Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

DEN HAAG – ADO Den Haag versterkt zich nog voor 31 augustus met een verdediger en een aanvaller. Dat heeft grootaandeelhouder Mark van der Kallen laten weten.

‘Binnen nu en een week presenteren wij twee nieuwe spelers. Het gaat om een verdediger en een aanvaller’, laat Van der Kallen weten. De toekomstig grootaandeelhouder Hui Wang zal de transfers bekostigen. ‘ADO Den Haag zal nu zeker geen miljoenen uittrekken voor nieuwe spelers , maar dankzij het geld uit China is ADO Den Haag wel in staat om hogere salarissen te betalen, waardoor er betere spelers aangetrokken kunnen worden’, aldus Van der Kallen.

Van der Kallen is samen met Paul Beijersbergen nog steeds verantwoordelijk voor in- en uitgaande transfers. Het duo staat open om de huidige werkzaamheden ook onder de nieuwe Chinese eigenaar voort te zetten. De gesprekken moeten daar nog wel over gevoerd worden.

Toch wel dus [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanvaller in de zin van spits? Gaat Van Duinen weg?

Mike speelt bij ons niet in de spits he, speelt onder Fraser vanaf links. Kramer staat in de spits. Denk dus niet dat het een spits wordt, eerder een vleugelspeler.

Verder heeft Van Duinen nog een contract tot 2016 dus ADO zal de hoofdprijs vragen, de vraag is of AZ dat op tafel gaat leggen. Las vanochtend volgens mij al dat het gat tussen het bod van AZ en wat ADO vraagt te groot is, dus denk eigenlijk dat ie gewoon blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu Aron Jóhannsson nog minimaal zes weken is uitgeschakeld vanwege een liesoperatie, gaat AZ vol voor Mike van Duinen. Volgens het Algemeen Dagblad willen de Alkmaarders eventueel zelfs een wisselspeler inzetten om de transfer snel rond te krijgen.

Naar verluid zou het gaan om/tussen 3 wisselspelers te weten: Willie Overtoon,Wesley Hoedt en Thom Haye (red-northside.nl)

FC Den Haag wil naar verluidt zo'n anderhalf miljoen euro ontvangen, een bedrag dat nog niet geboden werd door technisch directeur Earnest Stewart. Het laatste officiële bod dat de Amerikaan in Den Haag heeft neergelegd, dateert alweer van enkele weken terug.

Coach Marco van Basten heeft door de blessure van Jóhannsson momenteel maar een echte fitte spits tot zijn beschikking, namelijk Muamer Tankovic. De negentienjarige Zweed scoorde weliswaar in zijn debuutwedstrijd tegen Heracles Almelo, maar kon afgelopen weekend niet imponeren tegen Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie en verdiende overwinning vandaag. Eerste helft matig, tweede helft goed. Drie mooie goals. Man van de wedstrijd voor mij toch Hansen. Wat een held is dat, haalt er een paar goede ballen uit bij de 1-0 tussenstand. Verder vond ik Kristensen, Kanon en Alberg erg goed spelen. Jansen en Schet waren minder gelukkig vandaag. Kramer is een typische spits. Je ziet 'm de hele wedstrijd niet, en maakt dan in de slotfase opeens twee goals. Ik vind het prima :D

We krijgen wel een luxeprobleem nu Derijck erbij komt, en Bakker en Gehrt terug van hun blessures ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind ADO steeds leuker worden. Nu nog een spits, toch?

Denk een vleugelaanvaller, geen spits. Voor de spits positie heb je nu Kramer en Van Duinen. Voor de twee posities aan de zijkanten heb je slechts drie spelers (Van Duinen, Houtkoop, Schet). Daarom vind ik 't ook zo jammer dat mannen als Korte, Esajas en Gouriye verhuurd worden, je had er op z'n minst eentje bij kunnen houden voor in de breedte. Maar goed, misschien wordt er wel een betere vleugelspeler gehaald. De naam van Armenteros werd een tijdje genoemd, maar die lijkt nu naar Willem II te gaan. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk een vleugelaanvaller, geen spits. Voor de spits positie heb je nu Kramer en Van Duinen. Voor de twee posities aan de zijkanten heb je slechts drie spelers (Van Duinen, Houtkoop, Schet). Daarom vind ik 't ook zo jammer dat mannen als Korte, Esajas en Gouriye verhuurd worden, je had er op z'n minst eentje bij kunnen houden voor in de breedte. Maar goed, misschien wordt er wel een betere vleugelspeler gehaald. De naam van Armenteros werd een tijdje genoemd, maar die lijkt nu naar Willem II te gaan. Ben benieuwd.

Verhuren van Korte snap ik nog steeds niet inderdaad. Goede speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zuur voor Danny Bakker. Vorig jaar één van de beste spelers, eind van het seizoen geblesseerd geraakt waardoor ie het begin van dit seizoen miste. Begon zich net weer in de basis te spelen, en nu weer een nieuwe blessure en tot de winterstop eruit :( Wel Gehrt weer terug in de basis morgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Die kan sowieso bij een ploeg als Feyenoord of Twente mee, weet ik zeker. Vergeet niet dat ie 't vorig seizoen ook gewoon heel goed gedaan heeft. 8 goals, terwijl die pas na de komst van Fraser (wedstrijdje of 14) een basisplaats kreeg. Het is echt een typische spits. Je ziet 'm soms een hele wedstrijd niet, maar dan staat ie toch ineens een keer op de goeie plek en dan is ie dodelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites