Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Breaking Bad

Rexcoder

Aanbevolen berichten

Oh ik las vooral veel mensen die hem irritant en kut vonden.

Denk voor veel vanwege een zelfde reden dat ze Skylar of ieder ander familielid van Walt niet tof vonden. Allemaal staan ze voor de meest normale reactie die een gemiddeld persoon zal geven, terwijl kijkers van een serie als dit toch vooral kijkt vanwege de transformatie van Walter, niet om zijn vrouw/zoon/zwager te zien bitchen/hem tegen te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 675
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Denk voor veel vanwege een zelfde reden dat ze Skylar of ieder ander familielid van Walt niet tof vonden. Allemaal staan ze voor de meest normale reactie die een gemiddeld persoon zal geven, terwijl kijkers van een serie als dit toch vooral kijkt vanwege de transformatie van Walter, niet om zijn vrouw/zoon/zwager te zien bitchen/hem tegen te werken.

Hmm ja zou kunnen, ik kijk ook wel naar de rollen van de side-characters en vond Hank gewoon een geniale rol/acteur. Zelfde geldt voor Saul Goodman natuurlijk, ook briljant. Skyler en Marie vond ik zelf minder, evenals Walter Jr. ,maar dat kan ook aan mezelf liggen vanwege hun klote rollen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja zou kunnen, ik kijk ook wel naar de rollen van de side-characters en vond Hank gewoon een geniale rol/acteur. Zelfde geldt voor Saul Goodman natuurlijk, ook briljant. Skyler en Marie vond ik zelf minder, evenals Walter Jr. ,maar dat kan ook aan mezelf liggen vanwege hun klote rollen ;c

Zo'n klote rol kan je carriere wel verpesten haha. Hkelde zelf namelijk die personen ook, en nu speelt Marie ook elke ochtend de vrouw van Michael J. Fox in zo'n serie op Fox, nou meteen minder leuke serie daardoor voor mij haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik Joffrey van Game of Thrones haatte... Maar man man man, wat heb ik toch een grafhekel aan die Skyler. Zit nu bij Seizoen 3 aflevering 10 en ik hoop echt dat dat mokkel nog vermoord word... (Heb de rest van BB nog niet gezien.)

Skyler is, op de moeder van Tony Soprano na, de grootste griezel uit de televisiegeschiedenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh. Die Skyler. In zo'n herkijk is ze nog 50x irritanter dan tijdens de eerste keer. Brrr. Zit nu op S02E05/6/7, geen idee precies, maar die Jane zit er nu bij. Vond dat het minste seizoen, maar ben benieuwd hoe het nu is.

Haha! Ik zit nu in seizoen 5. Dat ze die trein overvallen. Geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh. Die Skyler. In zo'n herkijk is ze nog 50x irritanter dan tijdens de eerste keer. Brrr. Zit nu op S02E05/6/7, geen idee precies, maar die Jane zit er nu bij. Vond dat het minste seizoen, maar ben benieuwd hoe het nu is.

Vond ik een vrij sterk seizoen juist. Je kunt ook voor het eerst zien dat Walt over lijken gaat voor Jessie/Meth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha! Ik zit nu in seizoen 5. Dat ze die trein overvallen. Geweldig.

Ha dat van die trein :D mooi was dat ja

Vond ik een vrij sterk seizoen juist. Je kunt ook voor het eerst zien dat Walt over lijken gaat voor Jessie/Meth.

Qua motieven/psychologie/ontwikkeling is het een sterk seizoen inderdaad, maar vond dat wel de minste. Zeg niet dat het zwak is he (d) Vind alleen dat gezeik met die Jane zo irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, dat vond ik juist wel weer mooi. :) Maar ik ben ook iemand die meer houdt van het begin bij series/films. (Opbouw qua verhaal) Dit had ik bij Breaking Bad nog meer omdat Walt zich opwerkt qua status. Wanneer je de serie opnieuw kijkt zie je ook heel duidelijk het verschil tussen Walt en Heisenberg, heerlijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites