Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler= S4e4 + theorie awesome] Die white walker op dat paard was Benjin Stark. Kijk het terug en check dat kapsel.

Verder echt een bazen aflevering. Littlefinger echt een eindbaas. Jaime ook een goede vent. Mooi moment met de naam van dat zwaard.

[spoiler= Mmm] Je hebt wel een punt, ook qua kledij heeft dat best nog wel weg van de nights watch (maar dat kan m'n verbeelding zijn). Zal wel toeval zijn, maar de gelijkenis is er wel

Vond het een mindere aflevering trouwens, die hele arc van Bran & die van de nights watch vind ik niet zo mijn ding dusja... (einde van de ep was wel intrigerend)

Plus uberbaas Oberyn kwam er niet in voor wat voor s4 gelijk staat aan faal... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ook, maar dit zag er toch wel heel anders uit naar mijn idee. Dit zag er veel meer uit als een speciaal ritueel vond ik. Hoe dan ook, pure speculatie dit. Komt nog niet voor in de boeken dit dus laat me graag verassen. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep4]Zwaar vette ep. Eindelijk het verhaal van de walkers en de night watch dat weer een keer wordt uitgebreid.

Littlefinger :< Wat is die man toch geniaal, die gaat later hopelijk nog een mooie rol spelen. Danny die eindelijk eens wat bruutheid laat zien. Gaan we nog van genieten later.

Nu al zin in volgende week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik met je eens [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; dat heb ik ook. [spoiler=boek39] dat zal dus in het nieuwe boek moeten komen. Dat slavengelul vind ik wel redelijk tegenvallen. Vond ik die andere Targaryan nog boeiender. Maar Arya blijft ik het leukst vinden, wachten tot ze iedereen kapot gaat maken met d'r skills :<

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die de boeken gelezen hebben moeten eens dringend leren hun mond te houden daarover (of tenminste duidelijk aangeven in hun spoiler, want ik ga ervanuit dat dat over ep4 gaat of een speculatie over de rest van het seizoen van iemand die de boeken niet gelezen heeft), ik heb de boeken thuis liggen maar ik lees ze niet tot het einde van de serie, ik heb geen zin om iets te horen te krijgen, als ik een spoiler krijg, hoe klein dan ook, over een personage 2 boeken verder weet ik dat dat personage nog leeft (wat je met GRRM nooit op voorhand kan voorspellen) en is dat gewoonweg heel irritant.

Maak je eigen topic over de boeken als je het zo graag daarover wilt hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die de boeken gelezen hebben moeten eens dringend leren hun mond te houden daarover (of tenminste duidelijk aangeven in hun spoiler, want ik ga ervanuit dat dat over ep4 gaat of een speculatie over de rest van het seizoen van iemand die de boeken niet gelezen heeft), ik heb de boeken thuis liggen maar ik lees ze niet tot het einde van de serie, ik heb geen zin om iets te horen te krijgen, als ik een spoiler krijg, hoe klein dan ook, over een personage 2 boeken verder weet ik dat dat personage nog leeft (wat je met GRRM nooit op voorhand kan voorspellen) en is dat gewoonweg heel irritant.

Maak je eigen topic over de boeken als je het zo graag daarover wilt hebben

Vorige pagina staat geen enkele boekenspoiler hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ARNHEM - Honderden fans van de populaire serie Game of Thrones waanden zich maandag even koning in Arnhem. Ze mochten even plaatsnemen op de ijzeren troon die centraal staat in de serie.

De troon stond tussen 16:00 en 19:00 uur in Arnhem nadat de troon eerder te zien was in Amsterdam, Breda en Groningen.

:cry::cry::cry::cry::cry:

gisteren dus niks van meegekregen

Link naar opmerking
Deel via andere websites