Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Flikken Maastricht

Bruins

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat mij opvalt in bijna elke serie. Ze schieten dan direct op het hart. Ze kunnen toch ook de knie door midden schieten.

Volgens mij zijn ze verplicht om bij een dergelijke dreiging dodelijk vuur te gebruiken. En als die kerel daadwerkelijk een pistool grijpt, dan helpt het doormidden schieten van een knieschijf niet echt. Hij zal neervallen, maar nog steeds in staat zijn een schot te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn ze verplicht om bij een dergelijke dreiging dodelijk vuur te gebruiken. En als die kerel daadwerkelijk een pistool grijpt, dan helpt het doormidden schieten van een knieschijf niet echt. Hij zal neervallen, maar nog steeds in staat zijn een schot te lossen.

Door schieten op de knie kan je wel zien of die daadwerkelijk een wapen trekt. Tweede schot is sneller gelost dan dat hij z'n wapen gericht heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middelmatige aflevering ;c.

Man man man, wat voorspelbaar dat Eva ineens gevoelens voor David heeft. Vorig seizoen bekende ze nog gevoelens voor Wolfs te hebben, het kan verkeren allemaal zeg. Weer een heel drama straks als Eva het ook ontdekt, nadat ze natuurlijk wel eerst nog een paar afleveringen pissig is omdat ze de beschuldigingen niet wil geloven.

Ondanks dat wel prettig dat we nu weten wie David echt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke aflevering weer. De zaak zelf was niet zo boeiend, maar alle extra info over David de psychiater des te meer.

Het is nu wel duidelijk dat er een link is tussen Tony en al zijn voorgangers uit het vorige seizoen. Nu alleen nog ontdekken waarom die link er is :).

Mee eens. Al vond ik afgezien van de info over David het geen leuke aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond hem weer niet echt boeiend. Al heb ik wel het idee dat er nu al naar het einde opgebouwd gaat worden. Volgende week een na laatste aflevering ofzo? Ik heb namelijk het idee dat de algemene verhaallijn dan op zijn hoogtepunt komt. Daar zijn ze dan wel 2 aflevering mee bezig ofzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middelmatige aflevering ;c.

Man man man, wat voorspelbaar dat Eva ineens gevoelens voor David heeft. Vorig seizoen bekende ze nog gevoelens voor Wolfs te hebben, het kan verkeren allemaal zeg. Weer een heel drama straks als Eva het ook ontdekt, nadat ze natuurlijk wel eerst nog een paar afleveringen pissig is omdat ze de beschuldigingen niet wil geloven.

Ondanks dat wel prettig dat we nu weten wie David echt is.

Dit dus. Wat is dit seizoen toch ongelooflijk voorspelbaar ;e. Helemaal dom dat de vooruitblik naar volgende week ook meteen al alles verklapt.

[spoiler=Spoiler] Zoals verwacht leeft Tony nog. Goh wat een suprise ;e. Eva gaat natuurlijk weer alleen op pad, wraak enzo. En wordt gesnapt, grote politie actie, David en Tony worden gepakt of gedood en Eva overleeft alles uiteraard. Twee doden in een seizoen lijkt me wat veel, zeker als het om Eva gaat. Eens zien hoeveel ik nu weer goed gegokt heb.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites