vinnypassy Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Zo. Ik wilde per se wachten op de bluray. Met wat geluk voor een prikkie (€22,50) op de kop kunnen tikken, gisteren direct de eerste aflevering gezien. Ziet er strak uit, kijkt prima weg, rustig de tijd genomen om enkele karakters te introduceren. Ben erg benieuwd, het einde van ep 1 beloofde al genoeg goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Zit nu iets voorbij de helft van boek 1, weet natuurlijk al wat er gaat gebeuren, maar blijft leuk om lezen. Ook de kleine verschillen tussen boek en serie zijn wel leuk. En nogmaals, de leeftijden zijn echt wel een serieus verschil :cab: Blijkt dat Robb bijvoorbeeld 14 is, Daenarys 12, 13 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 De kinderen zijn inderdaad allemaal 2 jaar ouder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Als Robb in de serie een 16 jarige moet voorstellen, dan voel ik me wel heel miezerig als 'man' van 21. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Zit nu iets voorbij de helft van boek 1, weet natuurlijk al wat er gaat gebeuren, maar blijft leuk om lezen. Ook de kleine verschillen tussen boek en serie zijn wel leuk. En nogmaals, de leeftijden zijn echt wel een serieus verschil :cab: Blijkt dat Robb bijvoorbeeld 14 is, Daenarys 12, 13 :cab: Ja hetzelfde hier ja. Ook wel leuk dat je wat meer details krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Om even in de stemming te blijven :) Betekent verder niks denk ik, maar ik vond 'm vet. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Seizoen één zit erop: beste aflevering is negen, het slotakkoord was goed maar kon toch niet tippen aan de voorganger. Had gelukkig weinig moeite met de vele karakters, wat ik normaal wel heb, en vond ze vrijwel allemaal ook oprecht interessant. Fantastische casting weer, stuk voor stuk prima. Art direction is bizar sterk, het is het beste wat ik tot nu toe van HBO heb gezien op dat gebied, tot in de puntjes verzorgd. Het mocht van mij af en toe wel nog wat intrigerender, of valser, maar dat is maar klagen. Ik heb besloten deze serie alleen op bluray te gaan kijken, dus ik moet mezelf nog even kwellen tot seizoen 2 verschijnt. :( Overigens prijs ik me gezegend dat ik de boeken niet heb gelezen. Je voelde [tekst]het einde van aflevering negen ergens aankomen, maar toch wil je er niet aan geloven totdat het gebeurt. Hoewel het op een boek gebaseerd is, zijn dit wel de dingen die een serie van ballen voorzien, en daarmee vrijwel automatisch ook van extra kwaliteit: je onbetwiste main lead eruit schrijven. Enorm jammer, omdat het een fantastisch personage was, maar daarmee wellicht des te sterker[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck vandaag echt een massive spoiler ergens tegen gekomen op internet :( Dat komt ervan "extra" opzoekingen te doen :( :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Kan al raden wat ;c Wanneer begint seizoen 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Zou zeggen doe eens een gok, maar als ik hem dan lees is het misschien een andere spoiler en ben ik dubbel gejosd ;c Voor de overige mensen: zoek vooral geen dingen op via google :cab: of zet tenminste de suggesties af :cab: [spoiler=Spoiler]Maarja, ik was info aan het opzoeken hoe het nu zat dat Rob Stark al beloofd had met iemand te trouwen, maar dat hij dan toch dat exotische type pakt, dan weet je wel welke spoiler ik ben te weten gekomen zeker :( :( [ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 12 juli 2012 Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik vind het al eng om steeds hier terug te komen voor eventuele spoilers.... Ik maak ook echt geen tags meer open. Ik ben benieuwd of ik dit een jaar lang vol kan houden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 juli 2012 Share Geplaatst 12 juli 2012 Zou zeggen doe eens een gok, maar als ik hem dan lees is het misschien een andere spoiler en ben ik dubbel gejosd ;c Voor de overige mensen: zoek vooral geen dingen op via google :cab: of zet tenminste de suggesties af :cab: [spoiler=Spoiler]Maarja, ik was info aan het opzoeken hoe het nu zat dat Rob Stark al beloofd had met iemand te trouwen, maar dat hij dan toch dat exotische type pakt, dan weet je wel welke spoiler ik ben te weten gekomen zeker :( :( [ Ik waarschuwde jullie nog, zoek niets extra's op. Spoilers zijn echt HEEL groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2012 Share Geplaatst 12 juli 2012 Dat is de straf voor jullie nieuwsgierigheid :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 juli 2012 Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik kon ook niet langer wachten en ben aan de boeken begonnen. Inmiddels over de helft van boek 2, dus de spoilers komen er bijna aan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 [spoiler=new cast video][YOUTUBE]rpSDSgChsaI[/YOUTUBE] Heerlijke gecast weer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 [spoiler=Nieuwe cast]Missandei is veel te oud. Dat moet een schattig meisje van 10/11 zijn die veel te slim is voor haar leeftijd :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 [spoiler=Nieuwe cast]Missandei is veel te oud. Dat moet een schattig meisje van 10/11 zijn die veel te slim is voor haar leeftijd :( [spoiler=nieuwe cast]Ah ja, da's waar. :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik vind het niet erg hoor, leuk meisje wel. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Dat is waar. Dan maar een naaktscène. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik mis Vargo Hoat :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 BREAKING: Game of Thrones Season 3 premieres March 31, 2013 on HBO. What are you most excited to see? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Tyfus wat duurt dat nog lang;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Ach, ik heb liever dat ze goed de tijd nemen om weer een prachtig seizoen op te nemen. Daarnaast heeft HBO in het najaar ook helemaal geen ruimte om Game of Thrones uit te zenden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Vind het wel prima zo. Kan ik mooi de boeken lezen (d) Bijna boek 2 uit nu, dus dan kom ik in boek 3 en ik heb al begrepen dat er een hoop schokkende dingen gaan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 De Bastard zoon van Roose Bolton is inmiddels ook gecast. (degene die Winterfell moest heroveren) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten