RanDMC Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 The Office US Kende de serie al een beetje door losse afleveringen op tv enzo, en daardoor ook wel tegen kleine spoilers aangelopen, maar ben van voren begonnen en net seizoen 2 af, echt een heerlijke serie _O_ dacht eerst dat t slechts kale humor was maar dr zitook wel enig sentiment in en dat maakt het t voor mij wel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Heather :< Damn, Dwight, baasje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Nou, season finale gezien van seizoen 9, en nu dus klaar met The Office. Een serie die ik al ik weet niet hoe lang volg. Traantje weggepinkt ook hoor, wat een geweldige serie zeg. Michael Scott ook weer, met z'n ''That's what she said'' :-D Ga het missen, en absoluut nog heel vaak terugkijken. Denk dat het voor de cast ook zeer emotioneel geweest is, om na 9 jaar te hebben samengewerkt opeens elkaar amper meer te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Was inderdaad een mooi einde, vond het ook wel mooi toen Jim in één van de laatste afleveringen die DVD liet zien aan Pam en toen nog dat blaadje gaf wat hij echt waaaaay back uit die theepot had gevist die hij haar toen voor kerst had gegeven. En was prachtig dat Michael inderdaad even terug kwam, ook nog met zo'n verhaal dat het voor hem voelde alsof al zijn kinderen met elkaar trouwden en dat dat toch de droom is van iedere ouder...:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 The Office US Halverwege seizoen 7 nu ofzo en wat een geweldige serie blijft t ook _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 The Office US Klaar met de serie :cab: laatste 2 seizoenen zaten achteraf gezien toch wat mindere epi's in, Steve Carrel wordt gewoon gemist. Maar blijft een topserie en absoluut een van mn favorieten, zeer jammer dat het voorbij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik vond juist dat ze zijn vertrek over all goed hadden opgevangen.. en zijn cameo in de laatste ep... zo geniaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Mwah die paar afleveringen halverwege het eerste seizoen na zijn vertrek waren ze inderdaad wat zoekende had ik het idee en vond ik ook wat minder, laatste seizoen vond ik wel weer prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Eindelijk tijd gevonden om afgelopen week het laatste seizoen te kijken. Erg sterk seizoen, maar die laatste twee dubbele afleveringen... Fenomaal hoor, anderhalf uur met een brok in mn keel gezeten. Wat een mooie personages zijn het toch geworden door de jaren heen. En Jim en Pam, beste koppel ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Inmiddels long over-due seizoen 1 & 2 op DVD gekocht, en geen spijt van gekregen. Keer op keer kapot gaan om Dwight ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Mooie serie. Vervelend alleen dat ik regelmatig eps op Comedy Central enzo heb gekeken, maar nooit echt consequent een seizoen enzo. Alles door elkaar dus. Wil wel ff alles vanaf het begin kijken, maar heb een hekel aan herhalingen huhu. Denk dat ik maar gewoon het laatste seizoen doe, heb het meeste wel gezien denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 The Office US Mooie serie. Vervelend alleen dat ik regelmatig eps op Comedy Central enzo heb gekeken, maar nooit echt consequent een seizoen enzo. Alles door elkaar dus. Wil wel ff alles vanaf het begin kijken, maar heb een hekel aan herhalingen huhu. Denk dat ik maar gewoon het laatste seizoen doe, heb het meeste wel gezien denk ik. Ik raad je aan vanaf begin te kijken, dan is de serie wel op zn best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten