse shit, maar ik ga doorzetten en kijken of het wat is. :D

Als je dit niks vind dan vind je nooit meer wat goed ;c. Nee gekheid natuurlijk. Ik moest er zelf ook wel een beetje inkomen de eerste paar afleveringen. Maar toen ik er helemaal in zat was ik verkocht.

Heerlijke trailer overigens :<. Moet nodig beginnen met boek 4. Maar eerst nog ff Allegiant uitlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Eerste afleveringen had ik geen idee waar ik naar zat te kijken. Geen flauw idee wie iedereen was en hoe de verhoudingen lagen, waarna ik was gestopt. Paar maanden later opnieuw begonnen en wel doorgezet; beste keuze ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@.Nick; Eerste afleveringen had ik geen idee waar ik naar zat te kijken. Geen flauw idee wie iedereen was en hoe de verhoudingen lagen, waarna ik was gestopt. Paar maanden later opnieuw begonnen en wel doorgezet; beste keuze ooit.

Had ik ook al door ja. :huhu: Punt is dat ik qua series niet zoveel doorzettingsvermogen heb, waardoor ik niet zo snel in een serie terechtkom. Dat is dan de reden dat ik wel met The Walking Dead en Prison Break ben doorgegaan en nooit met series als Arrow en Breaking Bad ben doorgegaan. Ik ga proberen nog een aflevering of vijf te kijken en dan kijken of ik het nog leuk vind. Wel lang hoor, een uur per episode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik ook al door ja. :huhu: Punt is dat ik qua series niet zoveel doorzettingsvermogen heb, waardoor ik niet zo snel in een serie terechtkom. Dat is dan de reden dat ik wel met The Walking Dead en Prison Break ben doorgegaan en nooit met series als Arrow en Breaking Bad ben doorgegaan. Ik ga proberen nog een aflevering of vijf te kijken en dan kijken of ik het nog leuk vind. Wel lang hoor, een uur per episode.

Ben benieuwd of je blijft hangen, kan me haast niet voorstellen van niet :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan weet jij meer dan ik. Ik heb vernomen van die hard lezers dat dat in seizoen 4 al bij vlagen gebeurde en al helemaal met S5 staat te gebeuren ;)

S1 = boek 1

S2 = boek 2

S3 = voornamelijk eerste helft boek 3

S4 = voornamelijk tweede helft boek 3, en stukjes van boeken 4 en 5. Paar scenes die verzonnen zijn als fillers ahw eigenlijk, en 1 scene die zelfs voor boeklezers iets spoilert (the Night's King)

S5 = voornamelijk boek 4 en 5 gecombineerd (waarschijnlijk, die twee boeken zullen iig voor het grootste gedeelte de basis vormen)

Na dit seizoen heeft de serie dus de boeken min of meer bijgehaald. Als Winds of Winter niet voor seizoen 6 uitkomt, zal de serie waarschijnlijk de boeken voorbij gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites