Pieter Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Eerste twee seizoenen waren dik, daarna heb ik er eigenlijk niet meer van genoten. Meer plichtmatig kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Eerste twee seizoenen waren dik, daarna heb ik er eigenlijk niet meer van genoten. Meer plichtmatig kijken. Seizoen 4 niet???? Vond ik t beste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Zegt genoeg dat ik niet meer weet wat er toen gebeurde. Trinity toch? Het einde was ziek, dat was een scene die me bij zal blijven, maar de lijn in seizoen 1 en 2 was elke week wachten op maandag, toen vond ik het ook echt een van de beste series ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Zegt genoeg dat ik niet meer weet wat er toen gebeurde. Trinity toch? Het einde was ziek, dat was een scene die me bij zal blijven, maar de lijn in seizoen 1 en 2 was elke week wachten op maandag, toen vond ik het ook echt een van de beste series ooit. Kun je dat nog echt eigenlijk, "in" een serie komen wanneer je telkens een week wacht op een ep? Ik doe dat nooit meer eigenlijk, de enige series die ik kijk (heel weinig tegenwoordig) zijn series die zijn afgelopen of aan hun laatste seizoenen bezig zijn. Zodat ik alles snel achter elkaar kan kijken. Van Dexter heb ik enkel S8 nu week per week moeten kijken en het is ook het enige seizoen waar ik niet "in" kon komen. editje: ik deed het ook met OTH, elke week ep dloaden en ben op een gegeven moment ook gewoon gekapt met kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Kun je dat nog echt eigenlijk, "in" een serie komen wanneer je telkens een week wacht op een ep? Ik doe dat nooit meer eigenlijk, de enige series die ik kijk (heel weinig tegenwoordig) zijn series die zijn afgelopen of aan hun laatste seizoenen bezig zijn. Zodat ik alles snel achter elkaar kan kijken. Van Dexter heb ik enkel S8 nu week per week moeten kijken en het is ook het enige seizoen waar ik niet "in" kon komen. editje: ik deed het ook met OTH, elke week ep dloaden en ben op een gegeven moment ook gewoon gekapt met kijken Vind ik ook. Heb het geluk dat ik met Breaking Bad nu net mee ben terwijl zondag de laatste aflevering is. Voor mij persoonlijk is het de beste serie dat ik al gezien heb. Sowieso als je week per week kijkt heb ik ook het gevoel dat je makkelijker teleurgesteld wordt. Beste voorbeeld is HIMYM, volg die ook nu al 4 jaar week per week en het wordt er niet beter op. Friends daarnaast heb ik in één ruk uitgekeken en kan er echt blijven van genieten. Over Dexter, blijkbaar heb ik net op het hoogtepunt gestopt, na s4 dus, best :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Ik heb door alle negatieve reacties ook gewoon 0,0 zin om de afleveringen te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Ik heb er tot nu toe 3 of 4 gekeken, maar weinig behoefte nog om door te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Met pijn en moeite de laatste 2 afleveringen gekeken. Eigenlijk had deze serie maar op 1 manier kunnen en moeten eindigen, namelijk [tekst]met de onthulling van Dexter[/tekst]. Dat het niet zover is gekomen, is tot daar aan toe, maar dit einde vond ik bijna een belediging aan het adres van het publiek. [tekst]Toen Saxon die kerel neermepte en z'n auto stal, omgeven door flink wat voorbijgangers, zat ik al zo: :cab:, maar toen Dex vervolgens doodleuk zn dode zus het ziekenhuis uitrolde en in zn boot laadde, had het ik niet meer hoor :D:r[/tekst] Maar enfin, 4 erg sterke seizoenen mogen zien, jammer dat het zo heeft moeten eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Het feit dat we Dexter nooit op de vlucht hebben gezien gaat er bij mij ook niet echt in idd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 :-D aflevering net gekeken. Kan er nu eigenlijk pas om lachen. Zat eerst 56 minuten zo: Heb ook gelijk maar even de wikipedia pagina van Harry Houdini aangepast. [spoiler=.] Manmanmanmanman dit sloeg nergens op he. [tekst] Toen Deb in coma oid lag, ok, wel ff slikken. Maar daarna. MANMANMANMANAMNAMAKANMANMAMNANMAEMNRFAHAHAHAHHAEHISTGIAHEGIAEGHIAEGHAEHIGAS IM FUCKING DONE. [/tekst] Serieus hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Ik heb de finale dus eindelijk gezien, na alle negatieve reacties vond ik het niet nodig om moeite ervoor te doen, dus moest wachten op een nieuwe laptop. Die heb ik inmiddels, en heb dus Dexter gekeken. En nu weet ik niet of het kwam omdat ik er 0,0 van verwacht had, maar ik vond hem niet eens zo slecht eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Nouja het 'idee' en de motivatie van Dexter vond ik wel oke, maar het is natuurlijk belachelijk slecht uitgewerkt door de makers. Allereerst hadden ze iets meer kunnen doen in het verhaal, maar daarnaast wordt deze matige verhaallijn gewoon minachtend uitgevoerd. Ik bedoel [tekst] jongens, hij gaat in een bootje een storm in. Maar Dexter Houdini leeft gewoon nog hoor. Ja. Wat is dit? Hebben de Gebroeders Grimm dit geschreven? [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten