Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik vind Estland wel tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Estland was ook wel leuk. Moet zeggen dat er toch best veel leuke deuntjes tussenzitten. Maar voorlopig staat Denemarken hier toch nog op één hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 wtf doet die neger bij ons daar :S weg die gozer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Hoe kan dit nu de favoriet zijn? Lijkt me niet dat je hierop gaat stemmen, heel knap enzo maar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik snap het ook niet. Een operazanger op filmmuziek gaat toch niet het songfestival winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Dit klinkt dan wel weer baas, beste tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Denemarken was best tof als ik eerlijk ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Frankrijk. :cab: Kom op zeg dan kan iedereen een operazanger sturen. Zou heel zonde zijn als ze zouden winnen. Hongarije is tot nu toe de beste vind ik. Zweden en Finland vond ik ook niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nu Zwitserland, één van mijn drie favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2011 Nurburgring :<. Een van mijn dromen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Leuke meid hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Die blondie van Swiss is wel te doen, maar was ze haar tekst nou vergeten met 'nanananana'? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nu Blue, mijn derde favoriet! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Blue bazen. _O_ Simon Webbe. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Vergelijk dit met de 3 J's :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Dit is de winnaar hoor. Da's duidelijk. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Waarom krijgt Simon Webbe geen solostuk, duidelijk beste zanger van de 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Welk land? Zit nu even niet te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Van het beste naar het slechtste land. ;e Hoewel Griekenland ook wel suckte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Dit is het resultaat van aambeien in een cd-speler stoppen en dan op play drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Lena :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik zeg minimaal top 5 voor haar geile moves. Heb Blue gemist:/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Wat is die Lena toch geil, alleen jammer van die tattoo's echt een minpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik zei het toch dat dit d'r was. Hoe iemand in een jaar zoveel lekkerder kan worden zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Lena heeft moeilijk lelijke tieten, ipv het hoofd zou je die moeten verbergen tijdens de seks. Voor de rest zou ze meer punten krijgen als sexy danseres dan zangeres Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten