Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Office US

Bm

Aanbevolen berichten

The Office US

Kende de serie al een beetje door losse afleveringen op tv enzo, en daardoor ook wel tegen kleine spoilers aangelopen, maar ben van voren begonnen en net seizoen 2 af, echt een heerlijke serie _O_ dacht eerst dat t slechts kale humor was maar dr zitook wel enig sentiment in en dat maakt het t voor mij wel af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, season finale gezien van seizoen 9, en nu dus klaar met The Office. Een serie die ik al ik weet niet hoe lang volg.

Traantje weggepinkt ook hoor, wat een geweldige serie zeg. Michael Scott ook weer, met z'n ''That's what she said'' :-D

Ga het missen, en absoluut nog heel vaak terugkijken.

Denk dat het voor de cast ook zeer emotioneel geweest is, om na 9 jaar te hebben samengewerkt opeens elkaar amper meer te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was inderdaad een mooi einde, vond het ook wel mooi toen Jim in één van de laatste afleveringen die DVD liet zien aan Pam en toen nog dat blaadje gaf wat hij echt waaaaay back uit die theepot had gevist die hij haar toen voor kerst had gegeven.

En was prachtig dat Michael inderdaad even terug kwam, ook nog met zo'n verhaal dat het voor hem voelde alsof al zijn kinderen met elkaar trouwden en dat dat toch de droom is van iedere ouder...:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk tijd gevonden om afgelopen week het laatste seizoen te kijken. Erg sterk seizoen, maar die laatste twee dubbele afleveringen... Fenomaal hoor, anderhalf uur met een brok in mn keel gezeten. Wat een mooie personages zijn het toch geworden door de jaren heen. En Jim en Pam, beste koppel ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie serie. Vervelend alleen dat ik regelmatig eps op Comedy Central enzo heb gekeken, maar nooit echt consequent een seizoen enzo. Alles door elkaar dus. Wil wel ff alles vanaf het begin kijken, maar heb een hekel aan herhalingen huhu. Denk dat ik maar gewoon het laatste seizoen doe, heb het meeste wel gezien denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Office US

Mooie serie. Vervelend alleen dat ik regelmatig eps op Comedy Central enzo heb gekeken, maar nooit echt consequent een seizoen enzo. Alles door elkaar dus. Wil wel ff alles vanaf het begin kijken, maar heb een hekel aan herhalingen huhu. Denk dat ik maar gewoon het laatste seizoen doe, heb het meeste wel gezien denk ik.

Ik raad je aan vanaf begin te kijken, dan is de serie wel op zn best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites