Baddoo Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Bazenprogramma _O_ Dit was het nieuws is een televisieprogramma waarin twee teams satirische opmerkingen maken over het nieuws van de voorgaande week. Het programma heeft de vorm van een spelprogramma, waarin twee teams onder leiding van een spelleider tegen elkaar strijden. De puntentelling is niet belangrijk (we kijken even naar de stand) ook al wordt er wel aan het einde een winnaar aangewezen; vanwege de grote hoeveelheid materiaal die uit een aflevering wordt geknipt, is het voor de kijker niet te volgen. Elk team bestaat uit een vaste teamleider en een wekelijkse gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2011 Bazenprogramma _O_ Dit was het nieuws is een televisieprogramma waarin twee teams satirische opmerkingen maken over het nieuws van de voorgaande week. Het programma heeft de vorm van een spelprogramma, waarin twee teams onder leiding van een spelleider tegen elkaar strijden. De puntentelling is niet belangrijk (we kijken even naar de stand) ook al wordt er wel aan het einde een winnaar aangewezen; vanwege de grote hoeveelheid materiaal die uit een aflevering wordt geknipt, is het voor de kijker niet te volgen. Elk team bestaat uit een vaste teamleider en een wekelijkse gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Geweldig programma, altijd al geweest. en ben blij dat Thomas Acda terug is :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Gister was er toch weer een aflevering? heb um gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 SUper programma. Heb al die dvd's. Vond gisteren de uitzending niet zoveel aan. Hangt vaak ook wel van de gasten af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 owja gister was ook, ook vergeten :P kwam door Lethal Weapon :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Gewoon terugkijken op rtlgemist, heb ik ook gedaan met de eerste twee afleveringen. Ben wel blij dat Jan Jaap van der Wal er niet meer is. Volgens mij ben ik een van de weinigen maar ik vind hem helemaal niet zo grappig. Thomas Acda is dan wel weer erg leuk. Luister ook nog regelmatig de cabaretshows van hem en Paul de Munnik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2011 Gister vond ik het juist lachen, vooral die docu-gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Geweldig programma. Al in de eerste uitzending die grappen tussendoor over Griekenland. Gyros 555 :-D Ga ik nog steeds standaard stuk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Wouts Keuken B.V... Thomas Acda is een baas_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Vanavond 22.15 herhaling _O_ Thomas Acda is baas _O_ Barry Atsma ook die erbij zat(?) :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Nieuwe format vind ik niks eigenlijk. Dat praatje voor de reclame komt heel geforceerd over, zeker als Raoul Heertje zo'n slecht verhaal houdt als gisteren. Thomas Acda is dan wel weer een stuk toffer dan Jan-Jaap van der Wal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Vanavond 22.15 herhaling _O_ Thomas Acda is baas _O_ Barry Atsma ook die erbij zat(?) :) Niet dus. Waarom zenden ze dan eerst dat stukje uit als 'voor'stukje :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Anders heb je reclame tussendoor, ook niet fijn. Nice programmatje. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Nieuwe format vind ik niks eigenlijk. Dat praatje voor de reclame komt heel geforceerd over, zeker als Raoul Heertje zo'n slecht verhaal houdt als gisteren. Thomas Acda is dan wel weer een stuk toffer dan Jan-Jaap van der Wal. Barbaar. Dat ranten van Raoul Heertje is juist het mooiste van het hele programma. Sowieso is Raoul een held pur sang! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Vind het zo juist wel fijn. Je weet dat ze reclames moeten doen. Nou, dan maar op zo'n manier. En Raoul is baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 'PVV'er geeft moslima trap' :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Barbaar. Dat ranten van Raoul Heertje is juist het mooiste van het hele programma. Sowieso is Raoul een held pur sang! Inderdaad. "Zou een mooie indianennaam zijn: vochtig oog. Ik moet nog even met vochtig oog praten, voor ik op bizon's mag jagen". over die Rusland correspondent :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2011 Die was wel irritant, die Rusland vent. Tim Knol kon ik wel om lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Toppunt van de show was toch wel de grap op het laatst met die PVV'er. Goed gelachen gister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 'PVV'er geeft moslima trap' :mrgy: hahahah ja, über droog :P geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Was die Rusland-gast nu aan het trollen toen ie zei 'misschien moeten we alle uitkeringen stoppen als mensen doodgaan' of was ie serieus? In ieder geval stukgaan toen Heertje daarover begon. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Was die Rusland-gast nu aan het trollen toen ie zei 'misschien moeten we alle uitkeringen stoppen als mensen doodgaan' of was ie serieus? In ieder geval stukgaan toen Heertje daarover begon. :-D Gezien jouw vraag is zijn grap in ieder geval bij één iemand gelukt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 'PVV'er geeft moslima trap' :mrgy: Keihard lachen gisteren ja :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2011 Was die Rusland-gast nu aan het trollen toen ie zei 'misschien moeten we alle uitkeringen stoppen als mensen doodgaan' of was ie serieus? In ieder geval stukgaan toen Heertje daarover begon. :-D Volgens mij meende hij dat serieus, tenminste zo keek hij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten