Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Zondag inderdaad haha :p Weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten eigenlijk, laat het maar op me afkomen. Als we met dezelfde strijd en inzet spelen als tegen Vitesse, heb ik er wel vertrouwen in, al blijft Zwolle-uit natuurlijk gewoon lastig. En we hebben wat goed te maken in Zwolle na vorig jaar ;c

Wel jammer dat er heel weinig uitsupporters meegaan. Buscombi geannuleerd wegens te weinig aanmeldingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had dit niet verwacht zeg, ging wel heel makkelijk in de tweede helft. Vond jullie tot de 1-0 sowieso de betere (ook nog een bal op de lat) en na de 2-0 hebben jullie ook nog voldoende kansen gehad. Het is dat Zwolle de kansen wel binnenschoot, anders had het nog best een spannende pot kunnen worden :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wedstrijd gemist, misschien wel beter ook. Van wat ik heb gehoord was het af en toe genant om naar te kijken en speelden ze wederom met een kutinstelling. Dan gaat het natuurlijk nooit lukken. Lijkt erop dat dit serieus een seizoen vechten tegen degradatie wordt, jammer genoeg.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Wacht nog op z'n papieren.

Trouwens, die brancard van Zwolle :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer verwachten ze dat dat goed komt dan met die papieren? Duurt al best lang :cab:

En denk dat Steijn weggaat volgende week vind dat wel jammer maar goed.

Hij heeft pas na dat extra onderzoek officieel z'n contract ondertekend, dus die papieren moeten nu nog geregeld worden. Hij moet daarvoor naar Afrika, verwachting is dat dat nog zeker 2 weken gaat duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke overwinning, verdiend denk ik op basis van vechtlust. Groningen zeker ook goed gespeeld, vooral de eerste helft, maar wij waren imo net wat feller de hele tijd. Komt ook op een goed moment deze, volgende week winnen van RKC thuis en je kan weer voorzichtig naar boven kijken. Alle complimenten voor Steijn trouwens. Eindelijk afgestapt van z'n 4-3-3 en 4-4-2 gaan spelen, daar roepen de supporters al sinds vorig seizoen om. Werkt veel beter zo, geen nutteloze vleugelspelers, kwaliteiten van Mikey en Kramer worden zo beter benut, middenveld functioneert beter, wat mij betreft blijven we in deze formatie spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom morgen (zondag 29 dec) afscheid nemen van ons oude Zuiderparkstadion! Henk Patat is er met Broodjes Worst en iedereen kan een stukje grasmat mee krijgen met een echtheidscertificaat. Kosten: Wat je wil geven, de opbrengst is voor de Jeugdopleiding. Morgen van 13.00 tot 15.00 uur!

http://adodenhaag.nl/nieuws/laatste-nieuws/news/detail/5581_news#.Ur6THDaA0cA

Ga jij er zijn [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION];?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke anekdotes stonden daar inderdaad in. Dat Bulykin gewoon zelf vlak voor de trainingen bepaalde of ie wel of niet meedeed en iedereen 't maar accepteerde omdat ie in 't weekend toch wel weer scoorde :mrgy:

'Maybe yes, maybe no' :-D Hoor t hem zo zeggen.

En dat Immers die Kubik had wijsgemaakt dat het netjes was iedereen te begroeten met 'He mafkees!' (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat Immers die Kubik had wijsgemaakt dat het netjes was iedereen te begroeten met 'He mafkees!' (Y)

Haagse humor hè. Hagenees op mijn werk heeft een Pool wijsgemaakt dat 'sodemieter op' een Nederlandse begroeting is. Die kop van een teamleider toen die Pool 'sodemieter op' tegen 'm zei. Onbetaalbaar. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites