Big Mike Geplaatst 14 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2012 Als je met kneus Kumar bedoeld dan :nono: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik vind Kal Penn tof hoor, maar in de rol die hij moet spelen in HIMYM irriteer ik me groen en geel aan hem. In House bijvoorbeeld totaal niet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik vond de ep eigenlijk best wel weer oké. Einde vond ik alleen totaal niet grappig en wat daarvoor kwam was wel heel erg hak op de tak, echter niet heel verrassend. @Stefan: begrijp je het echt of begrijp je het echt niet? Ik vind het jammer dat ze deze kant voor de zoveelste keer opgaan. Echt niet*. Foutje. Als je met kneus Kumar bedoeld dan :nono: Zijn rol was echt heel matig. Hij kon daar eigenlijk niks aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2012 Dus moeten we juist sad zijn dat Kal Penn het slachtoffer is geworden van een kansloos schrijversteam die nu lekker het volgende personage mogen verkrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Tonight watch the radiant @beckinewton in her first of many episodes of HIMYM. She plays a chick I'm trying to bang. Tweet van NP Harris, misschien weten jullie het al, maar dit is dus voorlopig Barney's storyline en dan Robin en Ted die weer om elkaar heen gaan lopen, keer gaan neuken, dan spijt hebben, best friends w/e. Verhaallijn van Marshall en Lilly hoef ik geen woorden meer aan te geven. Wat een farce. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Eindelijk is die Kevin weg. Verder meh idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2012 De schrijvers die de rollen constant verneuken zitten er nog steeds hoor, snap het gejuich dat Kal Penn (wat toch zeker geen slechte acteur is) weg is dus ook niet echt. Hopen dat de kijkcijfers dusdanig dalen dat ze volgend seizoen verplicht een einde er aan moeten schrijven. Zie ook echt niet in hoe ze hier nog een leuk en logisch einde aan kunnen schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Z'n rol was gewoon filler. Het is geen slecht acteur, maar hier moest ie gewoon een zoutzak spelen en dat zorgde voor heel veel gaapmomenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2012 Wat eigenlijk dus best jammer is, want terug bij Barney komen na het mislopen van de relatie met Kevin was veel logischer voor Robin dan eerst weer de slet uithangen met Ted, waardoor we ook nog eens lekker kunnen wachten tot volgend seizoen voor we een beetje verder gaan met het verhaal waar de serie eigenlijk omdraait. Wel mooi dat als de serie straks afloopt de kinderen uit aflevering 1 ook alweer een heel stuk ouder zijn, lekker 8 jaar op de bank gezeten om het verhaal te horen. Of zouden ze gewoon 2 andere acteurs gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Wel hulde dat Becki Newton vaker gaat verschijnen :love: Verder denk ik er gewoon zo min mogelijk bij na en zie ik het als 20 minuutjes verstand op nul. Echter wel met te weinig lachen, maar ach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Wat eigenlijk dus best jammer is, want terug bij Barney komen na het mislopen van de relatie met Kevin was veel logischer voor Robin dan eerst weer de slet uithangen met Ted, waardoor we ook nog eens lekker kunnen wachten tot volgend seizoen voor we een beetje verder gaan met het verhaal waar de serie eigenlijk omdraait. Wel mooi dat als de serie straks afloopt de kinderen uit aflevering 1 ook alweer een heel stuk ouder zijn, lekker 8 jaar op de bank gezeten om het verhaal te horen. Of zouden ze gewoon 2 andere acteurs gebruiken? Het einde is in het begin al opgenomen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Ze gebruiken toch steeds hetzelfde stukje als de kids weer in beeld zijn, ze hebben ook altijd (op één keer na toen er interactie was) dezelfde kleren aan en zeggen niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 Als Barney tijdens of net voordat hij wat met Quinn krijgt weer de ducky tie moet dragen is het al helemaal zeker dat Robin zijn bruid is. Promo voor dinsdag is niet hoopgevend. http://www.spoilersguide.com/how-i-met-your-mother/season-7-episode-17-no-pressure-sneak-peek/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 Wat ik mij nu afvraag he: hoe vaak zoek jij naar theorieën over HIMYM? Het is toch veel leuker het een beetje op je af te laten komen, helemaal nu het qua originaliteit steeds moeilijker wordt voor de serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 Theorieën eigenlijk maar een paar keer naar gezocht, maar dan weet je ze allemaal wel. Info over de volgende afleveringen zoek ik vaak op. Als ik iets leuk vind ben ik te nieuwsgierig om niet te zoeken naar info. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Voor deze serie kan ik me juist wel voorstellen dat je wat spoilers leest, omdat het zo zwak is allemaal. Het maakt allemaal niet meer zoveel uit wat er gaat komen.. Voor een topserie als The Big Bang Theorie, Modern Family of The League zal ik nooit gaan zoeken, omdat ik ze zo vet vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Ik vind HIMYM ook gewoon een topserie hoor, al waren de eerste paar seizoen toch wel het tofst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Dat sowieso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Wel hulde dat Becki Newton vaker gaat verschijnen :love: Verder denk ik er gewoon zo min mogelijk bij na en zie ik het als 20 minuutjes verstand op nul. Echter wel met te weinig lachen, maar ach. sowieso _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 Goeie aflevering deze week. Verrassend goed zelfs. Zeker als je het vergelijkt met de overige epi's van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 Ja ik vond 'm eigenlijk ook wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 Sommige dingen waren wel grappig ja. Maar ik kijk nu vooral om te zien hoe het afloopt, niet meer vanwege de humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 Florence and the Machine _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 Geen progressie en geen humor. Waardeloos vond ik het. Veel progressie en nog best grappig. Nice. Dat einde echt weer jfqwbhfjqiwrquwofhbqo. "Not yet". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten