Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vond de ep eigenlijk best wel weer oké. Einde vond ik alleen totaal niet grappig en wat daarvoor kwam was wel heel erg hak op de tak, echter niet heel verrassend.

@Stefan: begrijp je het echt of begrijp je het echt niet? Ik vind het jammer dat ze deze kant voor de zoveelste keer opgaan.

Echt niet*. Foutje.

Als je met kneus Kumar bedoeld dan :nono:

Zijn rol was echt heel matig. Hij kon daar eigenlijk niks aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tonight watch the radiant @beckinewton in her first of many episodes of HIMYM. She plays a chick I'm trying to bang.

Tweet van NP Harris, misschien weten jullie het al, maar dit is dus voorlopig Barney's storyline en dan Robin en Ted die weer om elkaar heen gaan lopen, keer gaan neuken, dan spijt hebben, best friends w/e. Verhaallijn van Marshall en Lilly hoef ik geen woorden meer aan te geven. Wat een farce.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De schrijvers die de rollen constant verneuken zitten er nog steeds hoor, snap het gejuich dat Kal Penn (wat toch zeker geen slechte acteur is) weg is dus ook niet echt. Hopen dat de kijkcijfers dusdanig dalen dat ze volgend seizoen verplicht een einde er aan moeten schrijven. Zie ook echt niet in hoe ze hier nog een leuk en logisch einde aan kunnen schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat eigenlijk dus best jammer is, want terug bij Barney komen na het mislopen van de relatie met Kevin was veel logischer voor Robin dan eerst weer de slet uithangen met Ted, waardoor we ook nog eens lekker kunnen wachten tot volgend seizoen voor we een beetje verder gaan met het verhaal waar de serie eigenlijk omdraait. Wel mooi dat als de serie straks afloopt de kinderen uit aflevering 1 ook alweer een heel stuk ouder zijn, lekker 8 jaar op de bank gezeten om het verhaal te horen. Of zouden ze gewoon 2 andere acteurs gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat eigenlijk dus best jammer is, want terug bij Barney komen na het mislopen van de relatie met Kevin was veel logischer voor Robin dan eerst weer de slet uithangen met Ted, waardoor we ook nog eens lekker kunnen wachten tot volgend seizoen voor we een beetje verder gaan met het verhaal waar de serie eigenlijk omdraait. Wel mooi dat als de serie straks afloopt de kinderen uit aflevering 1 ook alweer een heel stuk ouder zijn, lekker 8 jaar op de bank gezeten om het verhaal te horen. Of zouden ze gewoon 2 andere acteurs gebruiken?

Het einde is in het begin al opgenomen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor deze serie kan ik me juist wel voorstellen dat je wat spoilers leest, omdat het zo zwak is allemaal. Het maakt allemaal niet meer zoveel uit wat er gaat komen.. Voor een topserie als The Big Bang Theorie, Modern Family of The League zal ik nooit gaan zoeken, omdat ik ze zo vet vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites