Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Zo. Ik wilde per se wachten op de bluray. Met wat geluk voor een prikkie (€22,50) op de kop kunnen tikken, gisteren direct de eerste aflevering gezien. Ziet er strak uit, kijkt prima weg, rustig de tijd genomen om enkele karakters te introduceren. Ben erg benieuwd, het einde van ep 1 beloofde al genoeg goeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu iets voorbij de helft van boek 1, weet natuurlijk al wat er gaat gebeuren, maar blijft leuk om lezen. Ook de kleine verschillen tussen boek en serie zijn wel leuk.

En nogmaals, de leeftijden zijn echt wel een serieus verschil :cab: Blijkt dat Robb bijvoorbeeld 14 is, Daenarys 12, 13 :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu iets voorbij de helft van boek 1, weet natuurlijk al wat er gaat gebeuren, maar blijft leuk om lezen. Ook de kleine verschillen tussen boek en serie zijn wel leuk.

En nogmaals, de leeftijden zijn echt wel een serieus verschil :cab: Blijkt dat Robb bijvoorbeeld 14 is, Daenarys 12, 13 :cab:

Ja hetzelfde hier ja. Ook wel leuk dat je wat meer details krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen één zit erop: beste aflevering is negen, het slotakkoord was goed maar kon toch niet tippen aan de voorganger. Had gelukkig weinig moeite met de vele karakters, wat ik normaal wel heb, en vond ze vrijwel allemaal ook oprecht interessant. Fantastische casting weer, stuk voor stuk prima. Art direction is bizar sterk, het is het beste wat ik tot nu toe van HBO heb gezien op dat gebied, tot in de puntjes verzorgd. Het mocht van mij af en toe wel nog wat intrigerender, of valser, maar dat is maar klagen. Ik heb besloten deze serie alleen op bluray te gaan kijken, dus ik moet mezelf nog even kwellen tot seizoen 2 verschijnt. :(

Overigens prijs ik me gezegend dat ik de boeken niet heb gelezen. Je voelde [tekst]het einde van aflevering negen ergens aankomen, maar toch wil je er niet aan geloven totdat het gebeurt. Hoewel het op een boek gebaseerd is, zijn dit wel de dingen die een serie van ballen voorzien, en daarmee vrijwel automatisch ook van extra kwaliteit: je onbetwiste main lead eruit schrijven. Enorm jammer, omdat het een fantastisch personage was, maar daarmee wellicht des te sterker[/tekst].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou zeggen doe eens een gok, maar als ik hem dan lees is het misschien een andere spoiler en ben ik dubbel gejosd ;c

Voor de overige mensen: zoek vooral geen dingen op via google :cab: of zet tenminste de suggesties af :cab:

[spoiler=Spoiler]Maarja, ik was info aan het opzoeken hoe het nu zat dat Rob Stark al beloofd had met iemand te trouwen, maar dat hij dan toch dat exotische type pakt, dan weet je wel welke spoiler ik ben te weten gekomen zeker :( :( [

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou zeggen doe eens een gok, maar als ik hem dan lees is het misschien een andere spoiler en ben ik dubbel gejosd ;c

Voor de overige mensen: zoek vooral geen dingen op via google :cab: of zet tenminste de suggesties af :cab:

[spoiler=Spoiler]Maarja, ik was info aan het opzoeken hoe het nu zat dat Rob Stark al beloofd had met iemand te trouwen, maar dat hij dan toch dat exotische type pakt, dan weet je wel welke spoiler ik ben te weten gekomen zeker :( :( [

Ik waarschuwde jullie nog, zoek niets extra's op. Spoilers zijn echt HEEL groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites