Justin Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Heb je het einde wel gezien? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Daar zag je toch [tekst]die baby veranderen in een Walker. [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 [spoiler= S4e4 + theorie awesome] Die white walker op dat paard was Benjin Stark. Kijk het terug en check dat kapsel. Verder echt een bazen aflevering. Littlefinger echt een eindbaas. Jaime ook een goede vent. Mooi moment met de naam van dat zwaard. [spoiler= Mmm] Je hebt wel een punt, ook qua kledij heeft dat best nog wel weg van de nights watch (maar dat kan m'n verbeelding zijn). Zal wel toeval zijn, maar de gelijkenis is er wel Vond het een mindere aflevering trouwens, die hele arc van Bran & die van de nights watch vind ik niet zo mijn ding dusja... (einde van de ep was wel intrigerend) Plus uberbaas Oberyn kwam er niet in voor wat voor s4 gelijk staat aan faal... :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Ja? ;c [spoiler=Niet goed gekeken dus] die laatste white walker raakt de baby aan waardoor die ook van die white walker ogen kreeg (dus een white walker wordt lijkt mij) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Ik vond het juist erg tof dat [tekst]we eindelijk iets van de Walkers zagen. Die gaan volgens mij nog zo'n belangrijke rol spelen. :< Vindt dat juist een mooie verhaallijn(Walkers dus, niet Bran[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Ja ik ook, maar dit zag er toch wel heel anders uit naar mijn idee. Dit zag er veel meer uit als een speciaal ritueel vond ik. Hoe dan ook, pure speculatie dit. Komt nog niet voor in de boeken dit dus laat me graag verassen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 [spoiler=ep4]Zwaar vette ep. Eindelijk het verhaal van de walkers en de night watch dat weer een keer wordt uitgebreid. Littlefinger :< Wat is die man toch geniaal, die gaat later hopelijk nog een mooie rol spelen. Danny die eindelijk eens wat bruutheid laat zien. Gaan we nog van genieten later. Nu al zin in volgende week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 Ik vind dat verhaal van Danny eigenlijk nooit leuk worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Ondanks dat het een spoiler van niets is, leer het eens ;c [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Dat heeft idd helemaal niets met een spoiler te maken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 (bewerkt) Ben ik met je eens [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; dat heb ik ook. [spoiler=boek39] dat zal dus in het nieuwe boek moeten komen. Dat slavengelul vind ik wel redelijk tegenvallen. Vond ik die andere Targaryan nog boeiender. Maar Arya blijft ik het leukst vinden, wachten tot ze iedereen kapot gaat maken met d'r skills :< 29 april 2014 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Nee klopt, maar aangezien Erik die tekst wel wit maakte interpreteerde ik het zo. :) [ tekst] [ /tekst] zonder de spaties E. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 Die spoiler van mij, is die nu zichtbaar op tapatalk? En niet met [ tekst] ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Mensen die de boeken gelezen hebben moeten eens dringend leren hun mond te houden daarover (of tenminste duidelijk aangeven in hun spoiler, want ik ga ervanuit dat dat over ep4 gaat of een speculatie over de rest van het seizoen van iemand die de boeken niet gelezen heeft), ik heb de boeken thuis liggen maar ik lees ze niet tot het einde van de serie, ik heb geen zin om iets te horen te krijgen, als ik een spoiler krijg, hoe klein dan ook, over een personage 2 boeken verder weet ik dat dat personage nog leeft (wat je met GRRM nooit op voorhand kan voorspellen) en is dat gewoonweg heel irritant. Maak je eigen topic over de boeken als je het zo graag daarover wilt hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Re: Game of Thrones Die spoiler van mij, is die nu zichtbaar op tapatalk? En niet met [ tekst] ? Beide volgens mij niet, maar als je dat weet is het geen probleem. Dan moet je dit topic gewoon niet openen op tapatalk, klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Nvm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Mensen die de boeken gelezen hebben moeten eens dringend leren hun mond te houden daarover (of tenminste duidelijk aangeven in hun spoiler, want ik ga ervanuit dat dat over ep4 gaat of een speculatie over de rest van het seizoen van iemand die de boeken niet gelezen heeft), ik heb de boeken thuis liggen maar ik lees ze niet tot het einde van de serie, ik heb geen zin om iets te horen te krijgen, als ik een spoiler krijg, hoe klein dan ook, over een personage 2 boeken verder weet ik dat dat personage nog leeft (wat je met GRRM nooit op voorhand kan voorspellen) en is dat gewoonweg heel irritant. Maak je eigen topic over de boeken als je het zo graag daarover wilt hebben Vorige pagina staat geen enkele boekenspoiler hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 ARNHEM - Honderden fans van de populaire serie Game of Thrones waanden zich maandag even koning in Arnhem. Ze mochten even plaatsnemen op de ijzeren troon die centraal staat in de serie. De troon stond tussen 16:00 en 19:00 uur in Arnhem nadat de troon eerder te zien was in Amsterdam, Breda en Groningen. :cry::cry::cry::cry::cry: gisteren dus niks van meegekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 Re: Game of Thrones Was je daar op gaan zitten dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Niet dus, dat is het hele probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 april 2014 Auteur Share Geplaatst 30 april 2014 Niet dus, dat is het hele probleem Ik bedoel als je het wel wist :P In Groningen was het publiek ongeveer hetzelfde als bij een gemiddeld Bieberconcert :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Ik had best daarmee op de foto gewild. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik ben geweest hoor, eerste week in Amsterdam :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik ben geweest hoor, eerste week in Amsterdam :D Ik ben toen ook naar Amsterdam geweest. Voelde me echt een mega nerd:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Wist niet eens dat het is Breda geweest is, anders wel even gaan kijken.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten