Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben sinds vandaag begonnen met deze serie. Hij stond al een langere tijd op mijn lijstje, maar het kwam er nooit van. Inmiddels 4 afleveringen gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat het me zeker aanspreekt. Vind vooral Dexter echt een heel sterk personage, de flashbacks met zijn vader zjn heel tof. Overkoepelend verhaal van seizoen 1 begint ook sterk. Als dit zo doorgaat dan word het een blijvertje. Als ik de geluiden op pagina 1 moet geloven dan komt dat vast goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben sinds vandaag begonnen met deze serie. Hij stond al een langere tijd op mijn lijstje, maar het kwam er nooit van. Inmiddels 4 afleveringen gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat het me zeker aanspreekt. Vind vooral Dexter echt een heel sterk personage, de flashbacks met zijn vader zjn heel tof. Overkoepelend verhaal van seizoen 1 begint ook sterk. Als dit zo doorgaat dan word het een blijvertje. Als ik de geluiden op pagina 1 moet geloven dan komt dat vast goed.

Debra en Masuka (eheheheheh) zijn ook echt bazen personages hoor.(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Debra vond ik aan het begin ook enorm irritant, maar inmiddels vind ik haar wel een must-have in de serie. Haar acteerwerk is erop vooruit gegaan en dat eeuwige gevloek is ook wel grappig. :)

Ik denk net omgekeerd over haar. Nu vind ik ze vrij irritant, al levert ze natuurlijk wel enorm sterk werk en is ze (misschien zelfs té) gepassioneerd in haar werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 vond ik echt heel sterk, seizoen 2 inmiddels ook afgerond, en ondanks minder dan seizoen 1, toch ook gewoon goed. Jammer dat Doakes uiteindelijk dood gaat, vond hem wel tof en de relatie met Dexter ook.. Seizoen 3 gaan we vandaag maar eens aan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach so, las het op Wikipedia, wist ik niet joh. Maar dit is mijn eerste volledige ervaring pas met Dexter, dus heb nog niet echt veel erover gelezen, wil verrast worden.

Word wel gek van dat ge-conjo van die Miguel.

Er zitten echt zulke sterke scene's in deze serie he, schandalig dat ik er nu pas aan begin. Bijvoorbeeld de scene met Dexter en die pedofiel in de supermarkt, of weer totaal anders, de scene met Camilla die Dexter vraagt haar ''te helpen''. Beide echt heel anders, maar o zo sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 vond ik echt heel sterk, seizoen 2 inmiddels ook afgerond, en ondanks minder dan seizoen 1, toch ook gewoon goed. Jammer dat Doakes uiteindelijk dood gaat, vond hem wel tof en de relatie met Dexter ook.. Seizoen 3 gaan we vandaag maar eens aan beginnen.

Schiet op met kijken!!, vanaf seizoen 3 wordt het nog leuker. Seizoen 4 is helemaal baas, vindt zelf seizoen 4 de beste van 'Dexter' tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites