palacio Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Die assistente van E in seizoen 7, met dat Britse accent :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 1e aflevering gezien van Seizoen 1, vind het geen zak aan, misschien komt dat nog? Wat is er zo geniaal aan? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Blijven kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Feelgood. Een groep vrienden die lekker lol trapt met elkaar, met als middelpunt een filmster. Tel daar twee uiterst geniale personages bij op (Drama en Ari), lekkere muziek en een hoop lekkere chicks en seizoen 1 is je verstand lekker laag zetten en lekker genieten. Gewoon lekker dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Helemaal eens. Geweldige serie, nogmaals. Kan er echt van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik weet genoeg, ik ga verder kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik weet genoeg, ik ga verder kijken! Goed plan, ga je never spijt van krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Seizoen 7 af nu. Wel klote einde, kan nu echt niet wachten tot dat Seizoen 8 komt.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldmate. Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Ben nu bij het 4e seizoen, geniale serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Sinds wanneer zendt Nederland 3 het uit? :cab: Zag gister zo'n promo zegmaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Oh, geniaal. Elke werkdag om 20:00 uur, relaxed :< Heb alle seizoenen al gezien, maar ga deze gewoon weer kijken als ik kan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Heh fuck, seizoen 7 afgekeken, maar ik wil doorkijken. Wat een vrouwen spelen daarin zeg, damn. Die Lizzie Grant, Sloan, die Mexicaanse vriendin van Vince & die assistent van E. :love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Kan niet wachten op seizoen 8 zeg.;e:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 [YOUTUBE]_FLvIF3mqA8[/YOUTUBE] can't wait... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2011 Wat is LA toch ook gruwelijk _O_ Heb er zin an! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 De eerste conclusie die ik hieruit trek is dat Vince nog wel eens afscheid kon gaan nemen van Hollywood. Maar ik denk toch dat dit puur een image trailer is (zie de naam), want er komt hoogstwaarschijnlijk ook een film, en het zal dus (nog) wel niet gebeuren in S08. Ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Deze week maar is beginnen met het opnieuw kijken van deze bazenserie _O_ Om alvast een beetje in de stemming te komen voor Season 8 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Hehe ik zag vannacht 4 afleveringen op Nederland 3, wat een geinige serie zeg. Om over het vrouwelijk schoon nog maar te zwijgen, mozes kriebel hé. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 [YOUTUBE]d_maLY94oUY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Ben de serie nu dus voor de 2e x aan het kijken en zit nu aan het eind van S03. Net dit stukje gezien: h6hqu3DZtAE Ari Gold at his best _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 [YOUTUBE]gu6_eIlbZu4&[/YOUTUBE] Ik krijg er echt ontzettend veel zin in als ik de trailer zie. Lekkere soundtrack ook :) Alleen wel magertjes dat het 'slechts' acht afleveringen zullen zijn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Ook lekker ironisch om een track van Eminem bij de trailer van het nieuwe seizoen te stoppen. :D Ik hoop dat het plezier weer gaat overheersen, het afkicken van Vince is alvast een goed teken. Ik ben vooralsnog wel een beetje sceptisch na het matige zevende seizoen, dat bij de tweede kijkbeurt (vandaag afgerond) niet sterker werd. Wel erg benieuwd uiteraard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Sloan ziet er weer lekkeeeeuuuuuhr uit :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Constante factor inderdaad (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 8 afleveringen is wel erg weinig vind ik. Had echt wel meer mogen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten