Bruins Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Zonde zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Thuis tegen Roda dus morgenavond, heb je er vertrouwen in [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2013 ADO Den Haag Thuis tegen Roda dus morgenavond, heb je er vertrouwen in [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION];? Heb er wel vertrouwen in ja. Niet echt onder de indruk van Roda, als we net zo spelen als tegen PSV thuis moet het goed komen. Lekker opportunistisch, fel de duels in, vroeg druk zetten, jagen. Meijers op het middenveld trouwens, in plaats van Jansen. Supusepa linksback. Zuiverloon en die nieuwe Deen op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 ADO...................................... :cab: manmanman. Die Cabral. Wat erg die vent. Weet niet of het pech was of dat ze er gewoon niks van kunnen (laatste is wel het geval bij Cabral), maar er kwam geen bal aan. Wel een leuk stadionnetje, zat op K. Naast die harde kern dus. Leuk sfeertje wel, jammer van het hoge 'jalala' gehalte. Wel de volledige Haagsche beleving gehad ook. Lekker wat opstootjes binnen en buiten het veld. Jammer van het resultaat, maar sfeer was alsnog prima. Mooi om te zien dat na het 'Schaam je dood', het publiek er ook gewoon weer achter ging staan. (y) Prima avondje gehad, ondanks het verlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 ADO...................................... :cab: manmanman. Die Cabral. Wat erg die vent. Weet niet of het pech was of dat ze er gewoon niks van kunnen (laatste is wel het geval bij Cabral), maar er kwam geen bal aan. Die kerel zou ik nog met een zak geld erbij niet bij m'n amateurclub willen zien voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldmate. Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Heeft Esajas überhaupt al minuten gemaakt voor ADO? Ben benieuwd of hij dit seizoen wel een kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2013 ADO...................................... :cab: manmanman. Die Cabral. Wat erg die vent. Weet niet of het pech was of dat ze er gewoon niks van kunnen (laatste is wel het geval bij Cabral), maar er kwam geen bal aan. Wel een leuk stadionnetje, zat op K. Naast die harde kern dus. Leuk sfeertje wel, jammer van het hoge 'jalala' gehalte. Wel de volledige Haagsche beleving gehad ook. Lekker wat opstootjes binnen en buiten het veld. Jammer van het resultaat, maar sfeer was alsnog prima. Mooi om te zien dat na het 'Schaam je dood', het publiek er ook gewoon weer achter ging staan. (y) Prima avondje gehad, ondanks het verlies. Sfeer was weer goed ja :D Kunnen de spelers nog wat van leren, die beleving. Totaal geen passie of wil om te winnen gezien, ''Schaam je dood'' en ''Werken voor je geld'' was dan ook volledig terecht. Hopen dat ze volgende week wel scherp zijn. Heeft Esajas überhaupt al minuten gemaakt voor ADO? Ben benieuwd of hij dit seizoen wel een kans krijgt. Nee nog niet, zou wel graag zien dat ie een kans kreeg. Heeft in de oefenwedstrijden wel veel gespeeld, en heeft daarin een goede indruk op mij gemaakt. En de andere vleugelspelers doen het nog niet echt goed, dus wat mij betreft mag ie een kans krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik heb me wel doodgelachen (van binnen, anders gooiden ze mij waarschijnlijk ook op het veld) om die gasten die bij die 0-2 boos richting die Dijkhuizen gingen. Hij gleed recht op mij af zegmaar. Gelijk allemaal van die gasten die trap af waggelen, kankeren en dingen gooien :D stukgaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2013 Kali en z'n moeder werden ook elke keer toegezongen als ie de paal moest dekken bij een corner / vrije trap tegen. Reageerde door terug te zwaaien en handkusjes richting het publiek, zo kan het ook :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Hmm dat heb ik niet meegekregen volgens mij :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Hmm dat heb ik niet meegekregen volgens mij :-D Wel lekker kunnen vreten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Wel lekker kunnen vreten? Nee. Kon geen burgertjes vinden. Vroeg ik het bij zo'n 'kraampje' onder de tribunes. "O ja nee dat weet ik ook niet. Ze hebben daar wel frikandellen enzo maar hamburgers...?" Buiten maar een broodje bal gehaald. Was prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Sowieso, broodje bal > broodje hamburger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2013 Burgers hebben ze sowieso niet daar. Vind het nu al wel beter dan vorig jaar, toen had je alleen die broodjes Unox worst :cab: Nu heb je tenminste wat meer keuze. Maar goed, haal zelf toch bijna nooit eten, alleen drinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ik had juist zo'n trek in een lekkere stadionhamburger :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2013 ADO Den Haag Steijn gaat een paar dingen veranderen na de 0-4 van vorige week. Belangrijkste is dat Beugelsdijk gepasseerd wordt, Zuiverloon staat morgen op zijn plek. Meijers gaat verder terug naar de linksbackpositie, Gehrt (de nieuwe Deen) gaat z'n debuut maken op het middenveld en Gouriye staat weer op links ten koste van Schet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Broodjes frikandel zijn ook prima te doen hoor (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Alberg _O_. Goeie #10 voor uns. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 september 2013 Auteur Share Geplaatst 9 september 2013 Maatje van Kevin Jansen trouwens, hebben samen bij Excelsior gespeeld :p Steijn :cab: http://www.omroepwest.nl/sport/09-09-2013/ado-trainer-maurice-steijn-vindt-dat-de-buitenwacht-%E2%80%98te-veel%E2%80%99-verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Opzich heeft hij wel gelijk. Na dat ene goede jaar verwachten veel mensen dat ADO elk jaar mee kan doen met de play-offs. Bovenin meedoen in het rechter rijtje is realistischer imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 september 2013 Auteur Share Geplaatst 9 september 2013 Hij heeft het over de supporters, en het grootste deel van de supporters verwacht echt niet dat ADO zomaar mee gaat doen om de play-offs. We verwachten echter wel meer dan wat de ploeg nu laat zien (PSV-thuis was qua spel de enige wedstrijd waarin het nog een beetje ergens op leek). En ook dat gezeur over dat het niet makkelijk is om elk jaar je beste spelers te moeten verkopen. De sterkhouders zijn deze zomer gewoon in Den Haag gebleven, dus dat is geen excuus waar je je achter kunt verschuilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Alberg :< Leuke speler voor ADO, ADO leuke club voor Alberg. Kan niet wachten tot ik Jansen en Alberg weer samen op het veld zie hoho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Hij heeft het over de supporters, en het grootste deel van de supporters verwacht echt niet dat ADO zomaar mee gaat doen om de play-offs. We verwachten echter wel meer dan wat de ploeg nu laat zien (PSV-thuis was qua spel de enige wedstrijd waarin het nog een beetje ergens op leek). En ook dat gezeur over dat het niet makkelijk is om elk jaar je beste spelers te moeten verkopen. De sterkhouders zijn deze zomer gewoon in Den Haag gebleven, dus dat is geen excuus waar je je achter kunt verschuilen. Chery is wel weg helaas, was ook een sterkhouder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Daar is Ruben het niet mee eens :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 10 september 2013 Auteur Share Geplaatst 10 september 2013 Chery een sterkhouder :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten