Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Entourage

Vegas

Aanbevolen berichten

Vettttteeeee episode!! _O_

[spoiler=E03] Dana Gordon + Ari sowieso altijd win _O_. Dat uitzicht trouwens in die condo van Dana, teh fuck hee.

Die zelfmoord zag ik van mijlen ver aankomen, zag al gelijk dat die dude zo stoned als een garnaal was en toen die ook nog lijntjes ging weg tikken wist ik wel hoe laat 't was. Zoiets gebeurde ook al in Californication namelijk, beetje dezelfde opzet.

Wel benieuwd hoe dit verder gaat inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het ging me niet zozeer om het nummer zelf, maar om de tekst die van toepassing was op Ari's emoties. Dat soort dingen kan ik altijd wel erg waarderen, het nummer zelf ken ik namelijk helemaal niet. Al vond ik dat jazzy wel een leuke afwisseling t.o.v. de normale muziek. :)

Ik ken het nummer wel, daarom was ik ook zo blij met de keuze. Valt me echt op dat sommige series (Californication, Weeds en ook Entourage, heel toevallig m'n top 3) allemaal uitmuntende muziek bevatten. Echt heel gepast vaak, zulke dingen kunnen een serie echt top notch maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=04]Ben ik de enige die medelijden met Ari krijgt :( Je ziet duidelijk dat hij houd van zijn vrouw, maar die wilt het geen kans meer geven.

Mja, Mrs. Ari is gewoon koppig. Want je merkte duidelijk dat ze ook nog om Ari geeft toen ze zo emotioneel reageerde aan de telefoon.

Vond het overigens wel een mooie actie van Ari :mrgy:

En tering, dat uitzicht uit dat huis van Dana Gordon, echt zo mooi :<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=04]Ben ik de enige die medelijden met Ari krijgt :( Je ziet duidelijk dat hij houd van zijn vrouw, maar die wilt het geen kans meer geven.

[spoiler=04]Ik vond het deze aflevering wel meeviel, ben wel benieuwd of ze al dan niet nog terug bij elkaar komen. Zijn vrouw reageerde toch best heftig op het nieuws dat hij met Dana had geneukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een dikke cliffhanger komt omdat er (mss) nog een film gaat komen dan is dat wel een hele dikke ;e;e;e;e;e voor mij hoor. Vind dat ze de serie waardig moeten afsluiten en de film meer als bij project moeten zien, een seizoensverhaal binnen 1,5/2 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop op een gewoon einde, en dan in de film de groep een aantal jaren later laten zien.

Zoiets inderdaad, daar teken ik ook voor. Ik kijk er alleen niet van op als het seizoen een beetje open eindigt om makkelijk de aansluiting met de film te houden, maar dat er wel een bevredigend einde komt.

Einde van de aflevering was trouwens weer ouderwets, ik had eindelijk weer het gevoel dat E en Vince weer normaal met elkaar omgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het een aardige aflevering. Einde inderdaad weer ouderwets Entourage. Hoop dan ook dat ze de laatste afleveringen weer iets terugkeren naar de oldskool Entourage met een blije Vince en dan gewoon 24/7 fun maken. Natuurlijk begrijp ik dat je niet 8 seizoen lang de sfeer van het begin kan vasthouden en dat huidige opzet inherent is aan de ontwikkeling van de show/personages, maar toch hoop ik dat ik dat oude Entourage gevoel nog ergens terug krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites