RanDMC Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Nou kijk ik dit vrijwel zelden tot nooit meer, Brian hoort er gewoon in. :cab: Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Had het hier eigenlijk al wel verwacht maar. [spoiler=Pas op! Lees niet de Telegraaf, NU.nl of Twitter, en ook niet deze post als je niet bij bent] En dus geen grappig stukje ofzo, nee echt het einde van Brian. Word vervangen door een andere hond genaamd Vinnie (oid). Zo zonde. Las het vandaag op facebook, ben niet echt een volger van FG maar is er een reden voor de 'vervanging'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Niet echt volgens mij, ja het schok effect mss. Zie het op een of andere manier ook wel weer een grap/stunt zijn voor meer kijkers. Volgens mij zij dit de weken dat de kijkcijfers extra tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Las het vandaag op facebook, ben niet echt een volger van FG maar is er een reden voor de 'vervanging'? Het was zo dat de kijkcijfers van Family guy terugvielen. De maker van de serie wou dus op een manier iedereen weer wakker schudden, dus wat [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; zegt en een soort van 'wraak nemen' zoals hij het omschreef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 Dus, Brian leeft gewoon weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 Kijkcijferstunt dus, maakt verder niet uit. Volgend seizoen beginnen ze (als het goed is) met een Simpsons meets Family Guy Episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 januari 2019 Share Geplaatst 14 januari 2019 De laatste aflevering was weer erg grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 (bewerkt) Iemand enig idee waar ik de laatste seizoenen kan checken? Netflix was gestopt bij seizoen 18 toch? 20 januari 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 Op 20-1-2023 om 12:06 zei La Pulga: Iemand enig idee waar ik de laatste seizoenen kan checken? Netflix was gestopt bij seizoen 18 toch? Het staat ook op Disney+ maar geen idee tot welk seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 3 uur geleden zei Erwin.: Het staat ook op Disney+ maar geen idee tot welk seizoen Ah Disney+ boycot ik (zullen ze vast niet merken maargoed) Ik zag ook dat het op Amazon kwam, misschien maar even mijn VPN aanknallen en mijzelf digitaal verplaatsen naar de USA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten