Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dit Was Het Nieuws

Baddoo

Aanbevolen berichten

Bazenprogramma _O_

Dit was het nieuws is een televisieprogramma waarin twee teams satirische opmerkingen maken over het nieuws van de voorgaande week. Het programma heeft de vorm van een spelprogramma, waarin twee teams onder leiding van een spelleider tegen elkaar strijden. De puntentelling is niet belangrijk (we kijken even naar de stand) ook al wordt er wel aan het einde een winnaar aangewezen; vanwege de grote hoeveelheid materiaal die uit een aflevering wordt geknipt, is het voor de kijker niet te volgen. Elk team bestaat uit een vaste teamleider en een wekelijkse gast.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bazenprogramma _O_

Dit was het nieuws is een televisieprogramma waarin twee teams satirische opmerkingen maken over het nieuws van de voorgaande week. Het programma heeft de vorm van een spelprogramma, waarin twee teams onder leiding van een spelleider tegen elkaar strijden. De puntentelling is niet belangrijk (we kijken even naar de stand) ook al wordt er wel aan het einde een winnaar aangewezen; vanwege de grote hoeveelheid materiaal die uit een aflevering wordt geknipt, is het voor de kijker niet te volgen. Elk team bestaat uit een vaste teamleider en een wekelijkse gast.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon terugkijken op rtlgemist, heb ik ook gedaan met de eerste twee afleveringen.

Ben wel blij dat Jan Jaap van der Wal er niet meer is. Volgens mij ben ik een van de weinigen maar ik vind hem helemaal niet zo grappig. Thomas Acda is dan wel weer erg leuk. Luister ook nog regelmatig de cabaretshows van hem en Paul de Munnik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe format vind ik niks eigenlijk. Dat praatje voor de reclame komt heel geforceerd over, zeker als Raoul Heertje zo'n slecht verhaal houdt als gisteren. Thomas Acda is dan wel weer een stuk toffer dan Jan-Jaap van der Wal.

Barbaar. Dat ranten van Raoul Heertje is juist het mooiste van het hele programma. Sowieso is Raoul een held pur sang!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barbaar. Dat ranten van Raoul Heertje is juist het mooiste van het hele programma. Sowieso is Raoul een held pur sang!

Inderdaad. "Zou een mooie indianennaam zijn: vochtig oog. Ik moet nog even met vochtig oog praten, voor ik op bizon's mag jagen". over die Rusland correspondent :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was die Rusland-gast nu aan het trollen toen ie zei 'misschien moeten we alle uitkeringen stoppen als mensen doodgaan' of was ie serieus? In ieder geval stukgaan toen Heertje daarover begon. :-D

Volgens mij meende hij dat serieus, tenminste zo keek hij wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites