Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

That 70s Show

Gert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Komen we officieel nooit te weten, maar volgens Fez heeft het te maken met een helft van de prijs uitverkoop (Half-off sale) een drukke parkeerplaats (crowded parking lot) en een broek die de achterkant van Fez eruit liet zien als een olieverfschilderij (pair of pants that made his ass look like an oil painting).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De broer van de acteur die Hyde speelt, heeft buiten een paar afleveringen in that 70's show(werknemer van de kaasfabriek waar Jackie gaat werken), wel een hele grote rol gespeeld in een andere comedy die word uitgezonden op Comedy Central. Over welke comedy heb ik het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kwam ik dus afgelopen weekend (Malcolm in the Middle weekend) pas achter, terwijl ik die serie al supervaak bekeken had haha, toen hij voor het eerst in that 70's show kwam dacht ik ook gewoon dat het toeval was. ;c

Het klopt dus. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nichtje van Eric wat ervoor zorgt dat Eric denkt dat ze geen echte bloedverwanten zijn en dat hij dus gewoon verliefd op haar kan zijn heeft ook in een andere serie de hoofdrol gespeeld. Het kwam een paar jaar geleden op Nickelodeon. Welke serie?

inspiratieloos dus maar ongeveer dezelfde vraag gedaan ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, Penny ;) Brittany Daniel speelt haar.

Om de vraag bij andere series te houden waarin de cast van That 70's show meespeelt. Michael Kelso heeft een haatliefde verhouding met de watertoren, een van de langlopende grappen in T70S. Michael Kelso (of in dit geval Ashton Kutcher in een andere rol) en zijn geliefde watertoren spelen ook nog een rol in een andere serie. Over welke serie heb ik het?

Het kan trouwens volledig toeval zijn dat Ashton Kutcher hier een rol speelt als ''dommerik, smoker'' en er ook nog een watertoren in voorkomt, maar de hint richting T70S is niet te missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice :)

OK, een niet zo lastige denk ik. Bob en mitch gaan hertrouwen. Bob vraagt Hyde om foto's te maken. Hyde gaat akkoord, maar speelt de job door naar Leo. Bij het doorspelen gebruikt Hyde een excuus waarom hij niet de foto's kan maken die dag. Wat is dit excuus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice :)

OK, een niet zo lastige denk ik. Bob en mitch gaan hertrouwen. Bob vraagt Hyde om foto's te maken. Hyde gaat akkoord, maar speelt de job door naar Leo. Bij het doorspelen gebruikt Hyde een excuus waarom hij niet de foto's kan maken die dag. Wat is dit excuus.

Iets met een glazen oog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites