Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Die psych vertrouw ik echt absoluut niet. Dit ja, vertrouw die gast echt 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Kim heeft niets toegevoegd in deze aflevering, vond het ook maar een matige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Televizierring _O_ Terechte shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ja_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Werd ook wel eens tijd :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Eindelijk weer een aflevering die redelijk op niveau was. Joe iets minder kansloos, maar die is zo te zien volgende week eindelijk weer weg. Wel weer bijzonder hoe Jens Bols in de paar luttele seconden dat hij in beeld was weer een verdenking op zich heeft weten te vestigen. Interessant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Vond hem ook wel beter, al vond ik hem alweer voorspelbaar. De info die gegeven werd, was steeds precies genoeg om de volgende stap te voorspellen, waardoor mijn gedachte steeds net een stap verder waren dan de zaak daadwerkelijk was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 Vond het eindelijk weer een goede aflevering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Trok die Geert nou een pistool, of? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Nee, hij deed alsof hij een pistool pakte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Nee, hij deed alsof hij een pistool pakte Wat mij opvalt in bijna elke serie. Ze schieten dan direct op het hart. Ze kunnen toch ook de knie door midden schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Wat mij opvalt in bijna elke serie. Ze schieten dan direct op het hart. Ze kunnen toch ook de knie door midden schieten. Volgens mij zijn ze verplicht om bij een dergelijke dreiging dodelijk vuur te gebruiken. En als die kerel daadwerkelijk een pistool grijpt, dan helpt het doormidden schieten van een knieschijf niet echt. Hij zal neervallen, maar nog steeds in staat zijn een schot te lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Volgens mij zijn ze verplicht om bij een dergelijke dreiging dodelijk vuur te gebruiken. En als die kerel daadwerkelijk een pistool grijpt, dan helpt het doormidden schieten van een knieschijf niet echt. Hij zal neervallen, maar nog steeds in staat zijn een schot te lossen. Door schieten op de knie kan je wel zien of die daadwerkelijk een wapen trekt. Tweede schot is sneller gelost dan dat hij z'n wapen gericht heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 http://www.nu.nl/media/3907537/cast-flikken-maastricht-raakt-televizier-ring-kwijt.html Hebben ze bijna een productiemeisje ontslagen omdat ze de ring kwijt waren.:r Die zal de komende tijd ook lekker veel vertrouwen voelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Leuke aflevering weer. De zaak zelf was niet zo boeiend, maar alle extra info over David de psychiater des te meer. Het is nu wel duidelijk dat er een link is tussen Tony en al zijn voorgangers uit het vorige seizoen. Nu alleen nog ontdekken waarom die link er is :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Middelmatige aflevering ;c. Man man man, wat voorspelbaar dat Eva ineens gevoelens voor David heeft. Vorig seizoen bekende ze nog gevoelens voor Wolfs te hebben, het kan verkeren allemaal zeg. Weer een heel drama straks als Eva het ook ontdekt, nadat ze natuurlijk wel eerst nog een paar afleveringen pissig is omdat ze de beschuldigingen niet wil geloven. Ondanks dat wel prettig dat we nu weten wie David echt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Vond het maar een gare aflevering met onduidelijk verhaal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Leuke aflevering weer. De zaak zelf was niet zo boeiend, maar alle extra info over David de psychiater des te meer. Het is nu wel duidelijk dat er een link is tussen Tony en al zijn voorgangers uit het vorige seizoen. Nu alleen nog ontdekken waarom die link er is :). Mee eens. Al vond ik afgezien van de info over David het geen leuke aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Pff wat een matig seizoen zeg. Lijkt er op alsof deze serie z'n langste tijd heeft gehad, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Pff wat een matig seizoen zeg. Lijkt er op alsof deze serie z'n langste tijd heeft gehad, helaas. Volgens mij is dit seizoen ook beetje 'afgeraffeld' Ze moesten een seizoen hebben voor rond de televizier ring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Mocht dat zo zijn dan vind ik dat enorm zwak. Als de serie goed genoeg is dan komt die prijs van zelf wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Vorig jaar zijn ze met WIDM ook expres rond de uitreiking begonnen met prijsgeven van kandidaten etc. Wat ze daarvoor pas later deden. Ze zullen dus niet de eerste zijn die expres daarvoor publicitit gaan zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 En dat allemaal voor zo'n nietszeggend ringetje op een gala met veelal engerds ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Vond hem weer niet echt boeiend. Al heb ik wel het idee dat er nu al naar het einde opgebouwd gaat worden. Volgende week een na laatste aflevering ofzo? Ik heb namelijk het idee dat de algemene verhaallijn dan op zijn hoogtepunt komt. Daar zijn ze dan wel 2 aflevering mee bezig ofzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Middelmatige aflevering ;c. Man man man, wat voorspelbaar dat Eva ineens gevoelens voor David heeft. Vorig seizoen bekende ze nog gevoelens voor Wolfs te hebben, het kan verkeren allemaal zeg. Weer een heel drama straks als Eva het ook ontdekt, nadat ze natuurlijk wel eerst nog een paar afleveringen pissig is omdat ze de beschuldigingen niet wil geloven. Ondanks dat wel prettig dat we nu weten wie David echt is. Dit dus. Wat is dit seizoen toch ongelooflijk voorspelbaar ;e. Helemaal dom dat de vooruitblik naar volgende week ook meteen al alles verklapt. [spoiler=Spoiler] Zoals verwacht leeft Tony nog. Goh wat een suprise ;e. Eva gaat natuurlijk weer alleen op pad, wraak enzo. En wordt gesnapt, grote politie actie, David en Tony worden gepakt of gedood en Eva overleeft alles uiteraard. Twee doden in een seizoen lijkt me wat veel, zeker als het om Eva gaat. Eens zien hoeveel ik nu weer goed gegokt heb. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten