Kawamoto Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 2-3 gewonnen :D Zoals voorzien sta ik mooi aan kop in mijn league Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 4-0, maar ben pas tevreden als ik punten ga pakken tegen de top 4 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 lol ook hier weer een team aangemaakt , kom ik in competitie die al 6 ronden aan de gang is en ik sta gedeeld eerste met 18 punten :D 40 voor en nul tegen whahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2011 Met 1-5 gewonnen bij de nummer 2 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Hoe werkt opdracht 14 van de Hattrick Manager License Challenge? edit; heb 't al. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Fluisterwoud gaat naar de vijfde (Y) Tenminste ik zou het doen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Pierre Pélat Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk. Kai Winterfeld Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk. Benedek Szalacsi Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk. Bahman Komeili Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk. Rodolfo Pantaleo Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk. Constantin Marinescu Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk. Cătălin Stoian Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig. It's Popday :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Als de vier eerste in de onderlinge duels vandaag gelijkspelen dan doe ik gewoon mee voor de titel :) Ik sta vijfde met 7 punten voorsprong op de drie laatsten en speel vandaag thuis tegen de laatste dus drie punten weer binnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Wat is dit weer voor achterlijke shit ;e Kom je snel 2-0 voor tegen de laatste, denk je monsterscore in de maak, maar nee hoor opeens stat het 2-2. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 83:12 Een ingestudeerde vrije trap van bechterrew in de 83e minuut laat de verdediging kansloos. Bruno Pelissier komt het strafschopgebied binnengestormd en werkt de bal aan de verste paal binnen met een mooie schaarsprong. Zo wordt het 3 - 3. EDIT: 85:31 De trouwe supporters van Galacticos herkennen deze vrije trap vast van op het trainingsveld. Met een laterale pass wordt de verdediging op het verkeerde been gezet, waardoor Illya Chernyuk het gaatje kan vinden. Hij aarzelt niet, en hier is de 4 - 3, in de 85e minuut! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 2-3 overwinning tegen een botteam XD ach ja bouwen hè ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Heb nu 13 punten en ben al praktisch zeker van behoud :) Heb wel drie geblesseerden gehad deze week waaronder één van mijn grote talenten in de verdediging ... Normaal speelt die wel volgende zondag. Maar mijn vraag is nu : investeer ik nu reeds in een goede keeper, of spaar ik gewoon tot het einde van het seizoen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Zeker van behoud ben ik ook, maar mijn team speelt toch zo raar hea. Nu weer gewonnen met 3-1 uit bij de nummer 1. Ik sta 5e met 12 punten en de nummer 1 heeft 15 punten dus alles is nog mogelijk. Inmiddels begint mijn team steeds beter te worden en als ik niet snel uit deze competitie kom sta ik op kop in de eeuwige ranglijst:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Maxxert : FC In 't Net (509125) - VIII.1024 - Nederland Net begonnen, snap er nog niet veel van maar komt vast wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2011 Noodgedwongen 4-4-2 gespeeld, maar mijn tegenstander speelt zonder vleugels, dus het kwam goed uit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 @ Satyr ga je promoveren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2011 @ Satyr ga je promoveren? Geen idee, vorig seizoen had ik uit de laatste 3 duels 1 punt nodig en verloor ik ze allemaal :cab: De nummers 2 tot 6 zijn helemaal zo slecht niet hoor, het is bijna allemaal 50/50 en ik pas me gewoon goed aan aan hun strategie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Geen idee, vorig seizoen had ik uit de laatste 3 duels 1 punt nodig en verloor ik ze allemaal :cab: De nummers 2 tot 6 zijn helemaal zo slecht niet hoor, het is bijna allemaal 50/50 en ik pas me gewoon goed aan aan hun strategie. Er is toch zo'n knop dat je niet promoveert als je dat niet wilt ofzo?XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2011 Er is toch zo'n knop dat je niet promoveert als je dat niet wilt ofzo?XD Da's bij Freekick ;) Bij Hattrick ken ik die optie iig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Zijn in elk geval leuke statistieken die je kunt weerleggen Satyr. Tevens werkt trouwens Psico TSI weer bij mij gelukkig:) Het centrumaanval schijnt echt te werken. al 2 wedstrijden weer op rij vrij makkelijk gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Da's bij Freekick ;) Bij Hattrick ken ik die optie iig niet. Nee is ook niet waar, alleen bij promotie door botopruiming, foutje van mij ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Heb deze week een paar popups gehad ! Ik ben echt tevreden over de training dit seizoen en vooral over de resultaten ... Sta vierde en behoud is praktisch binnen ! Iemand die één van mijn talentjes wil kopen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Beter knalt Wywijas of Espinosa ff de 0-1 binnen zodat ik volgend week de leider op drie punten kan zetten. :) 78:26 Armando Espinosa dartelt tot in het strafschopgebied van de tegenstander nadat een centrale verdediger van de thuisploeg hem knullig de bal had gegeven in de 78e minuut. Met een brede glimlach tikt hij de bal achter het steunbeen door in doel: 0 - 1 voor Galacticos. Jaaa!! :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Pff uit vorige week gewonnen met 3-1, nu thuis zelfde tegenstander 2-0 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2011 Hoera, ik ga maar even een weekje (of twee) verdedigen trainen, dan popt deze speler :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten