Petterson Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Echt een bazenaflevering pur sang dit _O_. Huilen om Abed. En die animatie tijdens dat foosball duel tussen Jeff en Shirley was geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Leonard is pas baas. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Troy & Abed rap _O_ Brie in haar kerstoutfit, omfg :< :< :< :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Nieuwe ep? Morgen dan maar gelijk downloaden. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Is al te downloaden hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Dat kan ik niet op deze pc opt werk doen. Thuis op mn laptop gooien en morgennacht kijken. Naais. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Via torrent downloaden kan niet bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Heb internet op een pc die hier staat, geen draadloos op m'n laptop dus. Dus sowieso niet downloaden. ;) Maargoed Allison Brie in kerstoutfit is genoeg reden de download straks thuis aan te gooien! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Zeker doen, besteed normaal niet zoveel aandacht aan vrouwelijke acteurs maar dit valt niet te negeren :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 [spoiler=Alisson Brie - Santa Baby (laatste aflevering)][YOUTUBE]ebuYMnY289Q[/YOUTUBE] Dit dus :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Hubba Hubba HUBBA. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Dit is trouwens de laatste aflevering voor dat ze op pauze worden gezet, such a damn shame :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Zo zonde dat het nu even wordt stopgezet, zeker nadat ik deze aflevering heb gezien. Paar keer toch wel weer hardop gelachen, vooral de stukjes met Troy en Abed waren (als altijd) geweldig. En Annie:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Ook gezien. :mrgy: Annie zou mij ook wel over weten te halen voor een Glee-club zo hoor. :love: Abed heldje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Inderdaad ontiegelijk zonde dat het op "hold" wordt gezet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 http://www.nbc.com/community/video/troy-and-abed-rap-christmas-infiltration/1372231 Ik ga jullie missen, jongens :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Vriend van me liet gisteren een stukje zien van die Chino: zegt ie in een stuk GAYYYYYYYYY! Dood lachen. Had zelf al een aflevering over een paintbal wedstrijd gezien en denk dat ik maar wat afleveringen ga downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Gisterennacht laatste 8 eps gezien van s2, wat een heerlijke humor _O_ Stuk voor stuk geniale personages, beste serie die ik al gezien heb binnen dit genre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 De serie komt weer terug, vanaf 15 maart nieuwe afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 YES! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Geweldig nieuws, (één van) de beste comedyserie(s) op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Mooi nieuws na het slechte nieuws van vorige week. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThomasHeen Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Vanavond gaan we dan eindelijk weer beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 16 maart 2012 Share Geplaatst 16 maart 2012 Troy & Abed. :mrgy: Redelijke ep, maar die twee zorgen altijd wel voor een lach. Al met al tof dat het weer begonnen is. Die blonde chick opt einde mag btw wel vaker in de serie voorkomen. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 maart 2012 Share Geplaatst 16 maart 2012 Jezus wat heb ik deze serie gemist. Was weer een heerlijke aflevering om mee te beginnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten