Vegas Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 Vettttteeeee episode!! _O_ [spoiler=E03] Dana Gordon + Ari sowieso altijd win _O_. Dat uitzicht trouwens in die condo van Dana, teh fuck hee. Die zelfmoord zag ik van mijlen ver aankomen, zag al gelijk dat die dude zo stoned als een garnaal was en toen die ook nog lijntjes ging weg tikken wist ik wel hoe laat 't was. Zoiets gebeurde ook al in Californication namelijk, beetje dezelfde opzet. Wel benieuwd hoe dit verder gaat inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Geniale track ook tijdens de aftiteling. James Blake :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ben hem nu aan het downloaden. Ben echt benieuwd. Even 5 minuutjes wachten tot hij klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Geniale track ook tijdens de aftiteling. James Blake :) Inderdaad, leuke episode. Al komt de seizoensstart bij lange na niet in de buurt bij die van Weeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 Inderdaad, leuke episode. Al komt de seizoensstart bij lange na niet in de buurt bij die van Weeds. Absoluut waar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Geniale track ook tijdens de aftiteling. James Blake :) Wat dacht je van de muziek die speelde voor- en nadat Ari naar Dana belde? Sowieso is de muziek altijd erg sterk bij Entourage. Titel van de ep is trouwens ook wel toepasselijk, zag ik net toen ik hem invoerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 Wat dacht je van de muziek die speelde voor- en nadat Ari naar Dana belde? Sowieso is de muziek altijd erg sterk bij Entourage. Titel van de ep is trouwens ook wel toepasselijk, zag ik net toen ik hem invoerde. Inderdaad, I'm A King Bee ftw, Slim Harpo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Het ging me niet zozeer om het nummer zelf, maar om de tekst die van toepassing was op Ari's emoties. Dat soort dingen kan ik altijd wel erg waarderen, het nummer zelf ken ik namelijk helemaal niet. Al vond ik dat jazzy wel een leuke afwisseling t.o.v. de normale muziek. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 Het ging me niet zozeer om het nummer zelf, maar om de tekst die van toepassing was op Ari's emoties. Dat soort dingen kan ik altijd wel erg waarderen, het nummer zelf ken ik namelijk helemaal niet. Al vond ik dat jazzy wel een leuke afwisseling t.o.v. de normale muziek. :) Ik ken het nummer wel, daarom was ik ook zo blij met de keuze. Valt me echt op dat sommige series (Californication, Weeds en ook Entourage, heel toevallig m'n top 3) allemaal uitmuntende muziek bevatten. Echt heel gepast vaak, zulke dingen kunnen een serie echt top notch maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Oja ff downloaden straks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Ben nu bijna klaar met seizoen 5 en vind het echt een heldige serie, echt op en top genieten. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Leuke aflevering. :) [spoiler=04]Je kan wel echt merken dat ze bezig zijn aan het laatste seizoen. Wederom een diepe buiging voor de soundtrack bij het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Heerlijke episode inderdaad [spoiler=Spoiler]Billy is een heldje hoor :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2011 Was wel nice ja, veel Ari deze epi dus sowieso een plus. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 [spoiler=04]Ben ik de enige die medelijden met Ari krijgt :( Je ziet duidelijk dat hij houd van zijn vrouw, maar die wilt het geen kans meer geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2011 [spoiler=04]Ben ik de enige die medelijden met Ari krijgt :( Je ziet duidelijk dat hij houd van zijn vrouw, maar die wilt het geen kans meer geven. Mja, Mrs. Ari is gewoon koppig. Want je merkte duidelijk dat ze ook nog om Ari geeft toen ze zo emotioneel reageerde aan de telefoon. Vond het overigens wel een mooie actie van Ari :mrgy: En tering, dat uitzicht uit dat huis van Dana Gordon, echt zo mooi :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 [spoiler=04]Ben ik de enige die medelijden met Ari krijgt :( Je ziet duidelijk dat hij houd van zijn vrouw, maar die wilt het geen kans meer geven. [spoiler=04]Ik vond het deze aflevering wel meeviel, ben wel benieuwd of ze al dan niet nog terug bij elkaar komen. Zijn vrouw reageerde toch best heftig op het nieuws dat hij met Dana had geneukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 [spoiler=04]Klopt, maar vooral heftig op een negatieve manier zo van ''ieder ander, oke, maar haar..... :evil:'' Denk zelf dat ze uit elkaar blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2011 [spoiler=04]Klopt, maar vooral heftig op een negatieve manier zo van ''ieder ander, oke, maar haar..... :evil:'' Denk zelf dat ze uit elkaar blijven. Same same, kon je ook al wel min of meer zien in de promo van next week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik heb de promo geskipped :G Wat was er te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ben vooral benieuwd hoe ze dit seizoen gaan eindigen als er ook nog een film zit aan te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Als er een dikke cliffhanger komt omdat er (mss) nog een film gaat komen dan is dat wel een hele dikke ;e;e;e;e;e voor mij hoor. Vind dat ze de serie waardig moeten afsluiten en de film meer als bij project moeten zien, een seizoensverhaal binnen 1,5/2 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik hoop op een gewoon einde, en dan in de film de groep een aantal jaren later laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik hoop op een gewoon einde, en dan in de film de groep een aantal jaren later laten zien. Zoiets inderdaad, daar teken ik ook voor. Ik kijk er alleen niet van op als het seizoen een beetje open eindigt om makkelijk de aansluiting met de film te houden, maar dat er wel een bevredigend einde komt. Einde van de aflevering was trouwens weer ouderwets, ik had eindelijk weer het gevoel dat E en Vince weer normaal met elkaar omgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Vond het een aardige aflevering. Einde inderdaad weer ouderwets Entourage. Hoop dan ook dat ze de laatste afleveringen weer iets terugkeren naar de oldskool Entourage met een blije Vince en dan gewoon 24/7 fun maken. Natuurlijk begrijp ik dat je niet 8 seizoen lang de sfeer van het begin kan vasthouden en dat huidige opzet inherent is aan de ontwikkeling van de show/personages, maar toch hoop ik dat ik dat oude Entourage gevoel nog ergens terug krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten