Ben Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Lost is een Amerikaanse televisieserie over een aantal mensen dat na een vliegtuigcrash strandt op een mysterieus tropisch eiland. Elke aflevering wordt er daarnaast gefocust op het leven van één van de personages, voorafgaand aan de crash via een flashback, of (vanaf seizoen 4) als vooruitblik op het leven na het eiland (via een flashforward), of (vanaf seizoen 6) als flash sideways, waarbij de dan nog overlevenden te zien zijn in een 'ander leven'. De serie is grotendeels op het Hawaïaanse eiland Oahu opgenomen. Wie kijkt deze serie? Ik ben zelf een echte fanaat. In het weekend kijk ik elke avond gezellig thuis met het vriendinnetje een dvdtje van Lost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 27 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2011 Lost is een Amerikaanse televisieserie over een aantal mensen dat na een vliegtuigcrash strandt op een mysterieus tropisch eiland. Elke aflevering wordt er daarnaast gefocust op het leven van één van de personages, voorafgaand aan de crash via een flashback, of (vanaf seizoen 4) als vooruitblik op het leven na het eiland (via een flashforward), of (vanaf seizoen 6) als flash sideways, waarbij de dan nog overlevenden te zien zijn in een 'ander leven'. De serie is grotendeels op het Hawaïaanse eiland Oahu opgenomen. Wie kijkt deze serie? Ik ben zelf een echte fanaat. In het weekend kijk ik elke avond gezellig thuis met het vriendinnetje een dvdtje van Lost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Ik heb de hele serie gevolgd, zaten paar mindere seizoenen tussen maar de meeste waren goed te doen. Ik vond seizoen 1 wel het leukste denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Begin was het iig beter dan later maar dat wil niet zeggen dat ik niet van de hele serie heb genoten, echt een top serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Het einde vond ik wel een grote sof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 28 januari 2011 Share Geplaatst 28 januari 2011 Haha deze serie heeft 6 jaar van mn leven gedomineerd. Hoewel misschien niet altijd even sterk, heeft deze serie zo'n enorme impact gehad op zoveel fronten. Fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulrq77 Geplaatst 1 februari 2011 Share Geplaatst 1 februari 2011 toffe serie, wel erg verslafend:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Haha deze serie heeft 6 jaar van mn leven gedomineerd. Hoewel misschien niet altijd even sterk, heeft deze serie zo'n enorme impact gehad op zoveel fronten. Fenomenaal. Zeker 2. Alleen dat einde ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Fenomenaal. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Gisteren eindelijk de laatste aflevering gezien. Fantastische serie, alleen het einde ;e Zwaar teleurstellend. Seizoen 1 echt fantastisch, alleen vanaf daar werd het steeds minder, al bleef het wel nog leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Vandaag afgekeken, heb 6 seizoenen genoten_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Een prestatie an sich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 februari 2013 Share Geplaatst 28 februari 2013 Zooo zeg dat. Wel echt zin om een keer seizoen 1 terug te zien, net als van Prison Break.. maar tijd? :| Studenten hebben geen tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Seizoen 1 en 2 echt in 2 weken gezien in de vakantie volgens mij, daarna begon mijn concentratie weg te gaan omdat het steeds vreemder werd. Jammer, want het begon zo sterk. Zelfde geld voor prison break inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Eindelijk is aan begonnen, eerste 12 eps gezien ofzo, prima serie (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 januari 2014 Share Geplaatst 18 januari 2014 Wacht maar tot je bij seizoen 5 ofzo bent, man man daar ben ik afgehaakt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Wacht maar tot je bij seizoen 5 ofzo bent, man man daar ben ik afgehaakt hoor. Haha, even genieten van de eerste seizoenen dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten