Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Sterkhouder idd niet, maar wel een speler die soms een bevlieging heeft en zomaar beslissend kan zijn. Vind alleen wel dat hij te vaak onzichtbaar is in wedstrijden, met zijn kwaliteiten zou hij er meer uit kunnen halen.

Klopt, maar die bevliegingen heeft hij in zijn periode bij ADO gewoon veel te weinig gehad. Is ook niet volledig te wijten aan hem, werd ook verkeerd gebruikt door Steijn. Hij is geen vleugelspeler. Kijk maar naar hoe hij nu speelt bij Groningen. Heb niet heel veel wedstrijden van ze gezien, maar daar komt ie volgens mij vanaf het middenveld, en daar doet ie het volgens mij wel goed. Vond hem bij ADO ook al veel sterker in de wedstrijden die hij op 10 heeft gespeeld (volgens mij 1 keer in de competitie en in de voorbereiding dit seizoen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO Den Haag

Klopt, maar die bevliegingen heeft hij in zijn periode bij ADO gewoon veel te weinig gehad. Is ook niet volledig te wijten aan hem, werd ook verkeerd gebruikt door Steijn. Hij is geen vleugelspeler. Kijk maar naar hoe hij nu speelt bij Groningen. Heb niet heel veel wedstrijden van ze gezien, maar daar komt ie volgens mij vanaf het middenveld, en daar doet ie het volgens mij wel goed. Vond hem bij ADO ook al veel sterker in de wedstrijden die hij op 10 heeft gespeeld (volgens mij 1 keer in de competitie en in de voorbereiding dit seizoen).

Klopt, dan komt hij veel meer in het spel voor en is hij meer in z'n element. Bij ADO viel hij hooguit een keer op met een mooie afstandspoeier of een ander fraai moment. Daarbuiten heb ik hem, in die schaarse keren dat ik ADO heb zien spelen, ook nauwelijks gezien ja. Helaasch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, dan komt hij veel meer in het spel voor en is hij meer in z'n element. Bij ADO viel hij hooguit een keer op met een mooie afstandspoeier of een ander fraai moment. Daarbuiten heb ik hem, in die schaarse keren dat ik ADO heb zien spelen, ook nauwelijks gezien ja. Helaasch.

Tel daarbij op dat hij het allemaal maar laat lopen als het bij hem niet loopt, en dan heb je al snel een stoorzender in plaats van een sterkhouder. Hij is niet echt een typische Haagse speler á la Van Duinen of Beugelsdijk, die als het eventjes niet loopt de beuk erin gooien en nog harder hun best gaan doen. Chery is iemand die dan altijd een beetje verveeld erbij gaat lopen, en als ie dan eens een bal kreeg wilde hij zich te graag bewijzen en kreeg je een afstandsschot dat negen van de tien keer naast/over ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelasting #adovit niet onverwacht. Het lijkt er op dat er iets helemaal mis is gegaan met de voorbereidingen op kunstgras voor WK Hockey.

Als het al kan worden opgelost, dan kan dat waarschijnlijk in winterstop. Tot dan kan iedere flinke regenbui al problemen veroorzaken.

De kans is dan ook niet onaanzienlijk dat kunstgras al in winterstop moet worden aangelegd.

Amateurs :cab: KNVB zal vast ook wel weer een flinke boete uit gaan delen. Bus van Vitesse was al in Den Haag hoorde ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit _O_ Wat een heerlijke goal zeg. Zat achter het doel waar ie scoorde, deed me een beetje denken aan die van Immers tegen Utrecht, al was die nóg mooier. Maar goed, in ieder geval weer de drie punten, hadden we ook echt nodig. Blij met het voetbal dat ik gezien heb. Echt op z'n Haags gespeeld, na lange tijd weer strijd en passie gezien. Voetballend wil het nog niet echt lukken dit seizoen, dus dan maar opportunistisch druk zetten op elke bal bij balbezit van de tegenstander, en alle ballen die gevaar op kunnen leveren het stadion uit trappen. Het moet maar even zo. Verder Kramer erin laten staan aub, en Gouriye mag wat mij betreft ook gepasseerd worden net als Cabral. Ben benieuwd zaterdag tegen Heerenven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jawel hoor, het had ook zonder strijd en passie gekund, zoals de afgelopen weken. Ben het verder wel met je eens, kan natuurlijk niet zo'n veld :cab: Maar goed, denk ook wel dat jullie snappen dat dat je allemaal wat minder boeit als je 17e staat en de punten hard nodig hebt :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO Den Haag stapt per direct over op kunstgras

ADO Den Haag gaat een kunstgrasveld aanleggen in het Kyocera Stadion. Aanvankelijk was het de bedoeling om dit na dit seizoen te doen, maar vanwege de problemen met het huidige veld is besloten per direct over te stappen.

'ADO Den Haag neemt afscheid van het spelen op echt gras', laat algemeen directeur Piet Jansen weten aan Voetbal International. 'Afgelopen dagen is er koortsachtig overleg geweest met de gemeente Den Haag en de KNVB, waarbij er drie opties waren. Doorgaan met het huidige veld en hopen op verbetering, een nieuwe graslaag erin leggen of zo snel mogelijk overgaan op kunstgras.'

'Na overleg is toen besloten om per direct over te gaan op kunstgras, aangezien dat de enige structurele oplossing is die voor handen was', vervolgt Jansen. De nieuwe grasmat moet gereed zijn voor de eerstvolgende thuiswedstrijd van ADO, dat op 26 oktober op het programma staat tegen FC Twente. Het afgelaste duel met SC Heerenveen, dat zaterdag zou worden afgewerkt, zal pas na het treffen met FC Twente worden ingehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites