Pieter Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Zeg je nou eerlijk dat Skyler een milf is? :cab: Meest irritante vrouw in een serie ooit wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Maandagochtend zit ik weer achter op de computer. Kan niet wachten. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Skyler is echt superkut ja. Beter was zij omgelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Haha, exactly my thoughts. Vreselijk irritante dame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 27 juli 2012 Share Geplaatst 27 juli 2012 Tweede ep was zeer nice, vooral cinematografisch ziet alles er zo goed uit. Onderscheidt BB zich echt in tov andere series. Die scene bijvoorbeeld dat ze op zoek gaan naar die sigaret, geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 Wel goede episode. Maar merk wel dat 't seizoen op gang moet komen, alles voelt nog wat sloom aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 Weer een leuke aflevering. Wel jammer was het stukje met Skyler wat actingwise tenenkrommend slecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 Lol bij die scene van Skyler kreeg ik gewoon plaatsvervangende schaamte, weet niet of het kwam door het slechte acteren of het script zelf xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 (bewerkt) Ja inderdaad. Ik begon haar net wat minder irritant te vinden dit seizoen en kon weer wat sympathie voor haar opbrengen, maar dat is nu al weer weg.;e 31 juli 2012 bewerkt door Dayo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Naar het schijnt is Breaking Bad ook te zien op Canvas? Elke woensdag.. Zie net pas de reclame, anders had ik alles nog wel eens terug willen zien op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Heb seizoen 1 er nu net op zitten. Maar ik vind het allemaal wel erg traag gaan. Een slome verhaallijn dus. Word dit naarmate de seizoenen beter? Of blijft het op dit tempo doorgaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Het wordt per seizoen spannender en gaat in seizoen 3 en 4 (waarschijnlijk ook 5) echt knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ok.. Dus nog even flink doorbijten. Want ik vind de verhaallijn nu echt bizar traag gaan. En om nou 1 heel seizoen te skippen vind ik nou ook weer niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Het blijft zo traag Jeff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Haha ok.. Dan ga ik er geen verdere dvd's aan verspillen of wat dan ook. Ik weet van mezelf dat ik me dan alleen maar ga irriteren aan de serie. Nu maar op zoek naar wat andere leuke series :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Geweldig serie inderdaad. Beter dan Sopranos weet ik nog niet hoor. Maar goed daar ben ik nu ook pas net bij S4. En nu ben ik bijna klaar met Sopranos 6.1. Nee Sopranos is toch wel beter! - - - Updated - - - Haha ok.. Dan ga ik er geen verdere dvd's aan verspillen of wat dan ook. Ik weet van mezelf dat ik me dan alleen maar ga irriteren aan de serie. Nu maar op zoek naar wat andere leuke series :). Ja jouw gemis ;) Het wordt nog minstens 5x zo goed na seizoen 1. Seizoen 3 en 4 zijn briljant en 2 is ook erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Oeeeeeef wat een goeie episode _O_ Heerlijk die opbouw, en dat einde was echt per-fect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Vond het juist een saaie ep. Totaal geen spanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 :cab:, apart. [spoiler=Screen] Somt het ook heerlijk op. edit: [spoiler=Uitleg screen] Walt zijn verjaardag, in s01 nog druk bezocht, en op het laatst dus.. niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Echt een geweldige aflevering zeg. Die scene in de slaapkamer _O_ _O_, niks minder dan geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 [MENTION=480]Daniel[/MENTION]: Ook een kwestie van smaak, dit was een typische love/hate episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 [MENTION=480]Daniel[/MENTION]: Ook een kwestie van smaak, dit was een typische love/hate episode. Ik las dat het door dezelfde man geregiseerd is als 'Fly'. Dat was ook al zo'n love/hate episode. Was weer een erg sterke episode imho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ik vond het echt een heel sterke episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 Love/hate episode? Gewoon alleen maar love... als je dit hate vindt kan je beter stoppen met kijken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 (bewerkt) Net episode 5 gezien. Wat een geniale aflevering zeg en[spoiler=Spoiler] op het laatst toen die Todd dat kind neerschoot schrok ik me kapot lol. Ik denk niet dat Jesse dit zal pikken en van Walt heb ik geen idee hoe hij hierop zou reageren. Die Todd gaat er sowieso aan. Kan niet wachten tot volgende week. Dit was verreweg de beste aflevering van het seizoen. Ik denk dat de volgende 3 afleveringen echt super spannend gaan worden. 13 augustus 2012 bewerkt door Dayo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten