Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Die vraagprijs was echt veel lager geweest als Vitesse en v/d Brom gewoon normaal hadden gehandeld. Eigen schuld.

Weet niet of ik er blij mee moet zijn dat van den Brom blijft. Het is nog maar de vraag of ie nog 100 % gemotiveerd bij ADO aan de slag gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat ADO daar nu zo blij van word, die hebben John al een paar dagen vrij gegeven, zullen alsnog een trainer krijgen die met zijn hoofd bij een andere club zit. Vind dit beetje te droog, want John zal alsnog naar Vitesse gaan, alleen nu niet de eerste paar trainingen mee maken, waardoor het allemaal weer langer duurt voor de groep aan elkaar gewend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan nog is een half miljoen meer dan genoeg voor iemand die nog een 1 jarig contract heeft. En Ruben, dat heeft weinig te maken met de handelswijze van Vitesse, meer met het feit dat ADO geld ruikt.

Tuurlijk, daar zal het ook wel mee te maken hebben. Je kan het een beetje vergelijken met Ajax en Utrecht over Mertens toen. Utrecht wist dat Ajax meer te besteden heeft doordat zij Suarez verkocht hadden, en vroegen dus ook meer geld voor Mertens. ADO vraagt nu ook meer dan normaal is voor v/d Brom, omdat ze weten dat Vitesse meer te besteden heeft met Jordania. Dat kan je Utrecht en in dit geval ADO eigenlijk niet kwalijk nemen, dat zou iedere club doen.

Verder denk ik dat de handelswijze van Vitesse wel degelijk wat te maken heeft met de vraagprijs. Van der Kallen is nu een beetje op z'n pik getrapt doordat Vitesse met v/d Brom is gaan praten zonder dat ADO daar iets van af wist. Ook moest ADO via Twitter vernemen dat v/d Brom een persoonlijk akkoord had bereikt met Vitesse, daar is ADO ook niet over ingelicht. Dat zal van der Kallen allemaal wel mee hebben genomen in zijn vraagprijs. Zo ga je niet met mensen om, zoals hij zelf al zei.

Volgens de NOS wilt v/d Brom trouwens Verhoek en Derijck meenemen naar Vitesse (als hij daar nog naar toe gaat), dat zou funest zijn voor ADO. Twee van de beste spelers én een toptrainer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maja ik zie vd Brom niet meer komen. En dan het gerucht dat ze Verhoek ook willen, die gaat echt niet naar Vitesse komen. Maar feit is wel dat als Vitesse en ook vd Brom dit normaal gespeelt hadden, dan was het allemaal rond gekomen dit weekend en had ADO echt geen 2 miljoen gevraagd. Overigens is Ado gezakt naar 1,5 mil en Vitesse gestegen naar 5 ton. In mijn ogen het maximum. Zo niet, dan niet. Lekker Menzo voor de groep zetten. Neemt niet weg dat nog steeds 2 miljoen voor een 1jarig contract echt te debiel voor woorden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de eerste training vandaag werd al gezongen ''Sjonnie NSB, NSB!''. Ben dus bang dat het helemaal niks gaat worden mocht hij toch blijven. In dit filmpje hoor je ze dat over v/d Brom een paar keer zingen.

2GjVnUQ5WbI&feature=player_embedded

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, jammer dat het zo'n 'soap' moet worden. ADO heeft trouwens wel een nieuwe speler binnen:

ADO Den Haag versterkt selectie met Slowaaks international

ADO Den Haag heeft nog geen zekerheid over een langer verblijf van coach John van den Brom, maar heeft besloten om niet langer te wachten met het versterken van de selectie. De hofstedelingen maken op de officiële website melding van de komst van Slowaaks international Filip Luksik, die voor een onbekend bedrag wordt overgenomen van FK Senica uit Slowakije.

De 26-jarige middenvelder speelde slechts één seizoen voor deze club en kwam hiervoor uit voor Odra Wodzislaw, AS Trencin, FK Fotbal Tinec en Lipova. Voor Senica speelde Luksik 33 wedstrijden, waarin hij tweemaal wist te scoren én indruk maakte op de scouts van ADO. Maandag werd de transfer van de tweevoudig international afgerond.

Luksik tekent een contract bij ADO Den Haag voor twee jaar, met optie voor nog een jaar. Hij is maandagmiddag voorafgaand aan de eerste training al gepresenteerd aan de pers. In het afgelopen seizoen had ADO de Slowaak Frantisek Kubik nog onder contract staan, maar de van Trencin gehuurde aanvaller is inmiddels vertrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de eerste training vandaag werd al gezongen ''Sjonnie NSB, NSB!''. Ben dus bang dat het helemaal niks gaat worden mocht hij toch blijven. In dit filmpje hoor je ze dat over v/d Brom een paar keer zingen.

2GjVnUQ5WbI&feature=player_embedded

sorrie hoor , het zijn zelf NSB`ers! Brom brengt ze succes en wordt op handen gedragen ,spelen zelfs europees en nou is ie in ene een NSB`er :S

dat vitesse er met hem al uit was , das imo normaal want als jij van baan wisselt zorg je er ook voor dat je eerst een andere heb. (*over het algemeen genomen , uitzonderingen daar gelaten :P) en dat het dan via twitter of weet ik wat dan bekend wordt , tja dan nog zal vitesse eerst met ado om de tafel moeten gaan zitten om eruit te komen.

dat je dan als voorzitter zo bekrompen bent om gelijk 2 miljoen tevragen :S , dat zijn pas NSB praktijken. (door het succes wat hij gebracht heeft , zouden ze hem beter gratis kunnen laten vertrekken , dat is wel het minste wat de club kan doen imo)

Ado had ik een hoop respect voor gekregen door vorig seizoen door het leuke aanvallende voetbal , maar als ik dit zo hoor mogen ze van mij gelijk degraderen nog voordat het seizoen begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat slaat ook nergens op. De trainer doet het fantastisch, is heel erg belangrijk voor je club, en dus moet je hem gratis laten vertrekken? :S

Het was trouwens maar een klein groepje die dat zong. De meeste zijn nog steeds gewoon positief over v/d Brom. ''Ben dus bang dat het helemaal niks gaat worden mocht hij toch blijven.'' Dit zei ik omdat een kleine groep het kan verpesten voor de grotere groep. Ben bang dat, mocht John blijven, deze kleine groep wel door zal gaan met deze 'spreekkoren'. En dan denk ik niet dat John het lang zal uithouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat slaat ook nergens op. De trainer doet het fantastisch, is heel erg belangrijk voor je club, en dus moet je hem gratis laten vertrekken? :S

Het was trouwens maar een klein groepje die dat zong. De meeste zijn nog steeds gewoon positief over v/d Brom. ''Ben dus bang dat het helemaal niks gaat worden mocht hij toch blijven.'' Dit zei ik omdat een kleine groep het kan verpesten voor de grotere groep. Ben bang dat, mocht John blijven, deze kleine groep wel door zal gaan met deze 'spreekkoren'. En dan denk ik niet dat John het lang zal uithouden.

gratis is mischien wat overdreven , maar dan nog moet de club geen obstakel wezen voor zijn overgang.

een ongemotiveerde trainer heb je ook niet veel aan , dus zouden ze er slim aan doen om die 4 ton (of hoeveel het ook is) gewoon aan te nemen.

en mocht hij blijven ,dan denk ik (hoop ik ook) dat sjonnie zich daar iig niets van aantrekt , want die paar sukkels die het willen verpesten zijn waarschijnlijk van die glory hunters die met elke wind meevaren.

(ff voor de duidelijkheid , was geen aanval op jou of ado ofzo, geldt alleen voor die paar randdebielen die dat zongen natuurlijk , Wil ook niet dat ado degradeert ofzo maar als dit soort ''stumpers'' zo door blijven gaan zou ik geen medelijden meer hebben mocht het gebeuren , Hoe kut dat ook is voor de ''Echte'' supporters.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik blijf erbij dat ADO er goed aan doet om gewoon te vragen wat ze willen. De trainer is misschien wel dé man achter het succes van vorig jaar, die mag je gewoon niet zomaar laten gaan. En verder hoop ik net als jou natuurlijk dat Sjonnie zich er gewoon over heen zet als hij bij ADO blijft, en gemotiveerd en ambitieus in Den Haag aan de slag gaat. Nu ik er over nadenk, ADO-Vitesse wordt een mooie ontmoeting in de eerste speelronde. :P

Volgens de fansite van ADO (doorgaans erg betrouwbaar) heeft FC Utrecht interesse in Derijck. Vind hem persoonlijk een van de beste spelers van ADO, speelt constant en maakt bijna nooit fouten. Tevens is het een leider in het veld, hij is ook niet voor niets aanvoerder. Kijk er ook niet van op dat er interesse voor hem is, ik hoop dat Timothy blijft. :) Verder heeft Sparta interesse in Nico Pellatz, en is Kevin Visser zes weken geblesseerd (mist dus EL-wedstrijden + start Eredivisie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonnie blijft dus. Zag trouwens net dit bericht, vond 't wel een beetje vreemd. Als een speler als Verhoek (toch een van de smaakmakers vorig seizoen) zijn contract met vier jaar wilt verlengen, dan zeg je toch geen nee. :cab:

'Schijnbaar mag ik ze niet helpen en twijfelden ze dus aan me'

Wesley Verhoek was in het afgelopen seizoen één van de betere spelers bij ADO Den Haag en staat dan ook in de belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland. De aanvaller heeft desondanks aangegeven dat hij zijn tot 2012 doorlopende contract in Den Haag wil verlengen, maar ADO zit daar niet op te wachten: “Ik dacht goed te zijn voor mijn cluppie, en dan dit.â€

Na de laatste wedstrijd van het seizoen stapte Verhoek op eigen initiatief naar de clubleiding. “Ik zag het wel zitten, mijn contract bijvoorbeeld met vier jaar verlengen, en dan kon ADO een flinke transfersom opnemen in mijn contract zodat alle partijen erop vooruitgingenâ€, zegt de aanvaller in Voetbal International. “We hebben het seizoen geëvalueerd. Het was voor de club en voor mezelf een fantastisch jaar.â€

“Omdat ik nu mijn laatste contractjaar inga en ADO alleen op 1 april 2012 de optie kan lichten voor nog één seizoen, heb ik vanuit mezelf voorgesteld om mijn contract open te breken voor een lange periode. Ik heb het erg naar mijn zin en kon de club verder helpenâ€, vervolgt Verhoek. “Ik was enthousiast. Het was ook een prettig gesprek met Mark van der Kallen (eigenaar ADO, red.), tot het moment dat ik mee wil de denken.â€

ADO ziet het niet zitten om Verhoek direct voor langere tijd vast te leggen: “Mijn voorstel veranderde de sfeer rigoureus. Zij zagen het niet zitten om mijn contract te verlengen. Het was zelfs geen mogelijkheid om nu al mijn optie te lichten. Schijnbaar mag ik ze niet helpen en twijfelden ze dus aan me. Het kan in ieder geval niet aan de financiën liggen, want ik behoor absoluut niet tot de grootverdieners in de selectie.†Van der Kallen spreekt dat tegen. Verhoek: “Dat steekt me. Het strookt namelijk totaal niet met de werkelijkheid. Ze moeten wel de waarheid vertellen.â€

Link naar opmerking
Deel via andere websites