Big Mike Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Oh ik las vooral veel mensen die hem irritant en kut vonden. Denk voor veel vanwege een zelfde reden dat ze Skylar of ieder ander familielid van Walt niet tof vonden. Allemaal staan ze voor de meest normale reactie die een gemiddeld persoon zal geven, terwijl kijkers van een serie als dit toch vooral kijkt vanwege de transformatie van Walter, niet om zijn vrouw/zoon/zwager te zien bitchen/hem tegen te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Denk voor veel vanwege een zelfde reden dat ze Skylar of ieder ander familielid van Walt niet tof vonden. Allemaal staan ze voor de meest normale reactie die een gemiddeld persoon zal geven, terwijl kijkers van een serie als dit toch vooral kijkt vanwege de transformatie van Walter, niet om zijn vrouw/zoon/zwager te zien bitchen/hem tegen te werken. Hmm ja zou kunnen, ik kijk ook wel naar de rollen van de side-characters en vond Hank gewoon een geniale rol/acteur. Zelfde geldt voor Saul Goodman natuurlijk, ook briljant. Skyler en Marie vond ik zelf minder, evenals Walter Jr. ,maar dat kan ook aan mezelf liggen vanwege hun klote rollen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Skylar vond ik ook echt super kut, Hank was wel oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Ben ik de enige die Marie een mannenhoofd vind hebben. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Skyler is een godvergeten pleuriswijf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Mike was ook een hele goede rol/acteur trouwens, helemaal vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 dXajUtR56J8 Deze mag ook niet ontbreken natuurlijk :r Alleen al om deze clip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Mike was ook een hele goede rol/acteur trouwens, helemaal vergeten. Dat was toch wel mijn favoriete personage denk ik. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Hmm ja zou kunnen, ik kijk ook wel naar de rollen van de side-characters en vond Hank gewoon een geniale rol/acteur. Zelfde geldt voor Saul Goodman natuurlijk, ook briljant. Skyler en Marie vond ik zelf minder, evenals Walter Jr. ,maar dat kan ook aan mezelf liggen vanwege hun klote rollen ;c Zo'n klote rol kan je carriere wel verpesten haha. Hkelde zelf namelijk die personen ook, en nu speelt Marie ook elke ochtend de vrouw van Michael J. Fox in zo'n serie op Fox, nou meteen minder leuke serie daardoor voor mij haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Het personage Hank viel best mee, het is alleen Dean Norris. Die kerel kan het gewoon niet. Ik vind hem juist goed als acteur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Ik vond het hem ook prima doen. Elk personage is wat dikker aangezet dan in een normale serie, wat karikaturaler, zoals de hele serie dat heeft. En dat deed Norris ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Opnieuw kijken deze. Eerste ep vandaag gekeken. Vriendin wilde hem niet zien, maar heb d'r gedwongen omdat ik ook mee moest kijken naar schijtprogramma's als Proefkonijnen, Mindfuck en Gossip Girl. En ze is gelijk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 Ik dacht dat ik Joffrey van Game of Thrones haatte... Maar man man man, wat heb ik toch een grafhekel aan die Skyler. Zit nu bij Seizoen 3 aflevering 10 en ik hoop echt dat dat mokkel nog vermoord word... (Heb de rest van BB nog niet gezien.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 Ben gisteren begonnen met deze serie... Wat ik al had gehoord/gelezen, klopt precies; je moet er echt ff inkomen! Als ik dezelfde bronnen moet geloven, wordt het met de aflevering vetter! Ben benieuwd dus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 Ik dacht dat ik Joffrey van Game of Thrones haatte... Maar man man man, wat heb ik toch een grafhekel aan die Skyler. Zit nu bij Seizoen 3 aflevering 10 en ik hoop echt dat dat mokkel nog vermoord word... (Heb de rest van BB nog niet gezien.) Skyler is, op de moeder van Tony Soprano na, de grootste griezel uit de televisiegeschiedenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Fucking geniale serie dit. _O_ Drie weken geleden voor het eerst mee begonnen en gelijk alle seizoenen erdoorheen gejaagd. Begin ook direct aan Better Call Saul denk ik, in de hoop dat ie niet tegenvalt na deze heerlijke ontknoping van Breaking Bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Heerlijke serie dit hoor. Hoe Jesse daar die chemicus in Mexico van het kartel effe op z'n plek zet. Oh en ik begin Skyler echt meer en meer en meer te haten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Goh. Die Skyler. In zo'n herkijk is ze nog 50x irritanter dan tijdens de eerste keer. Brrr. Zit nu op S02E05/6/7, geen idee precies, maar die Jane zit er nu bij. Vond dat het minste seizoen, maar ben benieuwd hoe het nu is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Goh. Die Skyler. In zo'n herkijk is ze nog 50x irritanter dan tijdens de eerste keer. Brrr. Zit nu op S02E05/6/7, geen idee precies, maar die Jane zit er nu bij. Vond dat het minste seizoen, maar ben benieuwd hoe het nu is. Haha! Ik zit nu in seizoen 5. Dat ze die trein overvallen. Geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Goh. Die Skyler. In zo'n herkijk is ze nog 50x irritanter dan tijdens de eerste keer. Brrr. Zit nu op S02E05/6/7, geen idee precies, maar die Jane zit er nu bij. Vond dat het minste seizoen, maar ben benieuwd hoe het nu is. Vond ik een vrij sterk seizoen juist. Je kunt ook voor het eerst zien dat Walt over lijken gaat voor Jessie/Meth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Haha! Ik zit nu in seizoen 5. Dat ze die trein overvallen. Geweldig. Ha dat van die trein :D mooi was dat ja Vond ik een vrij sterk seizoen juist. Je kunt ook voor het eerst zien dat Walt over lijken gaat voor Jessie/Meth. Qua motieven/psychologie/ontwikkeling is het een sterk seizoen inderdaad, maar vond dat wel de minste. Zeg niet dat het zwak is he (d) Vind alleen dat gezeik met die Jane zo irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Precies, dat vond ik juist wel weer mooi. :) Maar ik ben ook iemand die meer houdt van het begin bij series/films. (Opbouw qua verhaal) Dit had ik bij Breaking Bad nog meer omdat Walt zich opwerkt qua status. Wanneer je de serie opnieuw kijkt zie je ook heel duidelijk het verschil tussen Walt en Heisenberg, heerlijk. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Huhu ja, je ziet hem geleidelijk van kneusje naar baas gaan. Lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Nog 8 afleveringen en dan heb ik Breaking Bad er op zitten. Ik wil niet dat het stopt. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Dat gevoel hadden de meeste wel denk ik, had ik ook bij Prison Break. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten