Hurricane Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik ben volledig rond met de 5 seizoenen. Balen dat er nog geen 6e is :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Ik ben nu ook helemaal mee. Ik vind Lumen echt een cutie. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Ben sinds vandaag begonnen met deze serie. Hij stond al een langere tijd op mijn lijstje, maar het kwam er nooit van. Inmiddels 4 afleveringen gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat het me zeker aanspreekt. Vind vooral Dexter echt een heel sterk personage, de flashbacks met zijn vader zjn heel tof. Overkoepelend verhaal van seizoen 1 begint ook sterk. Als dit zo doorgaat dan word het een blijvertje. Als ik de geluiden op pagina 1 moet geloven dan komt dat vast goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Omelette du fromage ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Omelette du fromage ;D Dat is de andere Dexter. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Ben sinds vandaag begonnen met deze serie. Hij stond al een langere tijd op mijn lijstje, maar het kwam er nooit van. Inmiddels 4 afleveringen gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat het me zeker aanspreekt. Vind vooral Dexter echt een heel sterk personage, de flashbacks met zijn vader zjn heel tof. Overkoepelend verhaal van seizoen 1 begint ook sterk. Als dit zo doorgaat dan word het een blijvertje. Als ik de geluiden op pagina 1 moet geloven dan komt dat vast goed. Debra en Masuka (eheheheheh) zijn ook echt bazen personages hoor.(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Masuka tijdens die aflevering met die ratten (1x04 of 1x05) :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Masuka is echt een opperbaas. Denk dat ik seizoen 1 nog een keer ga kijken, vond ik toch wel het beste seizoen eigenlijk. Stond tot de laatste helft van 5 toch eenzaam bovenaan, maar vond 5 uiteindelijk ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Debra en Masuka (eheheheheh) zijn ook echt bazen personages hoor.(y) Debra is fucking irritant man. Altijd kapot ergeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Vind haar ook maar mwah, Angel, Dexter, Masuka, Doakes en Maria vind ik wel tof :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Debra vond ik aan het begin ook enorm irritant, maar inmiddels vind ik haar wel een must-have in de serie. Haar acteerwerk is erop vooruit gegaan en dat eeuwige gevloek is ook wel grappig. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Dexter en Masuka steken er wel bovenuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Masuka is sowieso beest. Hele serie is gewoon top :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Debra vond ik aan het begin ook enorm irritant, maar inmiddels vind ik haar wel een must-have in de serie. Haar acteerwerk is erop vooruit gegaan en dat eeuwige gevloek is ook wel grappig. :) Ik denk net omgekeerd over haar. Nu vind ik ze vrij irritant, al levert ze natuurlijk wel enorm sterk werk en is ze (misschien zelfs té) gepassioneerd in haar werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Seizoen 1 vond ik echt heel sterk, seizoen 2 inmiddels ook afgerond, en ondanks minder dan seizoen 1, toch ook gewoon goed. Jammer dat Doakes uiteindelijk dood gaat, vond hem wel tof en de relatie met Dexter ook.. Seizoen 3 gaan we vandaag maar eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Debra was irl vriendin van Dexter, hijzelf heeft kanker overwonnen, en nadat hij dit overwonnen had, is ze bij hem weggegaan. Tot zover de nutteloze feitjes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ja omdat ie een ander had geneukt toch? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik snap het niet, wat bedoel je met irl? (ja, in real life, maar welk echte leven?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Het echte leven als in Michael C. Hall (ofzo) en hoe die Debra dan ook in het echt mag heten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ach so, las het op Wikipedia, wist ik niet joh. Maar dit is mijn eerste volledige ervaring pas met Dexter, dus heb nog niet echt veel erover gelezen, wil verrast worden. Word wel gek van dat ge-conjo van die Miguel. Er zitten echt zulke sterke scene's in deze serie he, schandalig dat ik er nu pas aan begin. Bijvoorbeeld de scene met Dexter en die pedofiel in de supermarkt, of weer totaal anders, de scene met Camilla die Dexter vraagt haar ''te helpen''. Beide echt heel anders, maar o zo sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alderweireld. Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Seizoen 1 vond ik echt heel sterk, seizoen 2 inmiddels ook afgerond, en ondanks minder dan seizoen 1, toch ook gewoon goed. Jammer dat Doakes uiteindelijk dood gaat, vond hem wel tof en de relatie met Dexter ook.. Seizoen 3 gaan we vandaag maar eens aan beginnen. Schiet op met kijken!!, vanaf seizoen 3 wordt het nog leuker. Seizoen 4 is helemaal baas, vindt zelf seizoen 4 de beste van 'Dexter' tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Seizoen 3 episode 8 inmiddels, dus dat komt wel goed. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ondanks dat ik seizoen 3 het minste vind, is Jimmy Smits wel erg baas in S03 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik ben overtuigd, binnenkort maar eens aan seizoen 1 beginnen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Einde van seizoen 4 :|:|:cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten