Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik moet moeite doen om het te begrijpen dus dan pak ik er liever een nl'se ondertiteling bij.

Iemand er al één gevonden? (d) Op bierdopje.com nog niks

Moeite doen voor dit soort Engels is echt schandalig eigenlijk, vooral als je bedenkt dat wij doodgegooid worden met Engels. Schakel de subs uit en doe het een aantal weken zonder, daarna zal je nooit meer subs nodig hebben. Het is ook echt nie zo dat ze hele moeilijke taal of vaktermen gebruiken in Dexter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je gelijk hebt Michael, maarja als ik 's avonds thuiskom na een dag werken wil ik gewoon lekker relaxt een filmpje kijken zonder te hoeven doen. Het is niet zo dat ik totaal geen Engels kan ofzo..

Er is inmiddels al iets op bierdopje.com trouwens :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoilert]Nou, de echte reden van de interesse in Dexter weten we niet, ook waarom hij die hand naar Dexter stuurde weten we ook niet precies. Dat hele ''ik doe het omdat je mijn spel niet leuk vond'' geloofde ik geen flikker van, want de hand kocht Lewis al online voordat hij Dexter had aangesproken over de game. Nee, dat verhaal had een mooie potentie (mooier dan van die gekke Russen als je het mij vraagt) maar ik heb ook het gevoel dat ze het hebben afgekapt.

Dit seizoen overtuigd me nog niet echt, jammer want na seizoen 4 was ik helemaal verkocht. Nu begin ik al lichtelijk te twijfelen of ik Dexter elke week ga volgen of ga wachten tot het seizoen voorbij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond deze afleveringen echt heel tof :D

[spoiler=""]Vind het altijd wel leuk als je zo in het verhaal zit dat je denk te weten wat er gezegd gaat worden. Die scène van Deb en Dexter: "Glad. What does that make me?", "Human" zat ik al te bedenken. Echt tof dat Deb een beetje zo begint te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites