vinnypassy Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik denk dat deze komedie in Nederland nog wat onbekend, of anders ondergewaardeerd is. Dit topic is er om het onder de mensen te brengen, of anders voor de normale reden: erover praten. Bij seizoen één en twee heb ik gelachen als nooit tevoren (net iets minder dan Modern Family). Mijn type humor: lekker 'slecht', lekker bashen naar je vrienden, lekker zinloos en vooral hard lachen. Seizoen drie heb ik nog niet gezien, omdat ik de Nederlandse dvd wil hebben maar niet kan krijgen. It's Always Sunny in Philadelphia is an American television sitcom that premiered on FX on August 4, 2005. The series was created and developed by Rob McElhenney, Glenn Howerton and Charlie Day, who also star in the show. The series follows the exploits of "The Gang", a group of self-centered friends who run Paddy's Pub, a relatively unsuccessful Irish bar in South Philadelphia, Pennsylvania. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik denk dat deze komedie in Nederland nog wat onbekend, of anders ondergewaardeerd is. Dit topic is er om het onder de mensen te brengen, of anders voor de normale reden: erover praten. Bij seizoen één en twee heb ik gelachen als nooit tevoren (net iets minder dan Modern Family). Mijn type humor: lekker 'slecht', lekker bashen naar je vrienden, lekker zinloos en vooral hard lachen. Seizoen drie heb ik nog niet gezien, omdat ik de Nederlandse dvd wil hebben maar niet kan krijgen. It's Always Sunny in Philadelphia is an American television sitcom that premiered on FX on August 4, 2005. The series was created and developed by Rob McElhenney, Glenn Howerton and Charlie Day, who also star in the show. The series follows the exploits of "The Gang", a group of self-centered friends who run Paddy's Pub, a relatively unsuccessful Irish bar in South Philadelphia, Pennsylvania. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Hilarische serie inderdaad, ben alleen wegens tijdgebrek ergens halverwege seizoen twee vastgelopen. Vooral Dennis is geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Als het op Comedy Central komt kijk ik het meestal wel. Geniale serie _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Als het op Comedy Central komt kijk ik het meestal wel. Geniale serie _O_. Ja dit. Was eerst altijd op een vast tijdstip, toen keek ik het altijd. Maar nu zie ik het zelden op CC meer komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Net de eerste eps gezien en ik mag het. De sfeer en de stijl enzo, vrij hard is het en dat mag ik wel. Nu de eps: charlie wants an abortion, begint leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Topic teruggezocht. Heb seizoen 1 en 2 al lang op mijn schijf staan, op de watchlist zogezegd. Vanavond/vannacht het eerste seizoen gekeken (opnieuw) en net de eerste van seizoen 2 aangezet. Heerlijke komedie zeg! Ik zie dat ze in 2013 nog steeds runnen, iemand die het nog volgt en kan zeggen of het zo goed blijft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Echt een geweldige serie, het niveau zal nog stijgen al heeft de serie ook een dipje rond seizoen 7/8. Ook alle personages zijn goed, het mooiste is nog hoe die Dennis doet alsof hij het meest normaalst is terwijl juist hij het meest fucked up is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2013 Ik had het in S4 eigenlijk wel gezien, het is toch wat vaak van hetzelfde. S01 en S02 vond ik super, daarna ben ik mijn interesse wat kwijtgeraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 It's Always Sunny In Philadelphia Heb het paar keer een kans gegeven als het op comedy central op was. Blijf het vooral vervelend vinden. Dat geschreeuw de hele tijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Nou [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; ik zit in seizoen 4 en het niveau neemt niet af. Ook niet toe, het is een heerlijk tussendoortje of een serie die je een uurtje aanzet terwijl je op de bank ligt. Helaas niet huilen van het lachen zoals bij Office US, P&R en MF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2013 Precies, veel meer is het niet. Maar het kijkplezier nam bij mij toch af, weet ook niet waarom. Zag pas nog een aflevering op CC en dat was wel weer oké, maar het ging toch niet kriebelen om het weer op te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten