Pino Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Heerlijke aflevering al [spoiler=Dexter]zag ik wel al meteen toen Hannah bij Deb kwam dat ze dat water zou vergiftigen, dat was te nadrukkelijk in beeld dat Deb water uit een flesje dronk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 [spoiler=Dexter] Ik denk niet dat Hannah Deb vergiftigd heeft, maar dat ze zichzelf vergiftigd heeft en zo het ongeluk in scene heeft gezet. We zagen eerder al in de aflevering dat ze weinig moeite had om bewijs te planten... Wel een nice move van LaGuerta trouwens, die zag ik niet aankomen. Volgende week finale, wordt knallen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 [spoiler=.]Inderdaad, ik weet het niet, geloof het ook niet helemaal dat Hannah het heeft gedaan. En LaGuertaaaaaaa hoohohohohohohohohohohohohohohohohoh Ben overigens seizoen 1 aan het kijken, wel leuk om Doakes dan zo te zien. En een jongere Deb. Enorme ontwikkeling doorgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 [spoiler=Dexter] Ik denk niet dat Hannah Deb vergiftigd heeft, maar dat ze zichzelf vergiftigd heeft en zo het ongeluk in scene heeft gezet. We zagen eerder al in de aflevering dat ze weinig moeite had om bewijs te planten... Zo had ik het nog niet bekeken zou wel mooi zijn. En dat van La gueeta was inderdaad een mooie move Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 [spoiler=Dexter]Mijn gok is dat die Arlene Shram het heeft gedaan om haar gezin te beschermen Zieke trailer voor volgende week trouwens :< Past helemaal bij dit geweldige seizoen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 SURPRISE MOTHERFUCKER Volgende week wordt afsluiter beste seizoen tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the_tiger17 Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 [spoiler=Dexter]Mijn gok is dat die Arlene Shram het heeft gedaan om haar gezin te beschermen Zieke trailer voor volgende week trouwens :< Past helemaal bij dit geweldige seizoen _O_ Dat zou ook wel eens kunnen, ik hoop wel dat het nog uitgeklaard zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 [spoiler=Dex]Ik heb echt een hekel aan de twist in de series, eindelijk ben ik positiief over Dex en Hannah, en hoppaaaa. Maar volgende week kerel, volgende week :< Word weer een hel om te wachten tot volgend seizoen, wat volgens mij het laatste seizoen is toch? Verder ja, ik hou niet zo van de drama kant waar ze dit seizoen de nadruk op leggen, ook het feit dat ze normaal een heel seizoen opbouwen naar een ultieme climax en nu eigenlijk totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 (bewerkt) Dat gedoe met LaGuerta is toch een aardige climax imo. Daar kijk ik echt heel erg naar uit. Al snap ik wel wat je bedoelt. Zat net ff te denken, meestal toch wel 1 'badguy' die redelijk centraal staat maar nu moest ik echt ff denken wie het ook alweer was. Ze hadden wel wat meer met Isaac kunnen doen. Dacht aan het begin ook dat het die kant op zou gaan, maar ach, ik vermaak me prima met dit seizoen en kan ook echt niet wachten op de seasonfinale :< [spoiler=en je spoiler]Ik wilde Hannah vertrouwen, maar kon het niet. Deze ep begon dat vertrouwen, zonder echte reden, te groeien, en opeens dit huhu :-D 11 december 2012 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 (bewerkt) Dat zeer zeker, maar dat is dit seizoen eigenlijk amper aan bod gekomen. Ja, Laguerta was rustig bezig met onderzoeken naar de BHB, maar itt tot de voorgaande seizoenen (waar het hele seizoen om het hele seizoen naar de finale word toegewerkt) komt het verhaal van de seasonfinal eigenlijk amper aan bod. Ik heb ook dankzij dit echt het vermoeden dat het Isaac/Hannah verhaal meer een zoethoudertje is geweest omdat ze geen volledig seizoen wouden/konden verzinnen rondom het onderzoek van Laguerta en de BHB. [spoiler=Laatste episode]Wat me wel heel erg tegenstaat is de onlogica in het aangeven van Hannah. Zoals jullie hier al zeggen, Debra heeft zichzelf zo goed als zeker gedrugd om de schuld aan Hannah te kunnen geven, want zoals Hannah zelf uitlegt had een 2e jaars lawstudent al gehakt gemaakt van die zogenaamde getuige dus had ze eigenlijk geen echte angst. Dat Dexter haar vervolgens aan Debra overlevert is het allerdomste wat hij ooit kon doen, al helemaal met Laguerta op zijn dak, Hannah weet van zijn Dark Passanger, en wat houdt haar op dit moment tegen om net als bij Wayne Randall Dexter te gebruiken om zelf een strafvermindering te krijgen. Verder vraag ik me af wat er nou met Doakes is, die is toch 100% zeker dood? Is het dan een herinnering, want ik kan me de tekst niet voor de geest halen uit een eerdere episode (de tekst zelf wel, de plek niet), en als hij nog leeft dan stop ik per direct met kijken, want dat is te ongeloofwaardig, alsof Doakes even 3/4 jaar wacht om Dexter terug te pakken. 11 december 2012 bewerkt door Big Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Klopt, daar had ik ook al over na gedacht. Heb het idee dat ze halverwege maar dachten 'meh, we doen wat anders' :cab: [spoiler=.]Op het moment dat Hannah werd opgepakt dacht ik gelijk: 'oke, en wanneer gaat ze Dex verraden?' De tekst was btw in een haven o.i.d. Doakes was Dexter gevolgd dacht ik. Geen idee meer wat Dexter daar precies deed. [YOUTUBE]PBXVYM4zlDg[/YOUTUBE] Heerlijk trouwens hoe Doakes 'asshole' zegt. Ass-hoo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ja klopt, maar volgens mij zie je hem nu op het politiebureau binnen lopen met die tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ik denk eigenlijk dat er wat documenten gevonden worden ofzo. Foto's, aantekeningen, whatever, van Doakes over Dexter. Of nja, eigenlijk denk ik dat niet, want dan zou dit het laatste seizoen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=Dexter]Ik dacht inderdaad ook dat Dexter Hannah nooit zou kunnen aangeven, omdat Hannah dan Dexter zou aan kunnen geven, maar van de andere kant. Hannah heeft geen bewijzen en ze zullen Dexter eerder geloven dan een crimineel als Hannah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=.]Het zou daarentegen wel zorgen voor 600000% overtuiging bij LaGuerta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=.]Het zou daarentegen wel zorgen voor 600000% overtuiging bij LaGuerta. [spoiler=La Guerta]Maar La Guerta is ook geen zuivere koffie. Zou me ook niks verbazen als dat gedoe met La Guerta en die ene hoge baas (ben zijn naam kwijt Michaels of zo?) ook boven water komt en dat La Guerta kan wieberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=.]Klopt, maar in principe heeft Hannah/Dexter daar niks mee te maken. Dus dat staat los van elkaar. Enige die een link is tussen LaGuerta's 'fouten' en Dexter is Deb. Mja, lijkt me ook niet dat ze Deb zomaar even geloven als ze haar captain beschuldigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Al met al gaat het volgende week wel een heerlijke aflevering worden denk ik, en ik vrees weer voor een mega cliffhanger zoals vorig seizoen. En dan weer 10 maanden wachten..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=Dexter]Dus jullie denken dat Deb zichzelf heeft vergiftigd? En vervolgens de auto in is gestapt? :cab: Lijkt me niet echt logisch dat ze haar leven op het spel zou zetten, zag die auto :cab: Nou ja het zou kunnen, maar zou heel vreemd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Wordt een spetterende finale hoor. Mits een goed einde het beste seizoen totnogtoe imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Het beste seizoen tot nog toe weet ik niet, maar wel het beste seizoen sinds de vierde. En volgende week idd : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=Dexter]Dus jullie denken dat Deb zichzelf heeft vergiftigd? En vervolgens de auto in is gestapt? :cab: Lijkt me niet echt logisch dat ze haar leven op het spel zou zetten, zag die auto :cab: Nou ja het zou kunnen, maar zou heel vreemd zijn. [spoiler=Dexter]Nee ik denk dat helemaal niet. Ik denk toch nog steeds dat Hannah dat gedaan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ok, maar Lange is al 'zo goed als zeker' en Petterson komt ermee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=.]Waarom zou Hannah het gedaan hebben? Immers had Deb vrij weinig aan die getuige. Daarnaast had Hannah dus nog nooit een fout gemaakt. Weet niet of dat gif dat ze gebruikt getraceerd kan worden? Meen me te herinneren dat ze bij Sal Price niks hadden gevonden, anders zat Hannah al vast natuurlijk. Dus waarom zou ze nu dan opeens overstappen op een manier waarvan ze helemaal niet zeker is dat het werkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=.]Waarom zou Hannah het gedaan hebben? Immers had Deb vrij weinig aan die getuige. Daarnaast had Hannah dus nog nooit een fout gemaakt. Weet niet of dat gif dat ze gebruikt getraceerd kan worden? Meen me te herinneren dat ze bij Sal Price niks hadden gevonden, anders zat Hannah al vast natuurlijk. Dus waarom zou ze nu dan opeens overstappen op een manier waarvan ze helemaal niet zeker is dat het werkt? [spoiler=dexter]Ja maar nu is er geen gif gebruikt, maar die medicijnen van Deb. Bovendien hoe kon die Arlene weten dat Deb aan die pillen zat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten