Hansje Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Woehoew, mooie finale van seizoen 1 hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Uiteindelijk heb ik me ook elke keer wel vermaakt en keek het als een tierelier weg. Echter, Dexter is altijd van danige kwaliteit geweest (ook seizoen 5, ik snap nog steeds niet dat daar zoveel kritiek op is) dat dit onder de maat is. Het is nog wel boven de maat van menig andere serie, maar van Dexter mag je echt wel meer verwachten. Daarom scoort de serie ook nog wel voldoende bij mij, maar op wiw is het bij mij slechts een 7 en dat is het laagste cijfer dat ik ooit aan een serie heb gegeven. De kritiek op seizoen 5 komt vooral omdat seizoen 4 tegen het perfecte aan zat, misschien zelfs wel perfect was. Dan is het gewoon moeilijk om dat te evenaren. Heb trouwens ook gewoon met ''plezier'' gekeken hoor, maar het is gewoon inderdaad niet wat je er van verwacht. Seizoen 4 Seizoen 1 Seizoen 2 Seizoen 3 Seizoen 5 Seizoen 6 Op volgorde van goed naar slecht, nu is het afwachten waar ze naar toe gaan, blijf het gewoon netjes volgen tot het einde, zoals het hoort, maar het mag allemaal wel weer wat beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Bij mij dezelfde volgorde, alleen vind ik 3 wat slechter dan 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ik vind/vond Lumen gewoon echt :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ik zie me pa nu seizoen 4 kijken, ben echt jaloers:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ja, Hansje ook al zo'n mazzelpik. Maarja, ik heb het ook afgelopen zomer pas voor het eerst gezien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 @Lange: Ik vond dat juist super, maar dan ook echt super (ik moest er even aan wennen, maar eenmaal gewend was ik toch wel aardig verkocht). Dexter lijkt eindelijk zijn draai op een toffe manier te hebben gevonden met Rita en zijn zoontje, maar dat wordt natuurlijk op een bizarre manier verbroken (S04). Daarna valt hij in een gat (S05), maar trekt Lumen hem daaruit op een manier waar hij al jaren van droomde, namelijk door zijn donkere passagier te kunnen delen en daar geen prijs voor te hoeven betalen. Ik vond het een enorm sterke navolging op een bizar goed seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 Ik denk dat Dexter superkrachten heeft gekregen, want anders moet iemand me uitleggen hoe hij Travis vanaf het dak in zijn auto krijgt zonder dat IEMAND het ziet ;e ;e ;e Serieus, hoe erg dit verhaal geschreven is zonder ook maar rekening te houden met realisme en logica is niet normaal. Maar dat is sowieso Dexter, want is er niemand hier die het raar vind dat Batista maar even voor het gemak vergat dat hij Dexter en Trinity in het politiebureau samen zag? De enige reden dat ze het negeren is omdat het te lastig is daar logisch onderuit te komen, dus ze doen maar alsof Batista een stoner is met het geheugen van een alzheimer patiënt. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 Net even de laatste vijf afleveringen gekeken van seizoen 6, wel tof dat de Geller-theorie klopte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 Helemaal niks tof, want ik had het niet door tot jij het zei :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Serieus, hoe erg dit verhaal geschreven is zonder ook maar rekening te houden met realisme en logica is niet normaal. Maar dat is sowieso Dexter,( want is er niemand hier die het raar vind dat Batista maar even voor het gemak vergat dat hij Dexter en Trinity in het politiebureau samen zag?) De enige reden dat ze het negeren is omdat het te lastig is daar logisch onderuit te komen, dus ze doen maar alsof Batista een stoner is met het geheugen van een alzheimer patiënt. :( Op dat moment was Trinity zijn gezicht nog helemaal niet bekend bij de politie. Echt waar Lange, je staat er van versteld hoe slecht wij mensen zijn in het herkennen van onbekende gezichten. Zo onrealistisch is het niet. Vele andere dingen in de serie overigens wel maar dat terzijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Nee, je kan me echt niet vertellen dat niemand zich dat herinnert nadat bekend is wie Trinity is, en al helemaal niet na de dood van Rita. Dat ze daar geen aandacht aan hebben besteed was voor mij het eerste moment dat ik zoiets had van hmmm, het is allemaal wel heel makkelijk opgelost/geschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Op dat moment is er gewoon niemand die aandacht besteed aan de twee, dus is het gezicht van Trinity waarschijnlijk niet eens opgeslagen bij iemand. En mocht dat wel zo zijn, dan is dat niet meer dan een alledaags contact wat je vaker ziet op een politiebureau met een vreemde. Dat komt dan echt niet ineens te boven wanneer zijn identiteit bekend wordt of na de dood van Rita. Kan natuurlijk wel, maar je hoeft er geen alzheimer voor te hebben om het te vergeten. Je moet voor de gein is gaan zoeken op Youtube naar de "Door experiment". Krijg je een beetje een idee hoe belabberd wij erin zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Ik ken de experimenten, maar dat zijn gewone mensen. Dit zijn allemaal getrainde politie agenten, en na de dood van Rita word er in een normaal onderzoek zeker gekeken naar de connectie tussen de moordenaar en Dexter. Als je me dan wilt vertellen dat er bij niemand een lampje gaat branden dat hij 2 dagen van te voren op het politiebureau is geweest en daar Dexter aansprak. Bij gewone mensen oke, bij getrainde politieagenten lijkt me het wat onwaarschijnlijk. Het had niet het einde van Dexter hoeven te betekenen, maar verhoord worden over dat had zeker moeten gebeuren na de dood van Rita. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Misschien kijk je toch iets teveel tv, Lange. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Lange, je weet toch wel dat televisie en realiteit 2 andere dingen zijn of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Dexter word neergezet als een realistische serie, dus dat is echt een nonsens argument. @ Vinny, klopt, maar dat betekend niet meteen dat ik ongelijk heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Lange, pas hebben we in een college naar een filmpje gekeken van een overval (geacteerd) waarbij de dader goed in beeld kwam. Iedereen heeft dat beeld bewust opgeslagen, en na een kwartier over koetjes en kalfjes praten moesten wij de dader eruit kiezen bij een Oslo-confrontatie (zo'n police lineup ofzo). Slechts 17% kon hem eruit halen, en dat terwijl we er extra op hebben gelet. Dan kan je nog zo getraind zijn als wat, maar als jij niet let op Trinity, dan gaat het je echt lastig lukken om dat weer te herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Dexter word neergezet als een realistische serie, dus dat is echt een nonsens argument. @ Vinny, klopt, maar dat betekend niet meteen dat ik ongelijk heb. Lange, please! Natuurlijk niet! dexter banjert als een soort Chuck Norris door de hele serie heen, je denkt toch niet dat de makers realisme voor ogen hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Dexter word neergezet als een realistische serie, dus dat is echt een nonsens argument. Ja het is inderdaad echt allemaal superrealistisch :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Hmm, misschien moet ik deze serie ook maar eens gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Lange, please! Natuurlijk niet! dexter banjert als een soort Chuck Norris door de hele serie heen, je denkt toch niet dat de makers realisme voor ogen hebben? Kom op zeg, ik moet me dus ook maar niet storen aan Travis die zonder moeite van het dak in de truck van Dexter verschijnt? Maarja, mate van realisme, mooi om te weten dat als Dexter in de seizoensopening straks wegvliegt naar Mars om de tijd terug te draaien met een tijdssteen jij er geen moeite mee hebt, ik wel. Net zoals met dit soort dingen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Misschien eens een maandje geen televisie kijken Lange ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 En jij een maandje je bek houden als er toch niets nuttigs uit kan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Tutututu, niet zo snel op je teentjes getrapt worden he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten