Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hattrick Topic

Satyr

Aanbevolen berichten

Pierre Pélat

Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.

Kai Winterfeld

Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.

Benedek Szalacsi

Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.

Bahman Komeili

Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.

Rodolfo Pantaleo

Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.

Constantin Marinescu

Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.

Cătălin Stoian

Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.

It's Popday :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

83:12

Een ingestudeerde vrije trap van bechterrew in de 83e minuut laat de verdediging kansloos. Bruno Pelissier komt het strafschopgebied binnengestormd en werkt de bal aan de verste paal binnen met een mooie schaarsprong. Zo wordt het 3 - 3.

EDIT:

85:31

De trouwe supporters van Galacticos herkennen deze vrije trap vast van op het trainingsveld. Met een laterale pass wordt de verdediging op het verkeerde been gezet, waardoor Illya Chernyuk het gaatje kan vinden. Hij aarzelt niet, en hier is de 4 - 3, in de 85e minuut!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nu 13 punten en ben al praktisch zeker van behoud :) Heb wel drie geblesseerden gehad deze week waaronder één van mijn grote talenten in de verdediging ... Normaal speelt die wel volgende zondag. Maar mijn vraag is nu : investeer ik nu reeds in een goede keeper, of spaar ik gewoon tot het einde van het seizoen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker van behoud ben ik ook, maar mijn team speelt toch zo raar hea. Nu weer gewonnen met 3-1 uit bij de nummer 1. Ik sta 5e met 12 punten en de nummer 1 heeft 15 punten dus alles is nog mogelijk. Inmiddels begint mijn team steeds beter te worden en als ik niet snel uit deze competitie kom sta ik op kop in de eeuwige ranglijst:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Satyr ga je promoveren?

Geen idee, vorig seizoen had ik uit de laatste 3 duels 1 punt nodig en verloor ik ze allemaal :cab:

De nummers 2 tot 6 zijn helemaal zo slecht niet hoor, het is bijna allemaal 50/50 en ik pas me gewoon goed aan aan hun strategie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, vorig seizoen had ik uit de laatste 3 duels 1 punt nodig en verloor ik ze allemaal :cab:

De nummers 2 tot 6 zijn helemaal zo slecht niet hoor, het is bijna allemaal 50/50 en ik pas me gewoon goed aan aan hun strategie.

Er is toch zo'n knop dat je niet promoveert als je dat niet wilt ofzo?XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter knalt Wywijas of Espinosa ff de 0-1 binnen zodat ik volgend week de leider op drie punten kan zetten. :)

78:26

Armando Espinosa dartelt tot in het strafschopgebied van de tegenstander nadat een centrale verdediger van de thuisploeg hem knullig de bal had gegeven in de 78e minuut. Met een brede glimlach tikt hij de bal achter het steunbeen door in doel: 0 - 1 voor Galacticos.

Jaaa!! :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites