Arsène Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Jaa ik zie het net ook bij toeval eigenlijk. Ik ga kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Jaa ik zie het net ook bij toeval eigenlijk. Ik ga kijken! Vertel, is het de moeite waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Ja vond het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Ja toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Wat blijft ze fijn om naar te kijken he in die serie :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Pfff helemaal vergeten hoe het vorige seizoen afliep... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Lekkere aflevering. Hopelijk weer wat meer rode draad in de afleveringen ipv losse zaken per aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Dan ga ik toch ook maar eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Lekkere aflevering. Hopelijk weer wat meer rode draad in de afleveringen ipv losse zaken per aflevering. Muha is nu toch een prima rode draad met Bols? Net die van vrijdag gekeken, blijft boeiend he deze serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Muha is nu toch een prima rode draad met Bols? Net die van vrijdag gekeken, blijft boeiend he deze serie Ja precies, dit seizoen weer wel. Vorig seizoen was het begin erg karig en werd pas later de verhaallijn met Bols echt duidelijk. Maar dit seizoen blijft de verhaallijn gaande met die snitch Bols, beter dus zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 (bewerkt) Wat een voorspelbare aflevering 13 januari 2017 bewerkt door jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Spannende aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Sowieso weer een leuk seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Ik vond hem juist weer een keertje wat tegenvallen. Voorgaande van dit seizoen waren beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 De afloop van die aanslag ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 februari 2017 Share Geplaatst 3 februari 2017 Heb zom gevoel dat dit gebeurd in opdtwcht van die andere smeris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 Vanavond alweer de voorlaatste aflevering :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 Ligt het aan mij of is dit dan gewoon een kort seizoen? N.a.v. de vooruitblik vorige week had ik wel het idee dat de serie richting een soort van ontknoping ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Ik dacht dat ook maar het is blijkbaar gewoon een normale lengte: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Flikken_Maastricht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Zou het alsnog wel 1 aflevering korter maken dan gewoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 Ziek einde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 Wat vonden we van de start van het nieuwe seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Ik vind het weer wat beter dan een paar seizoenen terug. Al zijn zaken nog steeds erg voorspelbaar zo nu en dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 december 2018 Share Geplaatst 9 december 2018 @Arsène Wat vinden we van de opening? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 december 2018 Share Geplaatst 18 december 2018 Opeens komen die guys met een of andere geheime genootschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten